יום שלישי, 21 במרץ 2017

Nutri Care מציגה פורמולה צמחית – L.X Care תערובת צמחים ופירות יבשים המעודדים את פעילות המעיים

חג פסח שהינו חג המצות מתקרב בצעדי ענק, ולעיתים המצות מקשות על מערכת העיכול ולחלקנו זה בהחלט לא פשוט, אז יש פתרון לכל הסובלים מחגיגה במערכת העיכול המתאפיינת בעצירות,גזים וכאבי בטן, מותג תוספי התזונה Nutri Care  מציע פורמולה צמחית מיוחדת – כמוסות "אל.אקס קר" – "L.X Care".

המצה היבשה גורמת לספיחת נוזלים בקיבה ועלולה לגרום לתופעות הללו, בנוסף לכך, סעודות החג הגדולות והמנות הרבות אינן מיטיבות עם מערכת העיכול, לכן כדאי להצטייד בעוד מועד כדי שהחג יעבור בשמחה וגם בתחושה טובה במערכת העיכול.
הפורמולה L.X Care ("אל.אקס קר") מכילה תערובת צמחים ופירות יבשים הידועים ברפואה הטבעית בהשפעותיהם המיטיבות על מערכת העיכול, בהם צמח הפלנטגו  צמח העשיר בסיבים מסיסים במים, המסייעים להסדרת פעולת המעיים, צמח אלואה שמיוחסות לו תכונות של זירוז פעולת המעיים וניקוי מערכת העיכול על פי הרפואה העממית, שוּמר – הידוע ברפואה הטבעית כמקל על כאבי בטן והפרעות עיכול.
כמו כן מכילה הפורמולה גם שזיפים ותאנים, הידועים בתכולת הסיבים הגבוהה שלהם. הסיבים מזרזים את פעולת המעיים, מקלים על עצירות וסופחים חומרים שאינם רצויים.
אני חושבת שהפורמולה הזו יכולה להועיל גם במשך כל השנה, מוצר נפלא לדעתי שיכול לעזור במצבים של עצירות שבאמת יכולה להפריע מאוד, ואני אומרת את זה מנסיון, סבלתי מאוד בשירות הצבאי שלי בגלל תזונה פחות איכותית וגם סבלתי לאחר הלידות מעצירות וזה בהחלט לא נעים ומשבש את כל היום.
שימוש: 3-1 כמוסות בנטילה אחת, לפי הצורך.  
כשר לפסח לאוכלי קטניות בהשגחת בד"צ העדה החרדית.
מחיר לצרכן: 96 ₪ (לאריזה של 60 כמוסות).
להשיג ברשתות הפארם, בתי המרקחת וחנויות טבע.
המידע לעיל אינו בגדר התווייה רפואית או המלצה טיפולית. בכל מקרה מומלץ להיוועץ ברופא המטפל.
קרדיט צילום: יח"צ.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה