יום שלישי, 23 במאי 2017

"סיפור אהבה ארץ ישראלי" סרטו של דן וולמן, מבוסס על סיפור אמיתי....

ביום ראשון הוזמנתי לפרמיירה חגיגית של הסרט הישראלי החדש של דן וולמן המבוסס על סיפור אמיתי, "סיפור אהבה ארץ ישראלי", הסרט מספר את סיפור אהבתם של פנינה גרי ועלי בן צבי ז"ל, בנו של יצחק בן צבי, נשיאה השני של מדינת ישראל.


הסרט יוצג בבתי הקולנוע החל מ-25.5.17, 96 דקות.
העלילה מתרחשת בשנים 1947-1948, סביב האירועים הסוערים של קום המדינה, פגישה מקרית באוטובוס מציתה אהבה ממבט ראשון, בין מרגלית לעלי, פלמ"חניק מקיבוץ בית קשת. ההתקרבות בין השניים מלווה בקשיים, אך מרגלית לא מוותרת, וצומחת ביניהם אהבה גדולה,מרגלית עוברת לגור עם עלי ומנסה להסתגל לתנאים הלא מוכרים לה בחיי הקיבוץ. עלי ומרגלית מתכננים להתחתן, אך המציאות הישראלית הקשה, חזקה מאהבתם...


סרט מאוד מרגש על אהבה בימים של קום המדינה, יפה לראות את אותה תקופה של הקיבוץ, פלמ"ח, יחסים עם הערבים בסביבה ואת הסיפור אהבה הכל כך טהור, לפני הסרט כתבה פנינה גרי את הסיפור להצגה שעלתה לפני כ-8 שנים ,והוצגה בהצלחה מרובה כ 600 פעם , לאחריה יצא הספר וכעת  הסרט.


כוכבת הסרט עדי בילסקי הייתה הגיבורה היחידה בהצגה המקסימה ובהחלט שחקנית נהדרת ומחוננת, לצידה בסרט משחקים אביב אלוש ומאיה ורטהיימר שחקנים מעולים שהופכים את הסרט למיוחד.
משתתפים נוספים:  יצחק חזקיה, אסתי כץ, אלכס אנסקי, עידן ברקאי, ליאור סורוקה, שרון פרידמן, גל לב, צביקה סלטון, בועז נחום.

קרדיט צילום:רמי צלקה
הפצה: סרטי יונייטד קינג - משה ולאון אדרי
מפיקים: דן וולמן הפקת סרטים
מצרפת קישור לטריילר: goo.gl/OYEquj 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה