יום רביעי, 22 במרץ 2017

AHAVA מעבדות ים המלח מציגה: לפנק ב-AHAVA עם מארזי אביב!

AHAVA, המומחית העולמית בטיפוח מינרלי מים המלח, מבשרת על בוא האביב!
האביב וחג פסח שמתקרב עושים לי טוב, פריחה של פרחים יפים ,מזג אויר טוב והרבה אהבה באויר, ובכדי להשלים את מצב הרוח המשמח הכי כיף להתפנק עם ערכה אביבית של חברת אהבה שמחדשת כל הזמן עם מוצרים איכותיים ומעולים בעולם הטיפוח.

AHAVA מציגה את קולקציית האביב שמצטרפת לפריחת האביב והרעננות של המים הכחולים והזכים, הקולקצייה מפנקת מאוד ומתאימה להביא כמתנה לחג, מתנה לנו כפינוק אישי ובכך להנות מהתחדשות במוצרי הטיפוח שלנו.

AHAVA מציגה שני מארזי מתנה מפנקים לטיפוח עור הפנים או הגוף שיעירו אתכן לקראת בוא האביב, בכל מתנה נמצאים  המוצרים האהובים ביותר של AHAVA לפנים ולגוף המעירים את העור לחיים ומבוססים על מי ים המלח הקסומים, על צמחים ייחודיים, ובוץ ומלח העשירים במינרלים של ים המלח.

כל המוצרים מועשרים ב- OSMOTER™,תמצית מרוכזת של מינרלים טבעיים מים המלח, פטנט רשום ופורץ דרך של AHAVA, המעלה את רמת הלחות, החיוניות והזוהר בעור ופועלת כנגד סימני הגיל הניראים לעין. 
תענוג צרוף ארוז ומוכן עבורי, ושמחתי לקבל את המתנה המקסימה של AHAVA לקראת האביב, אני מאוד אוהבת את המוצרים של חברת אהבה, כשאני משתמשת בהם העור נראה קורן וזוהר, והם מאוד מתאימים לי לעור הפנים ולגוף, מרקם מעולה, ריח המוצרים עדין והאיכות פשוט מופלאה, מארז מאוד שימושי , קרם רגליים,קרם ידיים וקרם לחות לגוף,שלושה מוצרים הכי שימושיים אצלי על המדף.

מארז אביב לטיפוח הפנים:
כל מה שצריך כדי להשיב לחות ורעננות לעור הפנים, קרם לחות עשיר ליום לעור רגיל עד יבש 50 מ"ל, מסיכת לחות עשירה 100 מ"ל וקרם ידיים מינרלי 30 מ"ל. מחיר מומלץ לצרכן: 199 ₪
מארז אביב לטיפוח הגוף:
הרשי ללחות המינרלית לעטוף את גופך עם השלישייה הקלאסית של AHAVA לידיים, רגליים וגוף, קרם ידיים מינרלי 100 מ"ל, קרם רגליים מינרלי 100 מ"ל ותחליב לחות מינרלי 100 מ"ל בניחוח המינרלים הקלאסי הידוע של AHAVA, מחיר מומלץ לצרכן: 99 ₪
הישראלים ידועים כאנשים שמפנקים במתנות. באמצעות חברת הסקרים Ipsos Market  Watch עולה כי כששואלים ישראלים מה בעיניהם היא מתנה ישראלית אותנטית, 65% מצביעים על מוצרי AHAVA כמתנה ישראלית אותנטית ובמקום השני במבה עם 35%. קרוב ל-80% ענו כי יעדיפו לתת מוצרי טיפוח של המותג המסמל את ישראל - AHAVA  הנתפשים כמתנה המסמלת את ישראל, איכותית ויוקרתית.
תענוג צרוף ארוז ומוכן להגיש כמתנה מישראל, למשפחה מחו"ל, חברים בחו"ל, להגיש להם מתנה מים המלח עם כל המינרליים הטבעיים, מתנה שימושית שמגיעה מאהבה גדולה.
ניתן להשיג בלעדית ברשת סופר פארם
למידע נוסף, בקרו באתר:  http://www.ahava.co.il , והצטרפו אלינו בדף הפייסבוק.

AHAVA מעבדות ים המלח היא החברה המובילה בעולם בטיפוח מינרלי מים המלח. AHAVA משלבת במוצריה טכנולוגיות חדשניות יחד עם כוחם של המינרלים מים המלח.
 
חטיבת המחקר והפיתוח של AHAVA הממוקמת לחופי ים המלח, שוקדת מעל 28 שנים בחקר המינרלים, רשמה למעלה מ- 15 פטנטים בינלאומיים ופרסמה מאמרים מדעיים חשובים אודות תרומתם המובהקת של המינרלים מים המלח לטיפוח העור.
האיכות הגבוהה והלא מתפשרת של המוצרים הקנו ל-AHAVA שם עולמי, ובקרב הישראלים AHAVA   היא המתנה המבוקשת ביותר לנוסעים  לחו"ל. מוצרי AHAVA נמכרים בלמעלה מ- 30 מדינות, ברשתות מובילות ברחבי העולם ובחנויות קונספט ייחודיות בבודפשט, ברלין, סינגפור ועוד.
.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה