יום שלישי, 10 בינואר 2017

השקת מותג הטיפוח "אלונה שכטר" בישראל.....

שבוע שעבר הוזמנתי להשקת מותג הטיפוח "אלונה שכטר" בישראל, שהגעתי למשרדיה של אלונה שכטר כבר מהכניסה הבחנתי שמדובר באישיות יוצאת דופן, אישה מרתקת, מטופחת ואוהבת אנשים, העיצוב של המקום נותן הרגשה של בית,של מקום שכולו אהבה לקוסמטיקה לצמחי מרפא ובעיקר אהבה לזולת  ורצון לעזור לאנשים.



חברת "אלונה שכטר" המתמחה במוצרי טיפוח וקוסמטיקה המתבססת על צמחי מרפא על פי תורת הרמב"ם, משיקה את מוצריה מחדש בישראל ומציגה אתר און ליין מכירתי; בשנה הקרובה תיפתח חנות ראשונה של המותג באזור גוש דן.
חברת "אלונה שכטר" בבעלות המייסדת והמנכ"לית אלונה שכטר, עושה קאמבק לישראל, לאחר שנות פעילות רבות בהן מוצרי החברה משווקים ברחבי העולם: בחנות הפרמצ'יה של הוותיקן, ברשת חנויות באיטליה, בחנויות בברית המועצות ועוד. מוצרי החברה ייחודיים מאד ומכילים ריכוז גבוה במיוחד של חומרים פעילים, לכן מותאמים לסוגי עור והגילאים השונים וכן מעניקים פתרונות רבים.   
הסיפור של אלונה שכטר:


בבוקר אחד בשנת 1990, התפרצה אצל אלונה שכטר, מייסדת המותג, מחלת הפסוריאזיס. לאחר מספר חודשים של טיפולים באמצעות קורטיזונים והקרנות המחלה כיסתה 80% מחלקי גופה: "מאותו היום יצאתי למסע ריפוי שכלל אשפוז בבתי חולים, ביקורות אצל מיטב מומחי העור בישראל ועד להקרנות על מנת להקל על הסבל הקשה שבו הייתי נתונה", היא מספרת. אלונה חיפשה ללא לאות מענה למחלה שתקפה אותה וממנה סבלה, עברה בין בתי חולים ורופאים רבים עד שפגשה בד"ר רבינוביץ', המתמחה בצמחי מרפא על פי תורתו של הרמב"ם. הד"ר רקח עבורה משחה המכילה ריכוז גבוה של צמחי מרפא ותוך מספר חודשים העור היה נראה בריא לחלוטין. "כאשר המחלה נסוגה החלטתי לצאת במסע נפש: לספר את הסיפור שלי לנשות העולם וכן להעביר הלאה את הבשורה באמצעות קו מוצרים ייחודי על שמי". וכך, היא רכשה את הפורמולות ופיתחה אותן לכדי מוצרים מוגמרים נעימים למגע ובעלי ריח טוב, שהפכו להיסטריה עולמית.
מוצרי הטיפוח בחברת אלונה שכטר כוללים סדרת מוצרי פרימיום אנטי אייג'ינג לעור הפנים, סדרת מוצרי הזנה לשיער, סדרת מוצרי טיפוח לגוף ועוד. ייחוד המוצרים הוא בתרכובת עתירת ויטמינים, המעניקים לעור הזנה ומגבירים את יכולתו להתמודד עם פגעי הטבע והזמן. המוצרים משלימים אחד את השני וביחד מהווים ערכה המשלבת מוצרים לשיער, לפנים ולגוף, וכולם בפיתוח ייחודי של החברה. מגוון המוצרים מותאמים לסוגי העור השונים ולגילאים השונים. שילובם של צמחי מרפא אשר גדלו באזורי אקלים שונה ולפעמים מנוגד, יחד עם מינרלים מ-ים המלח, יוצרים עולם קסום ונסתר.


מוצרי החברה לא נוסו על בעלי חיים והם בעלי רישיון משרד הבריאות בישראל ו- CPNP באירופה. החברה משווקת את מוצריה בישראל ובמספר מדינות מובילות באירופה, אסיה ודרום אמריקה.
ניתן להשיג באתר: http://he.alonashechter.com ובטלפון 1800-210-210.
3 מוצרים מסדרת מוצרי "אלונה שכטר", בפיתוח ייחודי של החברה:


Beautyli Day Cream – ביוטילי קרם - קרם לחות לפנים.


קרם לחות אנטי אייג'ינג לשימור ומיצוק עור הפנים והצוואר, מעניק לעור לחות רבת עוצמה. קרם הפנים מכיל את אבקת אבן הג'ייד אשר מזינה את העור, מעקבת את תהליך הזדקנותו, תורמת רבות לשימור וחידוש של הקולוגן העורי ומשאירה אותו בעל מרקם רך ונעים. השילוב המיוחד של המרכיבים מכיל גם מינרלים מים המלח וצמחי מרפא אשר ביחד יוצרים שינוי בעור וגורמים לו להרגיש צעיר, בריא וחלק יותר. אידיאלי לשיפור מיצוק העור, שיפור רמת הלחות, הגנה מפני רדיקלים חופשיים, האטת הזדקנות העור ומתאים לכל סוגי העור.
הוראות שימוש: יש למרוח את הביוטילי קרם כל בוקר על כל הפנים והצוואר. אלונה שכטר ממליצה תחילה לשטוף את הפנים והצוואר בסבון אכילאה, לאחר מכן יש למרוח את הסרום קלאסי על האזורים השטופים ולבסוף יש למרוח את הביוטילי קרם.
מחיר במרכז השירות: 200 ₪
סבון אכילאה - צמחי מרפא:Achillea Soapless Soap  


סבון חיטוי לניקיון מקסימלי של העור ברמה הגבוה ביותר. פותח את הנקבוביות ולכן מאפשר חדירה טובה יותר של כל מוצר נוסף לעור. סבון האכילאה מיוצר מריכוז גבוה של חומרים פעילים, צמחי מרפא ומינרלים מים המלח. זהו סבון נוזלי שמתאים לכל סוגי העור, כולל עור עדין של תינוקות. בגלל רמת החיטוי הגבוה שלו הוא תורם רבות לטיפול בזיהומים ובבעיות עור כמו: סבוראה, פסוריאזיס, אטופיק דרמטיטיס, פטריות, אלרגיות, שפשפות, אקנה ואפילו בעיות באזורים אינטימיים. הסבון נועד לשימוש יום יומי ומונע הצטברות של לכלוך, הוא משמש כתחליף לחלב פנים ולמי פנים. כמו כן הוא מיועד לכל חלקי הפנים והגוף. אידיאלי לטיפול בבעיות עור, הפחתה ומניעת זיהומים, חיטוי וניקוי, מניעת הצטברות של ריח גוף, טיפול במחלות גנטיות כמו פסוריאזיס ואטופיק דרמטיטיס, שמירה על ניקיון העור, מתאים לכל כל סוגי העור ולכל הגילאים.
הוראות שימוש: לשים מעט מהסבון אכילאה על עור רטוב, להקציף ולשטוף היטב. אלונה שכטר ממליצה לשטוף את כל הגוף והפנים עם סבון האכילאה, לאחר מכן ניתן למרוח כל מוצר שצריך.
מחיר במרכז השירות: 95 ₪
סבון פילינג נוזלי לגוף - מינרלים מים המלח  
Exfoliating Soap

להסרת תאים מתים ולניקוי עמוק ומקסימלי של עור הגוף. סבון הפילינג של חברת "אלונה שכטר" מכיל בתוכו גרגירי קריסטלים קטנים בכדי ליצור חיכוך מקסימלי בזמן הסיבון ועל ידי כך להוריד בצורה יעילה את תאי העור המתים. סבון הפילינג מסיר את העור היבש ולכן יוצר תחושה של עור בריא, צעיר ורענן. הוא עוזר להפחתת סימני הצלוליטיס, מחדש את העור, מוריד שומן ולכלוך קשה מהעור. שימוש בסבון הפילינג מכין את העור לספיגה יעילה יותר של מוצרים נוספים ולכן משדרג כל מוצר גוף. הסבון מכיל צמחי מרפא ומינרלים מ-ים המלח שתורמים רבות לשינוי שניתן לראות ולהרגיש כבר מהשימוש הראשון, הוא בעל ניחוח מרענן של פרחים. אידאלי להסרת תאים מתים, מניעת זיהומים, חידוש תאי העור, ניקוי מקסימלי, שיפור חדירה של מוצרים נוספים לעור, הפחתת סימני הצלוליטיס ולכל סוגי העור.
הוראות שימוש: יש להשתמש בסבון פילינג בזמן המקלחת, להקציף בתנועות מעגליות במשך מספר דקות ולשטוף היטב.
מחיר במרכז השירות: 80 ₪  
מצרפת קישור לאתר:
http://he.alonashechter.com

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה