יום שלישי, 14 בפברואר 2017

אצבעוני עיתונים לילדים בגובה העיניים....

הוצאת אצבעוני פועלת משנת 1952, 65 שנים של אינספור סיפורים,כתבות, שעשועונים ועוד, כל כך הרבה שנים של התפתחות צמיחה ובעיקר עיתונים מעניינים ומרחיבי אופקים לילדים שלנו החל מגילאי 3 עד גיל 12.

אני זוכרת שהייתי בת 12 כל כך ציפיתי למגזין השבועי שלי שיגיע וקראתי בשקיקה כל כתבה, זה כיף לחכות פעם בשבוע להפתעה בשבילך בתיבת הדואר ולקחת פסק זמן לעצמך בלי הפרעות.
הוצאת אצבעוני דואגת שיהיה מעניין לילדים שלנו, העיתונים מותאמים לגילאי הילדים לפי רמות ושלבי התפתחות, הגרפיקה צבעונית ונעימה לעין, תחומי עניין מיוחדים לילדים כמו כתבות מחיי הילדים,משפחה,בתי ספר ועוד, הרחבת אופקים בנושאים רבים,הסטוריה,טבע ,תרבות, מדע ועוד נושאים רבים ומגוונים,שפה פשוטה וקלה לקריאה לשיפור הבנת הנקרא, והכי חשוב עבודת צוות וזמן איכות של הורים וילדים שלא יסולא בפז בימים אלו, והכי מרוויחים הם שני הצדדים שנפגשים למפגש איכותי ואישי.

קיבלתי כמה חוברות של הוצאת אצבעוני אלו ארבעה עיתונים שונים המותאמים לכל אחת מתקופת הילדות הצעירה, עלעלתי והתרשמתי מאוד, איכות של כתיבה, תמונות מדהימות, שילוב של נייר כרומו ונייר נטול עץ למקסימום איכות, ממש כיף לדפדף ולהנות משלל פעיליות,סיפורים, תשבצים, צביעה, חוברות מקסימות.

צב צב: לשלב טרום קריאה גילאי 6-3
צב צב מותאם לילדים שעדיין לא לומדים לקרוא, כל גליון הוא ספר ילדים לכל דבר, 24 עמודים גדולים בכריכה דקה, בכל גליון משולבות פעילויות להכרת האותיות, מספרים צורה או צבע, לכל גליון נושא מרכזי המלווה את הסיפור ואת הפעילויות, חגים,גוף האדם,מדע,טבע,בעלי חיים, זהירות בדרכים ועוד, העיתון מודפס ברובו על נייר נטו עץ הנעים לקריאה ונוח לצביעה.
דבון: השלב השני גילאי 7-5
דבון מותאם לילדים הלומדים לקרוא, גן חובה חטיבות צעירות וכיתה א', לכל גליון של דבון נושא מרכזי המלווה את הסיפורים, הכתבות והפעילויות, דבון מיועד לעבודת צוות של הורים וילדים, בדבון סיפורים לקוראים החדשים המותאמים לתוכנית הלימודים של כיתה א', וכיף לילדים לקרוא סיפורים בכוחות עצמם.

אצבעוני: השלב השלישי גילאי 11-7
אצבעוני עיתון הילדים הותיק בישראל ואחד מהעיתונים הותיקים בעולם, בכל גליון של אצבעוני מבחר של סיפורים,כתבות העשרה,מדור חדשות,מוסף באנגלית קלה,עמודי שעשועונים, מדור כלכלי ללימוד מושגי יסוד בכלכלה,בדיחות ועוד, גם ההורים נהנים מאוד לקרוא את העיתון בעצמם.
משבצת: השלב הרביעי גילאי 12-8
עיתון לילדים שלא אוהבים לקרוא, הייחודיות בעיתון משבצת שאנו מעודדים את הילדים שמסרבים לקרוא באופן עקיף, בכל גליון של משבצת מגוון גדול של חידות,תשצבשים,תפזורות,סודוקו,משחקי מילים,חידוני ידע ועוד, כל חידה היא גם קריאה של משפט,הבנת הנקרא וניתוח תוכן, וכך הילדים חוקרים שואלים את ההורים, מחפשים באינטרנט ומרחיבים אופקים וגם מפתחים חשיבה לוגית, גם אני התלהבתי מהחוברת ומצאתי את עצמי עונה על החידות ופותרת תשבצים,ממש כיף.
מאחורי אצבעוני יש צוות מוצלח שאוהב את עבודתו, רמי שיר עורך את עיתוני אצבעוני, הוא דור שביעי של סופרים ועיתונאים,אירית מאור מעצבת גרפית ומאיירת ראשית של עיתוני אצבעוני מזה 16 שנים, זוהר אביב כתבה עשרות רבי מכר לילדים והיא כותבת את הסיפור בהמשכים של אצבעוני, אפרת מרקו עורכת את מוסף טיק טאק לאנגלית ולתרבות עולם.
מצרפת לכם את האתר של אצבעוני,

https://www.ezbeoni.co.il/

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה