יום שני, 13 בפברואר 2017

ברא מגן פורמולה ייחודית של חברת ברא צמחים....

בחודשי החורף ועונות המעבר יש לי נטייה להתקררות כתוצאה מירידה באנרגיית הגוף בתקופות אלו, אני תמיד מעדיפה להעזר בפורמולות על בסיס צמחים כדי לחזק את המערכת החיסונית שלי.
לאחרונה קיבלתי להתנסות את פורמולת "ברא מגן" המבוססת על ידע רב שנים של רפואת הצמחים המסורתית, הבטיחה שמירה על מקסימום הרכיבים הפעילים בצמח, סדרת "ברא מגן" הינה גאווה תוצרת כחול לבן של חברת "ברא צמחים", מומחית לפיתוח פורמולות מצמחי מרפא.

אני משתדלת להחזיק בבית קבוע פורמולות לחיזוק הגוף, וגם פורמולת "ברא מגן " נהדרת לשימוש לחיזוק הגוף וגם טוב לקחת אותה במזוודה לטיול בחו"ל או בארץ על כל צרה שלא תבוא כתוספת משלימה בעת שמרגישים לחוש תסמינים ראשונים של חולשת הגוף או כאבי גרון קלים.
הפורמולה פותחה ע"י חברת "ברא צמחים" בתנאי ייצור קפדניים,תוך שימוש בחומרי הגלם האיכותיים ביותר ובשיטת המיצוי השלם,המבטיחה שמירה על מקסימום הרכיבים הפעילים בצמח,לספיד ויעילות מקסימלית,הפורמולה כשרה למהדרין.

הסדרה מורכבת משני מוצרים הכוללים שילוב צמחים מנצח:
תמצית ברא מגן: שילוב ייחודי ויעיל של פרופוליס טהור עם תמציות צמחים פעילות ומרוכזות במיוחד, התמצית מתאימה לשימוש בזמן בו אנו מתחילים לחוש בתסמינים ראשונים וכוללת, פרופוליס טהור,צלע השור,קערורית סינית ושורש ופרחי אכיניצאה.
טבליות ברא מגן: שילוב תמציות צמחיות,מתאים לשימוש ארוך טווח עם תחילתה של עונת החורף, הטבליות כוללות שורש ופרחי אכינצאה,פטריית ריישי,שורש אסטרגלוס פירות שכינזנדרה,שורש אספרגוס הודי ושורש ויתניה.
על הצמחים שבמוצר:

אכינצאה: צמח מרפא רב שנים אשר נחקר רבות בהגנה שהוא מעניק לגוף.

צלע השור: בעל אנרגיה מקררת על פי הרפואה הסינית, עוזר בפריקת חום והקלה על תחושת אי הנוחות שנלווית.

קערורית סינית: מהווה צמח חשוב מאוד ברפואה הסינית המסרותית מזה מאות שנים,המרפאים הסיניים מייחסים לו תכונות מקררות ומצננות ופעילות סינרגטית עם צלע השור.

פרופוליס טהור:זהו שרף המיוצר על ידי דבורים המכיל כ-300 רכיבים שונים, המדע מגלה בו עניין רב והשפעתו ויעילותו נבדקו במחקרים מעבדתיים וקליניים.
סדרת "ברא מגן" של "ברא צמחים" ניתנת לרכישה במחיר של 115 ש"ח לתמצית נוזלית של 100 מ"ל, ו-120 ש"ח ל-60 טבליות, בהשגחת הבד"צ חוג חתם סופר, בני ברק.
מצרפת קישור לאתר "ברא צמחים":
http://bara.co.il/

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה