יום שני, 30 בינואר 2017

חופשה קסומה במלון יערים....

40 דקות מתל אביב והגענו למלון קסום שנקרא מלון יערים הממוקם במעלה החמישה בכניסה לירושלים, כבר מהכניסה למקום הקסום הזה חיכתה לנו הפתעה נוף מהמם מכל פינה במלון, וחורף כמו בחו"ל הרגשה של חופשה מפנקת במיוחד, ולנו באופן אישי חגיגה של 26 שנות נישואים.








 לפי השם של המלון שנקרא יערים הבנתי שמדובר במלון שטובל בנוף ירוק, אבל הקסם של המלון שהאורחים מגיעים לאירוח מדהים ואישי, ומעבר למנוחה יש במלון אוירת פינוק, קודם כל במרחב, המלון מאוד גדול, הלובי מרווח ומלא בפינות מיוחדות לאורח, במרכז הלובי נהנים מקמין שמפיץ את חומו להנאת האורח, בנוסף המלון מלא בחלונות בכל מעבר כך שהנוף הירוק והפסטורליות ניבטת מכל פינה,בדרך לארוחת הערב, בדרך לספא המפנק, בדרך לחדר המאובזר, ממש בכל פינה.









אני ממש אהבתי את מלון יערים (לשעבר מלון "מעלה החמישה") שממוקם בראש אחת הפסגות הגבוהות בהרי ירושלים, על שטח בגודל של מעל 100 דונם, עם יער אורנים ירוק, בסמוך לקיבוץ מעלה החמישה, אל מול נוף הרי יהודה ויערות ירושלים. ייחודו בקונספט ארצישראלי הבא לידי ביטוי בנוף, בהיסטוריה של המקום, ובאווירה- מעין מסע קסום אל מחוזות רחוקים של ארץ ישראל היפה.



חווית האירוח במלון יערים מבטיחה חופשה שלווה ותמורה מלאה ומרחיבת נפש בטבע הישראלי ופעילות מיוחד ורבגונית שמשאירה לאורחים טעם של עוד ,ממופעי מוזיקה,סדנאות בקלוואה,סדנאות יין, אירועי סוף שבוע ייחודים,הרצאות מיוחדות ועוד.


במלון 230 חדרי סופריור ודה לקוס, מעוצבים ומאובזרים, החדר שלנו השקיף לנוף מהמם, ובחדר אפשר למצוא את כל הנוחות והפינוק שהאורח מצפה, מיטות נוחות, כספת, רצפת פקרט, וחדר אמבטיה מרווח במיוחד,בחדרים רשת אינטרנט חופשית, פינת קפה, מיני בר, כספת, יש גם חדרים מיוחדים עם מרפסת גן.




לאחר מנוחה בחדר בן זוגי נהנה מבריכת שחייה פנימית מחוממת, עם ספא מפנק עם מגוון סוגי טיפול, סאונה גקוזי וחדר כושר מפואר, כל הפינוקים ומסביב נוף מדהים שאינו פוסח על שום פינה, חופשה מהסרטים.



וגם מועדון ילדים מקסים,



המלון מציע כנסים מיוחדים עם כיבוד מפנק, טעמנו והתרשמנו ובהחלט רמה מאוד גבוהה של דגש על כל הפרטים הקטנים,




אחר הצהריים נהנינו מסדנת יין של יקב קדמא, שהייחודיות שלו יינות שנמצאים בתוך כדי חרס, היקב מתמחה בייצור יינות איכות ייחודיים, וזהו היקב היחיד בישראל שמחייה שיטות ייצור יין עתיקות,שהיו נהוגות בארץ ובעולם במשך אלפי שנים,ובשיטה עתיקה זו כל היינות האדומים המיוצרים ביקב עוברים תסיסה והשרייה בכדי חרס ענקיים שהובאו מגיאורגיה.

טעמנו את היינות והם עשירים בטעמים וארומות מיוחדות, אני מאוד אהבתי את היין רזרב, ואת השנין בלאן, המלון עורך סדנאות של יין להנאת האורחים.


עלינו להתארגנות קצרה לחדרים ונהנינו מאירוח וי.אי.פי שגם אורחים שמגיעים קבוע למלון יכולים להנות ממנו, מלון יערים חושב על כל הפרטים הקטנים, ומעמיד את האורח במרכז ומאפשר פינוק יוצא דופן, והנאה צרופה מחופשה שקטה ופסטורלית.


ואיך אפשר בלי ארוחת ערב טובה של ערב שישי, מטעמים מכל הסוגים, לחמים מעניינים, בייגל ירושלמי, סוגי סלטים, סוגי בשרים,סלומון,מאפה סלומון,נתח בשר,פלפל ממולא,וסושי מעולה, ואיך אפשר בלי  הקינוחים המדהימים, ארוחת ערב נהדרת בחדר אוכל מרכזי וגדול, שכל אורח יכול להתרווח ולהנות, חדר האוכל היה מלא באורחים ועדיין הייתה פרטיות,










והקינוחים,








לאחר ארוחת ערב שישי הוזמנו לשירה בציבור, ונהנינו מהיחד ומהשירים שעושים תמיד שמח בלב.

למחרת קמנו שמחים ומאושרים לארוחת בוקר של שבת שפע של מטעמים, גבינות הכי טובות,דגים מלוחים מדהימים,לחמים,כנאפה,ממש לא ידעתי מה לשים קודם בצלחת,

















בהמשך הבוקר חווינו את חווית סדנת הבקלוואה  בנוסח אבו גוש ,שעורכים במלון לאורחים בחינם הסדנה מועברת ע"י שף המלון והשף קונדיטור של המלון, ראינו איך מכיניםאת הבקלוואה האיכותית והמסורתית, למדנו ואני משתפת במתכון כדי שכל אחד יכין בבית, ממש טעים.





מלון יערים מציע:
מתכון לבקלאווה נוסח אבו גוש
החומרים לבצק:
500 גרם קורנפלור
750 גרם קמח
12 גרם מלח
50 גרם סוכר
70 סמ"ק שמן
800 סמ"ק מים (להוסיף לפי הצורך)
החומרים לסירופ:
1 כוס מים
2 כוסות סוכר
מיץ לימון מחצי לימון
מי ורדים
החומרים :
כל סוגי הפיצוחים שאוהבים:
אגוזים טחונים/ שקדים פרוסים/ פיסטוקים קלופים/ קשיו פרוס
לערבב את הפיצוחים עם אבקת קינמון, ניתן להוסיף גם רסק תפוחים
אופן ההכנה:
מערבבים את כל חומרי הבצק יחדיו, מוסיפים מים לפי הצורך, ממשיכים לערבב עד לקבלת בצק במרקם אחיד.
מרדדים את הבצק לעובי דק וחותכים את הבצק לפי הצורה הרצויה  (ניתן לעשות בקלאווה מרובעת בשכבות או בצורה עגולה או מגולגלת). שמים את המילוי במרכז וסוגרים בהתאם לצורה הרצויה.
מכניסים לתנור שחומם מראש ל- 200 מעלות, למשך כ- 10-15 דקות, עד לקבלת צבע זהוב.
מוציאים את הבקלאווה מהתנור ויוצקים מעל את הסירופ (יש לוודא  שהסירופ קר).
ואיך אפשר לוותר על סיור בסביבת המלון ולהנות מפריחת השקדיה, חממת הסחלבים אני מאוהבת בסחלבים פרחים עם כל כך הרבה עוצמה שמחזירים אהבה בכך שאני נהנית לראותם את יופיים בסלון שלי , והתפעלנו שוב מהנוף המשכר שמקיף את המקום כמו בחו"ל, למרות שהיה קר וירד גשם עדיין זו הייתה חוויה מיוחדת, וגם ביקרנו ברפת.






סביבת המלון מציעה שפע של טיולים:
סיור מודרך בקיבוץ מעלה החמישה הכולל את חממת הסחלבים של הקיבוץ, סקירה היסטורית, חליבת הצהריים ברפת, הצצה אל חדר האוכל הסגור וביקור בבית העם שבו מוצג פרסקו ענקי משנת 1953 (ציור הקיר משתרע על פני יותר מ-15 מטרים והוא מתאר את רצח החמישה, על שמם נקרא הקיבוץ, ואת הקמתו של הקיבוץ לפני שבעים שנה). מסלולי טיולים ביער יהדות פולין, בנחל יתלה, נחל כסלון ומערת בני ברית, נחל חללים, תל צובה, הסטף ומנזר יוחנן במדבר. תצפית פנוראמית מרשימה מהמגדל לזכר חטיבת הראל, וביקור בבתי הקפה והמסעדות סמוכות: מומה, מסעדת מאג'דה, אפרת בייקרי (מאפיה מדהימה) וחוות העיזים "הר רוח".
סופ"ש תרבות:
מדי חודש עורך המלון סופ"ש תרבותי של חגיגה ארץ ישראלית, עם אמנים, זמרים, נגנים, מרצים והמון שירה, כאשר בכל פעם נושא הסופ"ש משתנה. החל מסופ"ש בסימן הזמר העברי עם  יוצרים בולטים כגון: יורם טהרלב, דלית כהנא ורדינה כהן, ענת בר נוי, קובי אושרת ודן אלמגור וכלה בסופ"ש שכולו הומור וצחוק בהנחיית הקומיקאי אסף אשתר, יוסי וידר (המוכר מהטלוויזיה כחקיין בכירי המדינה) ולני רביץ.
לאחרונה עבר המלון שיפוץ מאסיבי בהשקעה כוללת של מעל 40 מיליון ₪. כל חדרי המלון שופצו מהיסוד, וכך גם חללי המלון ובהם הלובי וחדר האוכל. על השינוי אמונים המשרד המוערך "רן ומוריס אדריכלות ועיצוב". קונספט המלון אשר מושתת על ארץ ישראל, דרש מהמעצבים התייחסות ופיצוח מבלי להיות קיטשיים או מובנים מאליהם, תוך שמירה על פשטות אך גם על אלגנטיות. המוטיב הארצישראלי בא לידי ביטוי בבחירת האלמנטים הייחודיים בלובי, ולשם כך נרקם שיתוף פעולה עם האמן לובקה לב. גם חדר האוכל זכה לשינוי משמעותי, בו יצרו חלל שמח ומזמין עם 4 צבעים עזים שונים של כיסאות ישיבה, עיצוב הדלפקים בהשראת שוק צבעוני ואמנות מקור של סטודיו YUGO.
המלון, מנוהל על ידי חברת "כרם מלונות" בניהולו של גדי פריבר (לשעבר מנהל רשת מלונות 'פאתל'), אפרים קרמר, היו"ר והבעלים של חברת אשת טורס, ומשקיעים נוספים.
מצרפת קישור לאתר המלון,
http://www.yearimhotel.com/
והטבה מיוחדת של 15% הנחה,לקוראי הבלוג  בהזמנת חדר במלון יערים.
ההטבה בתוקף עד סוף אפריל (לא כולל פסח), גם באמצ"ש וגם בסופ"ש.
 
למימוש ההטבה: בעת ההזמנה יש לציין קוד יערים 2701
אני ממליצה בחום על המלון המופלא הזה שמתאים לכל המשפחה,לזוגות,לירח דבש, כמובן שאני אחזור שוב עם משפחתי, ואין מילים בפי כדי לתאר את החוויה שעברתי במלון יערים הקסום, פשוט חוויה של חופשה מעולה.
קרדיט תמונות: רם וגלית נתן, אדי ישראל.
 



 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה