יום שני, 3 באפריל 2017

זוכה מוצר השנה 2017 סטארקיסט לה-סלט משדרגים את הסלט בקלי קלות....

לאחרונה אני עושה כושר לפחות פעמיים בשבוע, לקחתי את עצמי בידיים ונרשמתי לפעילות ספורטיבית , לאחר הפעילות אני מאוד מקפידה לאכול טונה , סלט ופרוסת לחם, מבחינתי  זוהי ארוחה חשובה מאוד לאחר פעילות ספורטיבית במיוחד לשרירים.
הטונה המועדפת עליי היא טונה של חברת "סטארקיסט", שבשנה האחרונה הביאה מוצר נהדר למדף סטארקיסט לה-סלט שגם זכה במוצר השנה שנת 2017 , לה סלט טונה מגיעה עם רוטב ומוכנה להגשה על ירקות, בקלי קלות יש ארוחה מזינה ובריאה שנהדרת גם לסטודנטים, גם לקחת לעבודה , ורעיון נוסף לשלוח עם החיילים והחיילות שמשרתים רחוק מהבית כך שלפחות חלק מהתזונה שלהם תהייה טובה.

סדרת "סטארקיסט לה-סלט" מיועדת להכנה מהירה ונוחה של סלט ירקות עם טונה וכוללת שלושה טעמים:
טונה עם רוטב שמן-זית שום ולימון.
טונה ברוטב קיסר.
וטונה ברוטב ויניגרט.
המוצרים בסדרה מכילים נתחי טונה סטארקיסט איכותית עם כמות נדיבה של רוטב מתובל ועשיר, פשוט לפתוח את הקופסה ולהוסיף לקערת ירקות חתוכים, לערבב, וליהנות מסלט עשיר ברגע, אני אוהבת את כל הטעמים בסדרה המוצלחת הזו, הוספתי את סטארקיסט לה - סלט ברוטב קיסר לירקות חתוכים יצא טעים, ונוח מאוד שהרוטב לסלט כבר בפנים.


הטונה מכילה ריכוז גבוה מאוד של חלבון  וריכוז נמוך מאוד של שומן, מדובר על מוצר מזון פופולארי מאוד בעיקר בקרב ספורטאים המעוניינים לבנות את מסת השרירים שלהם מבלי לצבור שומן מיותר,כמו כן יתרון בריאותי חשוב נוסף הנזקף לזכותו של דג הטונה קשור לתכולת האומגה 3  הקשורה להשפעות בריאותיות חיוביות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה