יום ראשון, 12 בפברואר 2017

AHAVA מציגה שמן גוף קסום עם סגולות צמחי המדבר....

למדבר יש הרבה כח ועוצמה, וגם צמחייה ייחודית עם הרבה סגולות, צמחיית מדבר ים המלח ממוקמת באזור החם ביותר של מדבר יהודה, והיופי במקום הקסום הזה שלמרות הצחיחות החום והסביבה המלוחה ,ישנם צמחים שמשגשגים באזור הזה.


מוצרי AHAVA  שאהובים עליי מאוד מגלמים בתוכם את האלמנטים מים המלח, ואת אוצרות הטבע שניתן למצוא בסביבתו של ים המלח כולל את הצמחייה הייחודית לאזור שחלקה עוד מימי קדם.

מגוון המוצרים מכילים את סגולות הצמחים כמו שיח החוחובה, שממנו יוצרים מוצרים שמרגיעים ומרככים את העור ועוזרים להזדקנות מוקדמת של העור.

תמצית תמר המדבר, מפחיתה את מראה הקמטים, מחזקת ומאחדת את מרקם העור ועוזרת לעור הסובל מנזקי השמש.

שיזף מקור טוב לחומרים מזינים,ויטמנים ומינרלים, מסייע למניעת הופעתם של קמטים וצלקות, צמח שהופץ כבר לפני 3000 שנה, ומוצאו בסוריה.

אלוורה הידוע כצמח הכוויה, מאחר והשתמשו בצמח לטיפול מקומי בפצעים קלים, כוויות וגירויים בעור במשך מאוד שנים,מחקרים הוכיחו כי האלוורה בעלת יכולת לזרז את ריפוי העור, האלוורה פועלת כמו קרם לחות המעניק לחות לעור.

אחד מהצמחים המקראיים הינו מור צמח מקרא אגדי,אחד מהשמנים החיוניים ביותר, בעל תכונות אנטי דלקתיות,נוגדי חמצון והרגעה של העור,שמן מור לא רק נלחם בהזדקנות של ידי מניעת ניוון הרקמות,הוא גם מרגיע ומתקן עור יבש,סדוק ומחוספס.

קיבלתי שמן קסום ומרפא להתנסות, השמן המזין לגוף מצמחי מדבר Precious Desert Oil מסדרת DeadSea Plants של " AHAVA מעבדות ים המלח" עשיר בתמציות צמחים ממדבר יהודה, חשוב מאוד לדעת שהשמן מיוצר מאותם צמחים שבעבר תושבי האזור רקחו מהם תמציות טיפוליות לריפוי תסמיני עור שונים, וגם בבית המקדש השתמשו בם לייצור שמני קודש ובשמים, המרקם שלו קליל ולא שמנוני, מתמזג עם העור ונספג בו בקלות, השמן מאוד מפנק ומתאים לטיפוח העור ולהרגעת העור.

השמן לגוף של  מכיל שילוב של תמציות שמנים טבעיים המופקים מצמחים הגדלים באזור המדבר - שמן המור האגדי , שמן תמר מדברי, (זקום מצרי) ושמן חוחובה לטובת ליחוח והזנה מיידים לעור, השמן עוטף את העור ברכות ומשיב לו נוחות רוגע וזוהר, מותיר את העור ענוג, במגע קטיפתי, תענוג צרוף...

תכונות שמן צמחי מדבר:
שמנים מצמחי מדבר נדירים
ידידותי לעור
ללא פרבנים
SLS/SLES ללא דטרגנטים חריפים
נבדק לאלרגיה
מתאים לשימוש לעור רגיש
נגד ניסויים בבעלי חיים
מיוצר ללא תוצרי נפט, שמן מינרלי או מרכיבים מהונדסים גנטית
עכשיו במיוחד לחג האהבה אפשר לקנות אותו כמתנה לזוג אוהבים, ליום הולדת, למסיבת רווקות ועוד...

מצרפת קישור לאתר AHAVA
http://www.ahava.co.il/
5

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה