יום שבת, 18 במרץ 2017

זמן קריאה לילדים - "שדת המחשבות הטובות" מאת טל בוקריס...

ספר הילדים "שדת המחשבות הטובות" הינו ספר מופלא לדעתי לילדים וגם להורים ולמחנכים, בעיקר בזכות המסר שמועבר בספר חשיבה חיובית, שהינה טובה בכל גיל, ומאפשרת להראות לילדים צדדים אחרים של התמודדות עם החיים.


אני באופן אישי מאוד בעד חשיבה חיובית והסתכלות על אתגרים בחיים כדרך להתקדמות, הספר "שדת המחשבות הטובות",מלמד שלמחשבות שלנו יש כח השפעה עצום על איך שנרגיש הספר מראה לנו שהמחשבות תלויות בנו, ותמיד נוכל לבחור איזה מחשבה לחשוב חיובית או שלילית, ושכח המחשבה החיובי גורם לנו לפעול בצורה מיטבית.
לדעתי זהו ספר חובה בכל בית, גן,בית ספר כי המסרים שמועברים בספר "שדת המחשבות הטובות", תורם מאוד לילדים וגם המבוגרים נתרמים מאוד בכך שהם מפנימים את הגישה כדרך חיים ונעזרים בה.
אני חייבת לציין שגם האיורים בספר מופלאים ויוצרים ביחד עם המסר חגיגה לילדים, מבחינת הצבעוניות ומבחינת התוכן, הילדים למדים להתגבר על מכשולים על פחדים התמודדות עם חברים, התמודדות עם קשיים ומקבלים כלים עוצמתיים להתנהלות בחיים, כלים מדהימים שיעזרו גם להורים.
על הסופרת:
טל בוקריס, יועצת חינוכית, מאמנת אישית מתמחה באימון אישי זוגי והורות ובעלת תואר ראשון בפסיכולוגיה וחינוך ותואר שני בייעוץ חינוכי, כתבה את ספר הילדים "שדת המחשבות הטובות" כדי לספק לילדים, להוריהם ולאנשים בתחום האימון והחינוך, כלי משמעותי לחיים תוך שימוש בחשיבה חיובית, המהווה מפתח להתקדמות בחיים ולאופטימיות.
 כמה מילים מטל בוקריס על הספר:
 "הספר מציג טכניקה ושיטה לתרגול חשיבה חיובית, הייתי רוצה שהילדים שקוראים את הספר ילמדו שלא משנה באיזה קשיים הם נתקלים, ידעו שיש להם את הכוח לבחור באיזה מקום להיות בחיים ודרך להתמודד איתם".
הספר: "שדת המחשבות הטובות", מאת:טל בוקריס.
איורים: ליה קורץ.
מחיר לצרכן: 48 ש"ח.
הוצאת: אופיר ביכורים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה