יום חמישי, 23 בפברואר 2017

מיני פריכיות דגנים עם שוקולד חלב בשקית אישית פינוק חדש מפיטנס....

בתקופה האחרונה התחלתי לעשות כושר באופן קבוע ולנסות לרדת במשקל, והרבה פעמים אני חייבת לנשנש משהו טעים ומפנק, בעיקר אחרי הצהריים שאני שותה את הקפה השני של היום.
לשמחתי הרבה פיטנס ממשיך להתרחב ולהפתיע במוצר נוסף וטעים, מיני פריכיות דגנים עם שוקולד חלב בשקית אישית, רק 99 קלוריות לכל השקית וכך יש לי כמות מספקת של נשנוש שוקולדי מפנק, אני אוכלת בצורה מבוקרת וגם נהנית בעיקר שתוקף אותי חשק למשהו מתוק.


המיני פריכיות דגנים עם שוקולד חלב מצטרפות למגוון עשיר וטעים של המוצרים האיכותיים של Fitness.


שקית הפינוקים של המיני פריכיות דגנים עם שוקולד חלב, מכילה כ-24 מיני פריכיות מזוגגות בשוקולד חלב מפנק, כל ביס שטעמתי נימוח וטעים השילוב של הדגנים המלאים עם שוקולד החלב בגודל ביס ממש מדליק, והמלצה שלי לשים בתיק כשתוקף רעב וחשק למתוק, כדאי שיהיה לכל צרה שלא תבוא.
ממליצה בחום ממש טעים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה