יום ראשון, 25 בדצמבר 2016

סוקה מרקט תל טביב חווית אירוח ייחודית בעולם האירועים והחתונות...

הוזמנתי לסוקה מרקט כדי לראות מקרוב את חווית האירוח הייחודית בעולם האירועים והחתונות, אין ספק שמדובר בקונספט שונה ממה שרובנו מכירים.


כל אירוע חתונה,בת מצווה,ברית מעורר הרבה תחושות של שמחה וגם רצון לעשות אירוע מיוחד, כשהגעתי לסוקה מרקט בתל אביב התרשמתי ממקום שבהחלט שובר שגרה ומאוד מזמין.


סוקה מרקט תל אביב מציע חווית אירוח חדשה בעולם האירועים והחתונות, חוויה המשלבת מטבחים מגוונים ממקומות שונים בעולם, השואבת את השראתה מהשווקים המובילים בעולם:
שוק בורו בלונדון, שוק צ'לסי בניו יורק ,לה בוקריה של ברצלונה ועוד…

קרדיט צילום:שי לי עוזיאל.
מדובר על קונספט של אוכל רחוב, STREET FOOD , אוכל פשוט רק עם פרשנות מדויקת. בעולם וגם בארץ קיימת תופעה, שהולכת ומתחזקת, אחר חיפוש של אוכל פשוט, אוכל שלא עושה רושם, בגובה העיניים, לא פלצני, קז'ואל, שמדבר גם לאנשי פודיס מתוחכמים וגם לאלו שפחות מבינים באוכל. ומצד שני אוכל מוקפד עם פילוסופיה ברורה של דיוק, טריות, המוגש בפורמט של FUN FOOD.
סוקה מרקט הנה חלוצת מתחמי האירועים שאימצה לעצמה את סגנון האוכל רחוב באירועים ומציעה אוכל פרנדלי , ידידותי למשתמש, שכייף לפגוש אותו ולאכול אותו פעם עם האצבעות, פעם בתוך פיתה , פעם בכלי חד פעמי מיוחד, אוכל טעים וצבעוני שפוגשים במטבחי שוק בכל העולם או ברחוב ואותם מכין השף לעיני הלקוח במקום, באירוע עצמו.
מדובר בדיאלוג שנוצר עם האורח הן מצד השפים שעומדים בכל עמדה והן מצד בחירת חומרי גלם האיכותיים, השירות והתפעול שמוצגים ברמה הכי גבוהה שיש, טעמתי ממגוון המנות ובהחלט יש הרגשה של חוויה משולבת של טעם, של הנראות של הבישול ביחד עם ההגשה הייחודית, מאוד נהניתי ממגוון המטבחים, מטבח אסייתי, דרום אמריקאי, ישראלי ים תיכוני, איטלקי, אמריקאי שבכולם הבישול נעשה באופן פרונטלי לעיני האורחים באירוע, תוך שימוש בחומרי גלם איכותיים מכל העולם לצד המיטב שבתוצרת המקומית.


אז מה יש בתפריט :
עמדה ישראלית ים תיכונית הכוללת : שישליק, קבב טלה, פיתות טריות, סביך בהרכבה אישית – חצילים, ביצה קשה, סלט ערבי קצוץ, עמבה, חמוצים ועוד...




עמדה אסייתית הכוללת: דים סאם, לחמניות באו, סלטי איטריות מוקפצות, פד תאי, סלט יר'קות אסייתי ועוד..




עמדה מרוקאית הכוללת : תבשיל סבתא  טלה /בקר, קוסקוס, אורז עם פרגית, מטבוחה, לחם פראנה, כבושים מתובלים, סלט גזר/כרוב מרוקאי.
עמדה יוונית הכוללת : שווארמה של טלה בתוך לאפות טריות, ברבוניות מטוגנות, עלי גפן ממולאים, סלט יווני , סופלקי.





עמדה איטלקית הכוללת : פסטות, פוקצ'ות, אנטיפסטי, ברוסקטות ועוד....



עמדה דרום אמריקאית הכוללת : שפונדרה, צימיצ'ורי, צ'וריסוס, אסאדו, אנפנדס.
עמדה אמריקאית הכוללת: המבורגר שפונדרה ואנטריקוט עם כל התוספות , סלט קונסלאו.

וכמובן בר איכותי עם מגוון המשקאות,



ובסוף האירוע סוקה מציעה שולחן קינוחים מהסרטים, מאוד ייחודי,





עמדת קפה ותה מפנקת,

מה שנשאר זה להתענג על המתוק,

סוקה מרקט תל אביב שוכן בין גלריות ולופטים של אומנים באזור קריית המלאכה שבדרום תל אביב.
שוקן 27, הכניסה משביל המרץ. טלפון 073-2480313 אתר הבית http://soccatlv.co.il/


קרדיט תמונות: גלית נתן

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה