יום שלישי, 21 בפברואר 2017

סנפרוסט משיקה תירס Super Sweet טעים במיוחד....

אצלנו בבית מאוד אוהבים לאכול קלחי תירס, אני קונה באופן קבוע אריזה של קלחי תירס, אך אחד מהדברים שיותר מפריעים לי שאף פעם אני לא יודעת כמה התירס יהיה מתוק, רק אחרי שאני מכינה אני מגלה את הטעם.


אני מאוד אוהבת לאכול תירס הכי מתוק שיש שירגיש לי במתיקות כמו מקופסה של תירס אך שיהיה  במתיקות טבעית וללא תוספת סוכר, וכשטעמתי את קלחוני התירס שסנפרוסט משיקה בימים אלו, ממש נדהמתי מהטעם מתוק מתוק ובהחלט הנאה צרופה של טעם ואיכות, פשוט מושלם מבחינתי.


קלחוני התירס מסוג Super Sweet מגיעים באריזה שמיועדת להקפאה, התירס במתיקות טבעית ללא תוספת סוכר, והופעתי שלמרות המתיקות המדהימה יש בתירס Super Sweet 30% פחות קלוריות מתירס מסוג רגיל, אין ספק שזוהי תוספת נוספת למגמת הבריאות וחשיבות תזונה מופחתת סוכר, פשוט נפלא.
כמובן שקלחוני התירס התחסלו במהירות, ההכנה ממש פשוטה מרתיחים מים, מוסיפים את הקלחונים ל-3 דקות והתירס מוכן לאכילה, אני חושבת שהכי טעים לאכול ככה וזוהי חגיגה לכל המשפחה גם להורים וגם לילדים, אני ממש ממליצה מוצר מעולה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה