יום ראשון, 21 במאי 2017

"ברא צמחים" משיקה את 'המאקה' – מאקה אורגנית פרימיום טריקולור

צמח המאקה, צמח הגדל בהרי האנדים של פרו ונודע בעולם בזכות סגולותיו הרבות, עמוס ברכיבים תזונתיים, מחדש את מאגרי האנרגיה, תורם לתחושת חיוניות ומשפר את הסיבולת הגופנית, אני התחלתי להתאמן באופן קבוע וכשאני חוזרת אחרי אימון אני חייבת להחזיר לעצמי אנרגיה ולדאוג לשרירים בגוף, לכן תוסף התזונה מאקה בהחלט יכול לתרום לי.
חברת "'ברא צמחים'" משיקה את 'המאקה', ב- 20% הנחה בחודש מאי, המאקה הוא צמח המאכל היחידי בעולם שגדל באופן טבעי בגובה של 4000 מטר מעל פני הים. הייחודית של המאקה כצמח נובעת מיכולת השרידות הנדירה שלו בגובה כביר בו החמצן דל ובתנאי אקלים קיצוניים, מה שמסתייע לו בזכות אגירת רכיבים אורגניים ייחודיים ונדירים שנמצאים בקרקע הסלעית. 


השפעתו על האדם נובעת מן הצורך לשרוד בתנאים קיצוניים, אשר מעניקה לצמח כושר חיות מופלא, שבא לידי ביטוי בתכונות של העצמת כושר העמידות בתנאי סטרס, של חיזוק אנרגטי ותרומה לבריאות הכללית בנוסף, צמח המאקה משול לטחנת כוח עתירת נוטריינטים. הפקעות מכילות כ- 10.5% חלבון איכותי וזמין, 19 חומצות אמינו חיוניות, פחמימות מורכבות, מינרלים כגון ברזל, סידן, אשלגן, סלניום וקומפלקס ויטמינים חיוניים. הרכיבים האורגניים הנדירים שנחקרו רבות בשנים האחרונות נמצאו כמשפיעים על מסלולים הורמונליים שונים בגברים ובנשים. זאת, בשילוב עם ההשפעה המזינה של הצמח תורמים לחיזוק אנרגיית הגוף.
לוחמי האינקה נהגו לצרוך את שורש המאקה לפני קרבות בכדי לשמור על רמות אנרגיה גבוהות ובדרום אמריקה זו עובדה ידועה כי פקעות המאקה הן הטיפול הטוב ביותר לחולשה, לעייפות ולחוסר אנרגיה. כיום, סגולות העצמת האנרגיה של המאקה הפכו אותו לנכס היצוא החקלאי החשוב ביותר של פרו.
 העובדה המעניינת לגבי המאקה היא שבניגוד לקפה, סוכרים מעובדים ו/או ממריצים אחרים - השפעתו על רמות האנרגיה היא קבועה ומתמשכת, וצריכתו אינה גורמת לנפילות אנרגיה, מתחילים לחוש בהשפעה האנרגטית של המאקה תוך מספר שבועות ומומלץ לנטול אותה לאורך זמן.
בשנים האחרונות המדע מגלה עניין רב במאקה ובתועלות הבריאותיות שלו עבור נשים וגברים בכל הקשור לחיוניות ורמות אנרגיה, סיבולת, און נשי וגברי, פריון, מיקוד וריכוז, ועד כה פורסמו מעל ל- 400 מחקרים על הצמח,  המאקה מכילה רכיבים טבעיים בלבד ולכן היא תורמת לרמות אנרגיה מאוזנות ומתאימה לצריכה של ספורטאים ולבניית מסת שריר.
 לשורש המאקה הפרואנית ישנם שלושה צבעים: צהוב, אדום ושחור. לכל סוג (צבע) ישנם רכיבים, תכונות ושימושים ייחודיים, וחשוב לצרוך את שלושת סוגי השורש בכדי לקבל את המיטב מהמאקה.


'מאקה' של "ברא צמחים" ניתן לרכישה במחיר של 120 ₪ עבור 60 כמוסות,  139 ₪ עבור 200 ג' אבקה או שקיקים ברשתות הטבע ובתי מרקחת ברחבי הארץ
חברת "ברא צמחים" מובילה למעלה מעשור את 'עולם המחר' של רפואת צמחי המרפא, באמצעות מכלול שלם הכולל: מחקר, פיתוח, ייצור שיווק ומרכז ידע לאנשי מקצוע. החברה מציעה מוצרים באיכות גבוהה, המצטיינים ביצירתיות טיפולית ונשענים על שילוב בין חומרי הגלם האיכותיים ביותר, ידע קליני רחב וטכנולוגיות ייצור מתקדמות המבטיחות מיצוי שלם של כל צמח ושמירה על מקסימום הרכיבים הפעילים בו.
המידע בעלון זה אינו  מהווה המלצה רפואית מוסמכת ואינו מיועד להנחות את הציבור או לשמש לגביו כהמלצה או הוראה או עצה לשימוש או שינוי או הורדה של תרופה כלשהי, ואין בו תחליף לייעוץ רפואי פרטני או אחר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה