יום חמישי, 9 בפברואר 2017

חב' ''עוף טוב'' מציעה הצעת הגשה לכריכי "ראפ" מושקעים עם סדרת מוצרי DELI עסיסית ומפנקת במיוחד!

השבוע הגיעה אליי הפתעה מיוחדת במינה שהתאימה מאוד לארוחת הצהריים ונחלה הצלחה רבה בביתנו, כריכי ראפ טעימים ומפנקים ביותר בעיקר בזכות התוכן העסיסי שילוב של נקניקים מיוחדים מסדרת מוצרי DELI  של עוף טוב. 

סדרת מוצרי ה- DELI הינה סדרה איכותית ועסיסית במיוחד המעניקה חווית DELI אמיתית.
ההשראה לסדרת הנקניקים לקוחה היישר ממעדניות הDELI-  בניו-יורק אשר מתמחות במוצרים ומאכלים ייחודיים, ביניהם כריכים מפנקים אשר נעשים במקום על פי דרישת הלקוח. המעדניות החלו לצוץ באמריקה במהלך המאה ה-19 כאשר מהגרים יהודים עברו לארה"ב ופתחו מקומות המציעים אוכל אתני.
ההגשה בכריכי ראפ גורמת לחווית אכילה מיוחדת, נהדרת לאירוח, וגם לפינוק לבני המשפחה, כל יום חושבים מה להכין ומחפשים רעיונות חדשים כריכי הראפ טעימים ומשדרגים את חווית האכילה, בניו יורק כריכי הראפ  מככבים ב"דלי'ס.
לאחר שטעמתי את כריכי הראפ במגוון סגנונות, מאוד אהבתי את השילובים,הסלמי פפרוני פיקנטי בשילוב החרדל היה לי ממש מיוחד, הרעיון של הכנת הכריכים מדליק , ורק לחשוב כמה קל לגוון טעמים ופשוט להנות , אני בהחלט מאמצת את הרעיון ומתחילה להכין בבית כחלק מהתפריט השבועי, ממש אהבתי, תודות לעוף טוב על סדרה מצויינת.
חב' ''עוף טוב'' מציעה הצעות הגשה לכריכים מושקעים עם סדרת מוצרי DELI עסיסית ומפנקת במיוחד!
את הכריכים אפשר להכין במגוון סגנונות וטעמים:
''פסטרמה אמריקה סטייל'' בנגיעת דבש משתלבת היטב בראפ קלאסי של מיונז, אבוקדו ונגיעת רעננות של חסה ובצל. מומלץ להוסיף כמה טיפות של טבסקו לאוהבי הפיקנטיות.
 ''פסטרמה כמו ברומניה'' אשר מאופיינת טעם שומי קליל, משתלבת היטב בראפ עם טפנד זיתים, פלפל קלוי ובטטה שמעניקה ניגוד מושלם של טעם מתקתק שמעניק חווית טעמים עשירה.  
''פסטרמה מפולניה'' שמאופיינת בעסיסיות מרובה, משתלבת היטב עם מיונז וממרח פסטו אשר משדרג את טעם הפסטרמה. להרגשת הרעננות הוספנו לראפ חסה ורצועות גמבה טריות.
ה ''סלמי פפרוני פיקנטי'' לא צריך יותר מידי לצידו מלבד כמות נדיבה של חרדל איכותי, נגיעת מיונז ומלפפון חמוץ להעצמת את הטעם.
כל הפסטרמות עשויות מנתחים שלמים נבחרים של ירך ושוק הודו הידועים בעסיסיותם הרבה.
נקניק הפפרוני בסדרה, עשוי מבשר משובח ומתאפיין בטעם פיקנטי מעודן המשתלב היטב בכריכים.
כל הסדרה:
  • ללא תוספת מונוסודיום גלוטמט
  • ללא שומן טראנס
  • ללא גלוטן
  • ללא צבעי מאכל.
  • בנוסף הסלמי פפרוני "ללא תוספת פוספטים".
הפסטרמות והנקניקים איכותיים ומשובחים, מיוצרים 100% ב''עוף טוב'': החל מתהליך הגידול, דרך פיקוח צמוד על תנאי הייצור ועד הצלחת.
כל הפסטרמות של ''עוף טוב'' עשויות מבשר הודו, בשר ההודו ידוע כמזון בעל ערך תזונתי גבוה: הוא מכיל כמות גדולה של חלבון, ומצד שני דל יחסית בשומן. יש בו מגוון ויטמינים ומינרלים הנחוצים לבריאות.
המוצרים משווקים במשקל 240 גרם
מחיר מומלץ לצרכן ועל פי החלטת הקמעונאי כ- 20 ש"ח ברשתות הנבחרות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה