יום שבת, 25 במרץ 2017

דורות משווקת לרגל חג הפסח את מוצרי השום והתיבול במגשיות חדשות למגוון תבשילי החג...

פסח חג אהוב עליי במיוחד בזכות התבשילים הטעימים שאנחנו מכינים, אך חלק גדול מהכנת התבשיל הטעים זה גם הוספת תבלינים והוספת תיבול שנותן את כל הטעם, ולעיתים  חסר לי  חלק מהתיבול כי שכחתי לקנות, לכן אני מחזיקה באופן קבוע  את מגשיות התיבול של דורות שעוזרות לי מאוד, מגשית השום,בזילקום, פטרוזיליה, כוסברה פשוט נהדר ונוח.
ועכשיו לקראת חג הפסח משיקה חברת דורות  את מגשיות התיבול הנפלאות שלה במתכונים משופרים ובעיצוב חדש מהמם, המגשיות כוללות :

שום כתוש, בצל קצוץ ומטוגן, כוסברה, פטרוזיליה, ביזיליקום , ג'ינג'ר ומגוון רטבים ובהם שום ודבש, עגבניות בזיליקום, פסטו, סצ'ואן ועוד, ארוזים במגשיות להקפאה יעשירו כל תבשיל בטעם וארומה נפלאים.

אין ספק שהחיים הרבה יותר קלים בזכות מגשיות התיבול אין צורך לקצוץ את השום, ואת הבצל ואת כל התבלינים הירוקים שאני תמיד לא מצליחה לקצוץ קטן קטן, התבלינים מחולקים ליחידות בכמויות מדודות המאפשרות שימוש לפי טעם רצוי וגם מאוד נוח לאחסון במקפיא כי זה לא תופס הרבה מקום, מוצרי "דורות" משווקים לרגל החג במתכונים משופרים, בחיזוק הרכיבים הטבעיים, כתושים וקצוצים , ישדרגו כל תבשיל ומאכל באופן פשוט, נוח וקל.

קיבלתי את המגשיות החדשות של חברת דורות להתנסות ואין ספק שהעיצוב מאוד יפה ועושה חשק לבשל, מאוד נוח להשתמש במגשיות לבישול ומגוון התבלינים גדול כך שאפשר לשדרג את התבשיל בקלי קלות, בעלי שאוהב לפנק הכין שקשוקה ירוקה מעלי תרד ומחלק מהתיבוליות הנפלאות של דורות, הוא הוסיף תיבולית שום, תיבולית בצל קצוץ ומטוגן, תיבולית פטרוזליה ותיבולית כוסברה, את השקשוקה הירוקה והטעימה הוא שם מעל חלה, והוסיף ביצה עלומה והטעם מופלא, אין ספק שהשקשוקה הוכנה בקלות רבה בזכות התיבוליות הנהדרות של דורות.

מגשיות התיבול המחודשות של "דורות" מהווים מהפיכה בתחום צריכת תבלינים ועשבי תיבול,לדברי איילת שעבני, מנהלת השיווק של דורות, החברה ערכה מחקר מקיף במשך שנה מסגרת שיפור המוצרים. "הכיתוש והקציצה הפכו גדולים יותר להדגשה יותר גדולה של הטעמים והארומה, הגדלנו את הכמות בכל יחידה והחלפנו את הרדיד והמכסה לכזה השומר היטב על הטבליות ולנוחות שימוש מקסימלית. אנו בטוחים שכל מי שעושה שימוש במוצרי התיבול שלנו חווה הכנת אוכל באופן חדש, כזה המעודד אותו לשלב תיבול טרי במזון באופן פשוט וקל".

כשר בהשגחת הרבנות שדות נגב וכשרות למהדרין הרב אפרתי.
מחיר מומלץ לצרכן 8-12 ש"ח לאריזות 80 גרם.
להשיג ברשתות השיווק המובחרות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה