יום ראשון, 15 בינואר 2017

ג'ויה מעבדות לקוסמטיקה בע"מ יוצאת בקמפיין עוצמתי וייחודי לבעלות שיער מתולתל.....

שבוע שעבר הגעתי כדי לסקר את  הקמפיין העוצמתי והייחודי של חברת ג'ויה מעבדות לקוסמטיקה בע"מ שנקרא "תזיזו את התלתלים שלכן", הקמפיין קרא לכל הנשים המתולתלות בכל המגזרים, בכל הקהילות ובגילאים שונים מדן ועד אילת להגיע לאודישן ענק ומרוכז לחגיגת תלתלים שלמה.


הקמפיין הייחודי הדגיש את הגאווה של כל הנשים המתולתלות בשיערן היפה והייחודי, והגיעו הרבה מתולתלות כדי לדגמן, וכדי להראות ששיער מתולתל זה גאווה והרבה יופי, היה מקסים לראות אותן ולצלם, נזכרתי שהייתי צעירה בת 20 כל כך רציתי תלתלים שהלכתי למספרה כדי שיהפכו אותי למתולתלת, אך התלתול אצלי לא החזיק מעמד על שיערי החלק, אני חושבת שלמתולתלות יש אמירה של נועזות, של משהו שהוא יותר ייחודי ושונה, וכיף לדעת שחברת ג'ויה מפתחת מוצרים מעולים למתולתלות.


את המהלך כולו הוביל משרדו של גולן נהרדעא , שכחלק ממנו פתח יום אודישנים מרוכז אשר אליו הגיעו נשים שונות ומתולתלות מכל קצוות הארץ, היה אודישן עוצמתי, ללא שגרתי ובעל אמירה חזקה- את יפה גם עם תלתלים. חלק ניכר מהנבחנות שיתפו אותנו בסיפורים אישיים , איך הפכו התלתלים שלהן למטרד או מכשול באירועים שונים בחייהן, באודישנים, אצל הספר,בדייטים, באירועים חגיגיים ועוד. רוב הבנות שהגיעו להיבחן הרגישו כשגרירות לכל הנשים המתולתלות באשר הן ובאו להעביר את הבשורה שלהיות מתולתלת זו זכות.




האודישן עצמו תועד כצילום ווידיאו של ריקוד קופצני ומטריף של הנשים עם השיער המתולתל, כאשר בתום האודישן הסרטון נשלח לכל מועמדת.



הנשים שהגיעו לאודישן היו נשים מדהימות, בעלות שיער כובש , ביטחון ומראה ייחודי המאפיין כל אחת.
בעולם של ימינו בו הצורך לשלמות שולט ברחובות ובפרסומות, בו שיער מתולתל הפך לפאסה, החליטה חברת ג'ויה מעבדות לקוסמטיקה לצאת בקמפיין שבמרכזו ההצהרה- "תזיזו את התלתלים שלכן" המקדש את הצורך להציג את יופיו של השיער המתולתל האמיתי כפי שהוא, להתגאות בו ולאהוב אותו.
חברת ג'ויה מעבדות לקוסמטיקה בע"מ היא אחת מהחברות המובילות והבולטות בישראל לפיתוח, ייצור, שיווק, ייבוא, מסחר והפצה בתחום הקוסמטיקה, הטיפוח והיופי. ולה סדרות שלמות לטיפוח ושיקום השיער המתולתל, מוצרי החברה מדגישים את התלתלים, מעצבים ומעניקים להם ברק, חיות ומגע נעים.


אתר החברה:
http://www.joya-act.co.il
פייסבוק: JOYA Professional - ג'ויה פרופשיונל
אינסטגרם:  JOYA Professional
קרדיט צילומים: ניר הדס,גלית נתן.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה