יום שני, 22 במאי 2017

זמן קריאה לילדים - פיפיונה ונילה ספר ילדים חדש מאת עתידה אלוני...

ילדים יכולים להיות לעיתים מאוד אכזריים כלפי חבריהם בכל הגילאים, וילד שאינו מקובל חברתית חווה הרבה תסכול והרבה פחד בקרב חבריו, לכן ספר הילדים  פיפיונה ונילה חשוב מאוד שילדים יקראו אותו, ויקבלו השראה להתמודדות חברתית.


זהו סיפור ילדים רגיש ומרגש, אותו מספרת הכותבת עתידה אלוני, בגוף ראשון,  סיפור על ילדה  קטנה כמעט שקופה, ולא מקובלת, הסיפור מתאר ללא כחל ושרק את ילדותה כילדה דחויה, אשר ספגה  עלבונות מצד חבריה לכיתה, סיפור על חלומות פנימיים על דחייה על הרגשתה של הילדה ואיך הצד הדחוי מרגיש ומה הוא עובר.
אהבתי מאוד שעתידה לקחה את עתידה בידיה ומצאה פתרון יצירתי לצאת מילדה דחוייה שחוותה אירוע מביש, לילדה שלקחה אירוע לא נעים והפכה אותו לסיפור על עוצמה ולמידה.
בסיפור זה ישנן תובנות השראתיות, כיצד הצליחה המחברת להפוך את השנים ההן  להצלחה בחייה, ולקחת את האירוע שקרה לה לצמיחה עסקית גדולה, בהחלט מעורר השראה.
המסקנה המשמעותית היא לא לפחד, להעז, לחלום ולעשות הדרוש להגשמת החלום, כל אחד יכול להגשים את חלומו העיקר לא לוותר ולא לסחוב את הפגיעה אלא להסתכל קדימה ולראות שכל דבר בחיים מחשל, מלמד, מעצים וממנו רק לצמוח קדימה, זהו ספר מאוד חשוב גם לגננות, מורות ניתן להקריא ולשוחח על הספר וללמוד ממנו.
גם מאוד חשוב לשוחח בבית ולנסות להבין מה קורה עם הילדים, דרך משחק דרך דוגמה אישית ודרך הספר המצויין הזה.
מחירו של הספר 55 שקלים. המחיר כולל בקבוקון בושם (10 מ"ל) ודמי המשלוח בדואר.
את הספר ניתן לרכוש בחנות עתידה בשינקין רחוב שינקין 49 תל אביב. טל.0506937231.
או באמצעות הודעה למייל: atidaallony10@gmail.com
עתידה אלוני היא אשת עסקים מצליחה,הינה מחלוצות ענף ייצור הבשמים בהתאמה אישית, היא מופיעה בבתי ספר ובמתנסים עם הסיפור בו היא רואה שליחות.
הספר: פיפיונה ונילה,  מאת: עתידה אלוני.
הוצאה לאור: ליתם
מחיר: 55 ש"ח כולל בושם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה