יום חמישי, 22 בדצמבר 2016

"נִצַּחְתִּי וַאֲנַצֵּחַ" מאת יצחק ישראל שימרון.....

"נצחתי ואנצח" הוא סיפרו של יצחק ישראל שימרון המאגד שיעורי מודעות רוחנית, שסוחף, מרגש ומשנה מציאות של אלפי אנשים, אני חושבת שהספר מתאים לכל אדם שרוצה לעשות שינוי בחייו ולהיות יותר במודעות פנימית.

עמוק בפנים לכל אחד מאיתנו יש הרבה מחשבות והרהורים על החיים, ואיך אפשר לחיות חיים יותר מאושרים עם תכלית פנימית, החומר מאוד חיצוני ולעיתים אינו גורם לנו לאושר פנימי אמיתי , בשנים האחרונות אני משתדלת להיות יותר במודעות ולהסתכל פנימה מה באמת עושה אותי מאושרת בחיי? אני משתדלת לאזן בין החומר לרוח ובאמת מרגישה סוג של שלווה ושל סיפוק פנימי מחיי.
אני לא דתיה אך אני תמיד בוחרת בלמידה והתבוננות מכל מלמדיי השכלתי וחשוב להיות בפתיחות והקשבה, ולהכניס רובד יותר רוחני לחיים,זה בהחלט גורם לתהליכים ולשינוי תודעתי, שעוזר מאוד בחיי היום יום במניעת תסכולים, והתמודדות.
הספר "נִצַּחְתִּי וַאֲנַצֵּחַ" הפך לדרך חיים של אנשים רבים שלא האמינו שאפשר לחיות אחרת,אנשים שזכו לשנות את חייהם ולהיות פשוט מאושרים,במהרה הפך הספר לדרך חיים וכיום לימודי "נצחתי ואנצח" מתקיימים ברחבי הארץ ואף בעולם.
הספר נכתב מתוך הבנה משיחות עם אנשים על הספקות,על הכאב,על המאבקים, על המשברים,ונסיונות ותובנות שעבר יצחק ישראל שמרון בחייו, ובספר "נצחתי ואנצח" הוא רשם את כל התשובות על השאלות, ומה שנשאר זה להכנס למעמקי הספר ויש הרבה מה ללמוד ולהבין.
למדרש מגיעים כמעט כל ערב, המורה, איש העסקים, הרווקה שמחפשת את הדרך, החייל, העורך דין ואף הרופאה…כולם כאחד, שווים בין שווים, מסובים לשולחן מבורך בשפע וכל טוב, משוחחים על הספקות, על הכאב, על המאבקים, על המשברים והמניעות ומקשיבים בהשתוקקות לשיעורים מתוך ליקוטי "נִצַּחְתִּי וַאֲנַצֵּחַ", לפרשות שבוע, למעמקי תורת החסידות המאירה כל נפש אבודה ומעירה את הדעת לחיים טובים ומאושרים יותר.
שיטת ׳ניצחתי ואנצח׳ מבוססת על תורת החסידות של הבעל שם טוב הקדוש ועל תורתו של רבי נחמן מברסלב המגלים לנו את הקשר בין עולם המחשבה, הדיבור והמעשה,השיטה מלמדת כיצד להכניס רוחניות לגשמיות. 
כל העשייה שלנו, מפעולה שגרתית ופשוטה ועד למעשה מאתגר ומהפכני, הכל נעשה בכוונת הלב ובחשק גדול. והודות לכך אנו יוצרים מציאות מאושרת מחוברת בכל רגע למי שאנחנו עמוק בפנים. 
הסרטון המצורף שסחף כבר מעל עשרות אלף צפיות:  https://youtu.be/A5hwZHdsLB0
http://www.nitsachti-vanatseach.net/

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה