יום רביעי, 29 במרץ 2017

זוכה מוצר השנה 2017 - COLOUR CATCHER דפים לוכדי צבעים למכונת הכביסה!

כביסות הן בהחלט חלק משגרת יומי, ומיון הכביסות גם דורש זמן, לכן כל חידוש בתחום תוספי הכביסה מעניין אותי, והחידוש האחרון מהנקל סוד COLOUR CATCHER דפים לוכדי צבעים למכונת הכביסה,  שזכה גם במוצר השנה 2017, בהחלט מהווה שינוי משמעותי.

הרבה פעמים במהלך היום אני שומעת את המתבגרת מה עם הכביסה מבחינתה שכל הבגדים יתכבסו וכמה שיותר מהר, לפני שהמציאו את הדפים לוכדי הצבעים של COLOUR CATCHER היא הייתה מחכה יותר זמן לכביסה המוכנה בגלל החשש שלי לערבב צבעים, עכשיו  יותר קל לי, כי אני עובדת פחות קשה במיון הכביסה ותהליך הכביסה הרבה יותר ידידותי.
אני משתמשת בדפים לוכדי הצבע באופן קבוע בכביסות הצבעוניות ומערבבת ללא חשש צבעי ורוד, אדום, צהוב, לבן, ואיזה פלא הבגדים יוצאים מבריקים והכי חשוב לוכדים את כל הצבעים שיש חשש שיכתימו את הבגדים, לשמחתי אני כבר לא צריכה להתעסק במיוני הכביסה ובחשש מה יקרה אם חלילה צבע יעבור לבגד אחר, מוצר גאוני לדעתי.
לדפי COLOUR CATCHER טכנולוגיה ייחודית למניעת מעבר צבעים, הדף פועל כמגנט ולוכד את הצבעים אשר השתחררו מהבגדים במהלך הכביסה ומאפשר הגנה מקסימלית לשאר הבגדים במכונה.

לאחר שניסיתי בפעם הראשונה להשתמש בדפים לוכדי הצבע, ערבבתי צבעים בבגדים ללא חשש וממש התפעלתי מכך שהדף ספג את כל הצבעים , מבחינתי זה מוצר מעולה וחדשני והתחלתי לקנות אותו קבוע כחלק משגרת הכביסות שלי ביחד עם נוזל כביסה ומרכך כביסה,כל הכבוד להנקל סוד על החידוש,מקל מאוד על התהליך של הכביסה בבית.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה