יום ראשון, 30 באפריל 2017

חדש מאסם ביסלי בטעמי Black Burger וכנפיים לוהטות – מנות הדגל האהובות של Black

אצלנו בבית מאוד אוהבים ביסלי וגם אוהבים לאכול במסעדת Black האהובה במיוחד אנחנו אוהבים את ההמבורגר והכנפיים המיוחדות, ואיזה כיף שעכשיו בזכות שיתוף פעולה מיוחד במינו בין רשת מסעדות ההמבורגרים המצליחה Black, בניצוחו של השף ומבעלי הרשת צחי בוקששתר כולנו נהנה מטעמי ביסלי מיוחדים וחדשים. 


במסגרת שיתוף הפעולה אסם משיקה תחת מותג ביסלי שני טעמים במהדורה מוגבלת ביסלי בטעם Black Burger וביסלי בטעם כנפיים לוהטות , טעמי מנות הדגל האהובות של רשת ההמבורגרים הפופולארית. 


טעמנו את הביסלי החדש והטעמים ממש מדליקים ומיוחדים, עכשיו בפיקניק של יום העצמאות יהיה מעניין לכולם גם לילדים וגם למבוגרים שיכולים להנות מבירה קרה ונשנוש ביסלי בטעמי המבורגר או כנפיים לוהטות, ממש חידוש נפלא ומעניין, ולאוהבי המטבח ניתן להכין כנפיים מצופות בביסלי המיוחד ובכך לשדרג את הארוחות הביתיות.


כל מי שיקנה את הביסלי במהדורה המיוחדת יקבל הטבה ייחודית ברשת Black: על גבי האריזה תצורף הזמנה להצטרף חינם למועדון הלקוחות של Black למשך שנה המעניק הטבות חודשיות, הנחות ומתנות לימי הולדת, ומנסיון זה ממש שווה כי כרטיס המועדון עולה כסף ועכשיו זה בחינם.
במהלך ההשקה, רשת Black Burger תגיש בכל סניפי הרשת את שתי  מנות הדגל שלה, אך עם תוספת ביסלי בטעמי המהדורה: המבורגר עם שבבי ביסלי – "קראנצ' ביסלי בורגר"  ומנת כנפיים לוהטות שיצופו בביסלי – "ביסלי ווינגז". בנוסף, כל מי שירכוש במהלך המבצע מנה ברשת מהמנות המיוחדות שהרכיב השף צחי בוקששתר וכן ארוחה מהתפריט, יקבל ביסלי בלאק בורגר, עד גמר המלאי.
צחי בוקששתר, שף ובעלים רשת Black : "גם כך אי אפשר להפסיק לאכול ביסלי, אפילו כשטעמנו את טעמי הביסלי החדשים בזמן הפיתוח כולנו התמכרנו. השילוב בין הפריכות של ביסלי לטעמים של Black שכולנו אוהבים, יצר משהו שבקרוב יהיה קשה לדמיין טיול שנתי בלעדיו, או סתם זלילה בזמן צפייה במשחק טוב, שאפו לחברים באסם. כמובן שלא יכולתי להתאפק והכנתי שתי מנות המשלבות את טעמי הביסלי החדשים במאכל המקורי. כיף גדול"
כשרות: בד"צ העדה החרדית.
להשיג ברשתות השיווק השונות.
מחיר מומלץ לצרכן: 4-4.5 ₪
*עד גמר המלאי
תוקף ההשקה : 19 אפריל -  סוף יוני או עד גמר המלאי 
ההשקה תלווה בקמפיין דיגיטל , נראות בנקודות המכירה ובהטבות לצרכנים ברשת בלאק.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה