יום שלישי, 17 בינואר 2017

סלטי צבר מציגים חומוסטחינה עם קונפי שום וחומוסטחינה עם פלפל מטוגן חריף....

סלטי צבר נמצאים אצלי קבוע במקרר, במיוחד החומוס הנהדר שלהם שמגיע במגוון תוספות, ונהדר על פרוסת לחם, עם תוספת ביצים וחמוצים ממש מרגיש כמו בחומוסיה מבחינת הטעם המשובח.
לפני שנה הגיעה גם סדרת הפרימיום המשובחת של צבר שנקראת חומוסטחינה, סדרת מוצרי החומוס היחידה המכילה 40% טחינה גולמית משובחת בשילוב החומוס הנהדר של צבר, השינוי הוא יותר טחינה ויותר חומוס במוצר אחד.
לאחר הצלחה עם הטעמים שיצאו, חומוסטחינה חלק,חומוסטחינה צנובר, וחומוסטחינה חריף, אני שמחה להכיר לכם עוד שני מוצרי חומוסטחינה פרימיום ייחודים וטעימים שלא תרצו להפסיק לאכול, חומוסטחינה עם קונפי שום,וחומוסטחינה עם פלפל מטוגן חריף אש.




את סדרת סלטי "חומוסטחינה" פיתחו צבר בשיתוף היועץ הקולינרי של החברה, השף אבי לוי, לדבריו, "קונפי שום הוא אחד השידוכים המוצלחים והמעניינים לחומוס והוא מיוצר בתהליך בישול ארוך בטמפרטורה נמוכה, בו שיני שום שלמות עוברות טיגון איטי בשמן איכותי, עד לפתיחת הטעמים המתקתקים והעדינים של השום. השום עובר טיגון עדין ובשידוך עם החומוס העשיר שלנו מתקבל מוצר טעים להפליא שיכול לשדרג כל ארוחה. במוצר הנוסף, הבאנו תוספת חריפה ביותר, המתאימה לחובבי חריף אמיצים במיוחד, של פלפלים קלויים ומטוגנים. כל זאת מתוך הכרה והבנה של הקהל הישראלי, שאוהב חריף, אבל לא כל חריף אלא חריף אש! שילוב זה פותח את התיאבון ונותן מענה לאוהבי החומוס, עם תוספת טעימה ונועזת.."


טעמתי את שני הסלטי חומוסטחינה החדשים, השילוב של הקונפי שום גאוני בעיניי כל כך מוסיף ומשדרג את החומוסטחינה ונהדר לזלול עם פיתה חמה וטרייה הנאה צרופה, הסלט השני הפלפל מטוגן חריף אש מוסיף פיקנטיות וחריפות נהדרת שעושה חגיגה של טעמים בפה, משתלבת נהדר עם החומוס והטחינה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה