יום שלישי, 25 באפריל 2017

סדרת כוסות מעוצבות של "טומי טיפי" בעלות שסתום שני חלקים ובצבעים מדליקים מסדרת כוסות "אקספלורה"

חברת "הנסיך הקטן", המתמחה במוצרי תינוקות איכותיים, משיקה סדרה חדשה של כוסות מעוצבות לפעוטות. סדרת אקספלורה, צבעונית וקיצית ומשודרגת לנוחות הפעוטות וההורים, הסדרה כוללת מגוון דגמים לשלבי התפתחות שונים של הפעוט.
חברת הנסיך הקטן דואגת כל הזמן לחדש, ובזכות המוצרים הנפלאים והאיכותיים של הנסיך הקטן קל יותר להורים וגם לתינוקות החמודים, השלבים הראשונים של כל תינוק וההתפתחות מבוססת על למידה, וסקרנות והכוסות המעוצבות ונוחות לאחיזה של סדרת אקספלורה בהחלט נוחות לאחיזה עצמאית של הפעוט וגם יוצרות עניין ונוחות בזכות העיצוב המעניין.
בסדרת אקספלורה , הכוסות מגיעות במגוון דגמים ביניהם כוסות קטנות עם ידיות בנפח 150 מ"ל לפעוטות שרק מתחילים לשתות, כוסות בנפח 260 מ"ל לילדים גדולים יותר, כוסות ספורט וכוסות מבודדות אשר בזכות הדפנות הכפולות שלהן, הנוזל נשאר קריר לאורך זמן גם בשהייה בחום בחוץ.  כל הכוסות בסדרה אינן מטפטפות גם אם הופכים אותן לגמרי אבל הנוזל זורם בקלות גם ביניקה החלשה ביותר. כמו כן, כל הכוסות בעלות שסתום מתפרק המורכב משני חלקים ועל כן פשוט לניקוי.
גוף הכוסות, המכסים והידיות ניתנים להחלפה בינם לבין עצמם, כך שאין צורך לנחש איזה חלק מתאים לכל כוס כאשר מרכיבים אותן לאחר הניקוי.

קרדיט צילום:יח"צ.
קיבלתי להתנסות את הכוס שמותאמת לתינוקות מגיל ארבעה חודשים, העברתי את הכוס לאחיינתי המתוקה, קל מאוד לפעוטה להחזיק את הכוס בזכות ידיות האחיזה הנוחות במיוחד, בכוס יש ציור מעניין של דג שמעודד את הסקרנות, ובהחלט זוהי חוויה נעימה ללמוד לשתות מהכוס ולהתחיל לסגל עצמאות, שתורמת גם להורים.


הכוסות מותאמות לשלבי הפעוט מגיל ארבעה חודשים ועד לגילאים מתקדמים ומקדמות אותו בכל צעד ושלב.
חברת "הנסיך הקטן", היא בית איכותי למותגים מובילים, ביניהם המותג האנגלי המוביל "tommee tippee" שכל מוצריו בעלי פטנטים בלעדיים, כל מוצרי החברה עומדים בתקנים האירופאיים המחמירים ביותר וכן בתקנים המחמירים של מכון התקנים הישראלי.
ניתן להשיג ברשתות הפארם, ברשתות למוצרי תינוקות ובחנויות הפרטיות למוצרי תינוקות. לבירור נק' מכירה: 08-9426633. 
אתר הנסיך הקטן : http://www.littleprince.co.il
מחיר מומלץ לצרכן: 49.9 שקל.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה