יום רביעי, 7 בדצמבר 2016

"גיזרונים "- קטנים, כתומים וטעימים....

לעיתים קרובות מתחשק לי לנשנש משהו טעים, ולאחרונה אני מבינה יותר ויותר שאפשר להנות מפירות וירקות, אך מביניהם הכי חביב עליי זה הגזר הכתום, והכי כיף להנות מגיזרונים חמודים בתוך שקית שכמות הקלוריות רשומה עליה, שהגזרים קטנים ומקולפים ורק מוכנים לאכילה בעיניי זה באמת מפנק.


תכירו את "גיזרונים" חטיפי גזר בגדלים שונים זמינים, בריאים, טעימים ומוכנים לאכילה הישר מהשקית, ומי שאחראי להביא לנו את החטיף הטעים טעים הזה ,קיבוץ שלוחות, קיבוץ וותיק מעמק המעיינות, שנולד יחד עם המדינה, הקיבוץ פועל באינטגרציה מלאה ואחראי לכל השלבים – מהזריעה, הגידול, האיסוף, השטיפה, המיון, אריזה ועד השיווק ללקוח הסופי,המפעל המתקדם נושא תקני איכות בינלאומיים ואישורי כשרות.


השבוע הגיזרונים הושקו לראשונה באירוע חגיגי במסעדת רג'ינה בתחנה בתל-אביב וזוהי  קטגוריה חדשה של חטיפי גזר מוכנים לאכילה,100% טריים, טעימים, בריאים וגם דלי קלוריות ומפנקים אין צורך לשטוף, לקלף או לחתוך – רק לתת ביס ולנשנש.

מאז ומתמיד היה הגזר אחד הירקות האהובים וחלק בלתי נפרד מהתפריט המשפחתי, גם בשל טעמו המתוק, וגם מכיוון שהוא מכיל וויטמינים ומינרלים חיוניים, סיבים תזונתיים, ונוגדי חמצון ומסייע לחיזוק המערכת החיסונית של הגוף.


קיים קשר בין מרכיבי הגזר להסדרת רמת הסוכר בדם, לחיזוק שריר הלב, לשיפור וחיזוק הראייה, להאטת תהליכי הזדקנות (כולל המוח), ולמניעת מחלות שונות.
גיזרונים הם חטיפים דלי קלוריות וארוחת ביניים בריאה ומפנקת המסייעים לשמירה על אורח חיים בריא ומשקל מאוזן.
נשים, גברים וילדים אוהבים לאכול גיזרונים גם בבית (כארוחת ביניים, ארוחת ערב או חטיף בוקר וכמובן לאירוח) וגם מחוצה לו (ברכב, בעבודה, בלימודים).


קטגוריית המוצרים:
חטיפוני גזר – קטנים, שובבים וטעימים בצורת גזר קלאסי. רק 38 קלוריות ל- 100 גרם.
מקלוני גזר – שטופים, חתוכים ומוכנים לאכילה. רק 34 קלוריות ל- 100 גרם.
מקלוני גזר צבעוניים – שטופים, חתוכים ומוכנים לאכילה, בשלל צבעים המכילים מרכיבים תזונתיים ייחודיים. רק 34 קלוריות ל- 100 גרם.

גיזרונים מספק חוויה כלל חושית מעוררת, החל מהמראה הכתום העז והניחוח הטרי העולה עם פתיחת האריזה, דרך מישוש המוצרים הטריים, הצליל הקראנצ’י של הנגיסה וכמובן הטעם הכובש.
קרדיט צילום קמפיין: אמיר יהל.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה