יום חמישי, 9 בפברואר 2017

חדש על המדף טונה PACIFICO

לאחרונה נרשמתי לתוכנית של כושר קבועה בסטודיו c, החלטתי שהגיעה העת להתחיל לעבוד ברצינות על הכושר הירוד שלי, אחרי שאני חוזרת הביתה לאחר מאמץ לא מבוטל בחיטוב הגוף, אני מקפידה לאכול מנה של חלבון, ומבחינתי טונה זה פתרון נפלא לתדלק את הגוף לאחר מאמץ.
לאחרונה קיבלתי להתנסות טונה חדשה שנקראת טונה פסיפיקו טעמתי  וממש אהבתי, במיוחד התרשמתי מהנתחים של הטונה, פסיפקו מקפידה על שיעור נתחים שלמים של לפחות 70%.


הטונה עשירה במינרלים וויטמינים כמו ברזל, אבץ, מגנזיום, B6, B12 המחזקים את מערכת החיסון, בחלבון (24%), המגביר את תחושת השובע והינו מרכיב חיוני בבניית השריר, באומגה 3הממקסם את ביצועי המוח, מעכב ומונע מחלות זקנה חמורות, משפר זיכרון, קשב וריכוז. בנוסף טונה פסיפיקו אינה מכילה חומרים משמרים.
פסיפיקו מיוצרת במפעל איכותי ומתקדם אשר עומד בסטנדרטים הגבוהים ביותר וזכתה בתו התקן העולמי HACCP - GMP - BRC .
הייחוד של טונה פסיפיקו:
דגי הטונה של פסיפיקו מגיעים הישר מלב האוקיינוס השקט.
נתחי הדג נבחרים בקפידה – מהחלק האיכותי בלבד.


טונה פסיפיקו שמקורה באוקיינוס השקט ייחודית בכך שכל התהליכים הקודמים לאריזת המוצר נעשים במפעל בתאילנד, בפיקוח מחמיר של אחד מבעלי החברה שנמצא בתאילנד באופן קבוע לצורך הפיקוח על תהליכי העבודה עד שליחתו של המוצר לישראל.  המוצר מגיע לישראל ועולה מיידית על המדפים בנקודות המכירה השונות ומגיע לצרכן הישראלי במלא הטעם ובאיכות הגבוהה ביותר. מצרפת לכם מתכון מעולה לקציצות טונה שילדים אוהבים במיוחד,


קופסת טונה
2 כפות פירורי לחם
ביצה
חצי כוס חלב
גבינה צהובה מגורדת
מלח פלפל
לערבב את כל המצרכים, להכין קציצות ולטגן או לאפות, ממש טעים וילדים מאוד אוהבים.



מצרפת קישור לאתר פסיפיקו:

http://www.pacifico.co.il/
פייסבוק:
https://www.facebook.com/pacifico.tuna/?hc_ref=SEARCH

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה