יום שלישי, 4 באפריל 2017

הכול אפשרי - בקלות ובפשטות מדריך להעצמה עצמית מאת: בטי נעים....

כל אחד ואחד מאתנו שואף למצות את יכולותיו, להשיג את יעדיו, להביא אל חייו אושר ועושר, מזל וברכה, אהבה וזוגיות. השאלה היא רק ״איך?״. ואם פועלים להעצמה עצמית - ״איך ניתן לעשות זאת באופן הקל, הפשוט והיעיל ביותר?״

בטי נעים מגישה לכל קורא, בספר זה, שיטה מנומקת, מלווה בסיפור חייה  חיים שעיצבו את אישיותה ואת דרכה עד כה, צעד אחר צעד מוצגת השיטה, מובאות הדוגמאות ונפרשים דפי העבודה בהם תוכלו לעשות שימוש.
אני מאוד התחברתי למדריך להעצמה עצמית אני מאמינה שבאמת הכל אפשרי, אך עלינו לקדם את עצמנו גבוה מעל הפחד שמשתק אותנו לפעמים ומעבר לדחיינות שפועמת בתוכנו ללא הפסק, ופשוט לקחת החלטה לשינוי, עכשיו לקראת פסח שנקרא גם חג החירות כל אחד מאיתנו אחראי גם על חרותו האישית וכדאי לקרוא את הספר " הכול אפשרי" ופשוט לקבל החלטה ליישם ולהתחיל להגשים את החלומות שלנו, בהחלט ספר מעצים שכדאי לקנות כמתנה לעצמנו וליקירנו.
״כמה פעמים אפשרתם לעצמכם הזדמנות להגשים את החלומות שלכם? כמה פעמים לקחתם על עצמכם סיכונים? רשמו מתי לקחתם סיכון בחייכם? מהו הסיכון שלקחתם? ומה הייתה התוצאה? והכי חשוב: מה היה הקול הפנימי ששמעתם בראשכם?
היזכרו בתקופה בחייכם בה חשבתם כמו ילדים, ללא עכבות וללא פחדים, כשחשבתם שהכול אפשרי מתוך תמימות, מתוך אמונה מלאה בעצמכם, זכרון ילדות באמת מפתח לשינוי,אני זוכרת את עצמי כילדה עם מגוון חלומות ללא פחדים ועם תחושה פנימית שהכל אפשרי, במהלך החיים אנחנו מפתחים חוסר בטחון וקשה לנו מאוד לעשות שינויים, לכן לפי הספר המופלא הזה,תתחילו לכתוב להזכר ולאט לאט תוכלו להתחבר למימוש החלומות הכמוסים שלכם.
רשמו: מתי לא אפשרתי לעצמי לקחת סיכונים בחיי? מתי לא נתתי לעצמי הזדמנות?
רשמו את הסיבות: מדוע לא נתתי לעצמי הזדמנות? מה הייתה התוצאה? מה היה הקול ששמעתי בראש?
בחנו את שרשמתם ושאלו את עצמכם: מה המסקנה שלי? איך עליי לנהוג בפעם הבאה כדי להגשים, בקלות ובפשטות, את החלומות שלי?.
זהו את הקול הפנימי שלכם. לאן הוא יכול להוביל אתכם?״
רוצים לדעת איך לעשות שינוי לטובה בחייכם, בקלות ובפשטות? ספר זה נותן בידיכם את התשובה ואת הכלים.
בטי נעים, בת 45 ואמא לארבעה, בעלת תואר שני בלימודי היסטוריה וחינוך, מורה  ונטורופית מוסמכת?. מטפלת מוסמכת בתטא הילינג?. בטי היא המפתחת של השיטה הייחודית לבריאות הגוף והנפש הידועה בשם ״דרך הנפש - הכול אפשרי בקלות ובפשטות״?, שייעודה הוא יצירת שינוי מתוך אמונה?.
בטי יצאה למסע רוחני לגילוי העצמי?, למדה לאהוב את עצמה?, ובספר זה היא מציעה לקוראיה לעלות על אותה דרך?, המחברת בין הגוף לנפש ונותנת מקום לאמונה?, לאומץ לב ולאהבה ללא תנאי?.
הספר: הכול אפשרי בקלות ובפשטות, מדריך להעצמה עצמית.
מאת: בטי נעים, הוצאת אסטרולוג.
128 עמודים, 88 ש"ח.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה