יום ראשון, 9 באפריל 2017

| מהיר ועצבני 8 פרימיירה בגלובוס מקס אושילנד כפר סבא...

לאחר שקודמו בסדרה הפך לתופעה בינלאומית עם שבירת שיא מכירות עולמי של כמיליארד וחצי דולר - "מהיר ועצבני 8" מגיע לישראל ,הסרט החדש בסדרת האקשן הפופולארית בכל הזמנים בהפצת גלובוס מקס יוצא לאקרנים, ומלווה לראשונה בפסטיבל חגיגי בהשראת הסדרה שיתקיים במהלך חג הפסח.
הסרט החדש לשנת 2017 בסדרת האקשן שוברת הקופות – "מהיר ועצבני", בכיכובם של וין דיזל, דווין ג'ונסון ושרליז ת'רון, יצא לאקרנים בישראל ביום רביעי, 12 באפריל 2017, בהפצת גלובוס מקס.

אורך הסרט: 160 דקות.
טריילר: https://www.youtube.com/watch?v=I-KJwOLOFes&t=18s
הוזמנתי להקרנת הבכורה של הסרט בישראל שהתקיימה ביום חמישי, 6 באפריל 2017 במתחם בתי הקולנוע של "גלובוס מקס" באושילנד, כפר-סבא, מתחם הקולנוע הגדול ביותר באזור השרון אשר משתרע על פני שטח של כ-9200 מ"ר ומכיל 18 אולמות קולנוע נוחים ומפנקים במיוחד.

הייתה זו פרימיירה מקסימה שנכחו בה הרבה מפורסמים וגם זוכה האח הגדול אביחי, נהנינו מסושי אגרולים מיוחדים ומגוון קינוחים מושחתים ומתוקים של השף שגב משה,




וזכינו לראות ראשונים את הסרט מהיר ועצבני 8, סרט מקסים ומרתק שופע אקשן אך גם סרט נוגע ללב עם קטעים מרגשים, אין ספק שהייחודיות של סדרת מהיר ועצבני ומהיר ועצבני 8 בכך שהשחקנים גם מאוד מרגשים, ומעבר לכך שהסרט הינו סרט פעולה מרהיב עם אנרגיה של מרוצי מכוניות, השילוב של האקשן,עולם הפשע, המתח ורגעים נוגעים ללב וגם רגעים מצחיקים עשו את מהיר ועצבני 8 לסרט שבאמת תהנו לראות , אני ממש ממליצה.


פרימיירת הסרט שהתקיימה  בגלובוס מקס שבמתחם "אושילנד" כפ"ס הינה חלק מפסטיבל השקה חגיגי במתחם, שיתקיים במהלך חוה"מ פסח הקרוב (12/4-16/4) ויכלול מספר מתחמים, ביניהם:
מסך ירוק חדשני שיאפשר לכל המשפחה להצטלם עם כוכבי הסרט ומכוניותיהם, סדנא להכנת סטיקרים מיוחדים לאוטו, מרוץ נושא פרסים של מכוניות על שלט, ועוד. במהלך השבוע יוקרנו כל שבעת הסרטים הקודמים בסדרת "מהיר ועצבני", אחד בכל יום, על גבי מסך החוצות הענק באזור האושיפארק שבמתחם.
מהיר ועצבני 8 תקציר:
דומיניק טורטו (וין דיזל) ולטי (מישל רודריגז) נמצאים בירח הדבש שלהם, ויתר חברי הצוות מפוזרים וחיים חיים נורמליים. השלווה מופרת כאשר אישה מסתורית ורבת עוצמה – סייפר (שרליז ת'רון), טרוריריסטית סייבר מבוקשת, מפתה את דומיניק אל עולם הפשע ואף גורמת לו לבגוד בחבריו. הצוות עומד למבחן  ונאלץ לעשות דבר שלא עשו מעולם - לצאת נגד הבוס שלהם.
 וין דיזל שחקן, תסריטאי, מפיק ובמאי אמריקאי.
בשנת 1997 כתב, הפיק, ביים ושיחק בתפקיד הראשי בסרט "סטרייטס" שהוקרן בפסטיבל סאנדס והופק כסדרת טלוויזיה. שנה לאחר מכן לוהק לסרטו של סטיבן ספילברג "להציל את טוראי ראיין" (1998) ובשנת 2000 השתתף בסרטים "חדר לחץ ו"פיץ' בלאק". התפרסם בעיקר בתפקידו כגיבור סדרת סרטי הפעולה  "מהיר ועצבני" בשנת 2001 כדומוניק טורטו.
דווין ג'ונסון
דור שלישי של מתאבקים מקצועניים של ה-WWF, שם קיבל את כינויו, "דה רוק". תפקיד המשנה שלו ב"המומיה חוזרת" (2001) הביא אותו לתשומת הלב של התעשייה, אך בעיקר היה זה תפקידו ב"מלך העקרבים" (2002) ששבר את שיאי קופות הכרטיסים.
בנוסף לסדרת מהיר ועצבני כיכב ג'ונסון במספר סרטי פעולה בניהם: "ג'י איי ג'ו" (2013) ו"רווח וכאב" (2013).
שרליז ת'רון
שחקנית קולנוע, דוגמנית לשעבר ומפיקת סרטים דרום אפריקאית-אמריקאית.
בשנת 2003 לוהקה לסרט "מונסטר" שזיכה אותה בפרס האוסקר, בפרס גלובוס הזהב ובפרס איגוד השחקנים. ב-2005 השתתפה בסרט "ארץ קרה" שזיכה אותה במועמדות שנייה לפרס האוסקר. שיחקה במגוון סרטים, כגון: "קרב בסיאטל" ו"ערבה בוערת" לצד ג'ניפר לורנס ובסרט "הנקוק" לצד וויל סמית'.
מישל רודריגז
פרצה לראשונה בשנת 2000 בסרט העצמאי "אגרוף של אישה" אשר זכה בפרסים בפסטיבל קאן ופרסי פסטיבל סאנדנס. בעקבות הצלחתה, החלה לשחק בסדרת סרטי "מהיר ועצבני", "האויב שבפנים" ו"ימ"מ יחידת פריצה". שיחקה בסדרת הדגל של ABC "אבודים" בין השנים 2005-2006 ו-2009-2010. ב-2009 השתתפה בסרט המצליח "אווטאר" ובשנת 2016 שיחקה בתפקיד ראשי בסרט הדרמה "הסוד של מילטון".
הלן מירן
זכתה בפרס האמי ובפרסי הבאפט"א על תפקידה בסדרה "החשוד העיקרי" בשנות ה-90'. בשנת 1994 שיחקה בסרט "טירופו של המלך ג'ורג'" ועליו זכתה למועמדות ראשונה בפרס האוסקר. ב-1999 זכתה שוב בפרס האמי על תפקידה בסרט הטלוויזיה "תשוקתה של איין ראנד", ב-2001 הייתה מועמדת שנית לפרס האוסקר על תפקידה בסרט "פארק גוספורד" וב-2006 כיכבה בסרט "המלכה" בו זכתה בפרס האוסקר ופרס גלובוס הזהב.
בשנת 2015 זכתה מירן לראשונה בפרס הטוני בקטגוריית השחקנית הטובה ביותר על משחקה במחזה "The Audience".

פ. גארי גריי – במאי, מפיק ושחקן אמריקאי.
תחילת דרכו הייתה כבמאי וידאו קליפים עבור מוזיקאים חשובים בתעשייה, על עבודותיו זכה במספר פרסים. סרטו המצליח ביותר הוא "הג'וב האיטלקי" בשנת 2003, אשר זכה להצלחה גדולה וזיכה את גריי בפרס הבמאי הטוב ביותר ב"פסטיבל הסרטים האמריקאי השחור".
אודות גלובוס מקס
מתחם בידור ופנאי באושילנד כפר סבא הכולל קומפלקס של 18 אולמות קולנוע, הגדול ביותר באזור השרון - 9200 מ"ר. אולם רחב ממדים עם מסך ענק בגובה 3 קומות המאפשר תנאי צפייה מעולים. בכל אולמות הקולנוע במתחם מותקנת מערכת הסאונד המתקדמת בעולם Dolby Atmos, מערכת שמע היקפית בעלת 61 ערוצי סאונד אשר מעניקה לצופים להרגיש כחלק מהסרט ומעצימה את חווית הצפייה.
באולמות הקולנוע ישנם מסכים גדולים וקעורים המשפרים את חדות ואיכות הצפייה, כאשר המסך הגדול ביותר בגובה 3 קומות הופך את האולם הגדול לאחד מאולמות הקולנוע המתקדמים והמרשמים בארץ. כל האולמות תוכננו ונבנו כאולמות גדולים ומרווחים, במתחם אולם VIP ובמספר אולמות וגלריות ישיבה בכורסאות ענק המתכוונות חשמלית לכל צורת ישיבה מועדפת שיופעלו כשרות VIP כולל כיבוד עשיר ועוד.
רשת גלובוס מקס מונה כיום 12 מתחמי בתי קולנוע בכל רחבי הארץ, בקרוב יפתח מתחם 13 בכרמיאל ובכוונת הרשת להגיע בעתיד ל- 18 מתחמי בתי קולנוע מפוארים בפריסה ארצית. בתי הקולנוע באושילנד כפר סבא פועלים בין השעות 10:00-24:00 ומקרינים בין 5-7 הקרנות ביום, סה"כ בין 70 ל-100 סרטים המוקרנים במתחם ביום. בנוסף, החברה מפיצה סרטים ומייצגת בישראל את חברות וורנר יוניברסל, פאראמונט וסרטים עצמאיים נוספים.
אודות אושילנד
אושילנד הוא מתחם בילוי, בידור וקניות ראשון מסוגו בישראל הנמצא בבעלות חברת אושירה. המתחם שהוקם על צירים מרכזיים ונמצא בסמוך לריכוז גבוה של חברות הייטק, מציג קונספט חדשני של בילוי לצד קניות וכולל 8 עוגנים מרכזיים: " גלובוס מקס" – קומפלקס ענק ומפואר של 18 אולמות קולנוע רב תכליתיים שמשמשים לכנסים וארועים. אושימרקט - שוק אוכל מקורה, "מוגופארק"– הסייבר פארק הראשון בישראל לילדים, "אושיפארק"– פארק פנטזיות ייחודי לילדים, "אושי סקייט פארק" – פארק גלישה לחובבי הסקייטבורד והרולר בליידס, "אושי מיוזיק" - אולפן הקלטות מקצועי, "אושי פוד" - מתחם מסעדות, בתי קפה, ו-FAST FOOD, "אושי שופס"- מתחם קניות, אופנה, ואקססוריז.
במרכז המתחם הוצבה מגלשת ענק הנחשבת לגדולה בישראל (3 קומות, 14 מ' גובה, 33 מ' אורך) ומסמלת את השילוב הייחודי של אושילנד – חוויות לצד קניות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה