יום שני, 16 בינואר 2017

קופסאות האחסון מבית קורטיקו.....האוכל מתוקתק בלי בעייה...

קיבלתי להתנסות את הקופסאות אחסון המעולות של חברת קורטיקו, היחודיות שכל קופסה ממש מתוקתקת ויעילה מבחינת החוזק, מבחינת הסגירה של הקופסה ומבחינת נוחות האחסון.


אני מאוד מקפידה שיהיו לי מגוון של קופסאות אחסון בבית, כדי לצייד את הילדים שלי עם אוכל ביתי מוכן שיקחו אליהם, כדי לאחסן ולשמור אוכל שבושל, וגם אני אוהבת לשמור מגוון מוצרים בתוך קופסאות כדי לשמור על הטריות שלהם,יש היצע מאוד גבוה של קופסאות אחסון אך לי חשובה האיכות של הקופסה והעמידות שלה לאורך זמן.


הקופסאות המתוקתקות של קורטיקו, מיוצרות בישראל גאווה כחול לבן, כל קופסה ננעלת מארבעה צדדים לאיטום הרמטי ומעולה,הקופסה שומרת על טריות המזון לאורך זמן, נוחה מאוד לאחסון ולשמירה על הסדר,מתאימה לשימוש במיקרוגל,במקפיא ובמדיח, מתאימה אפילו לאחסון מזון תינוקות ללא חשש כי אינה מכילה ביספינול.


הקופסאות מאוד נוחות ומתאימות לקחת אותן לטיול, לבית ספר, לעבודה, לסטודנטים, לכל מטרה האוכל נשמר, גם מרקים, ואין חשש שהקופסה אינה אטומה כמו שצריך או שתפתח בדרך, הקופסאות עמידות מאוד, ותזכרו תמיד שעל איכות לא מתפשרים,הבטיחות חשובה יותר מהכל וקורטיקו מביאה איכות ובטיחות מבחינת הרמה הגבוהה של הקופסאות אחסון.
מצרפת קישור לאתר של קורטיקו,

http://www.cortico.co.il/
ולדף הפייסבוק,
https://www.facebook.com/metukteketbox

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה