יום ראשון, 28 במאי 2017

"ראש שקט" תרסיס טבעי להשמדת כינים בצ'יק צ'ק, אפקטיבי ובעל השפעה ארוכת טווח...

אין אמא שלא מכירה את הסיוט שנקרא כינים, ובשנים האחרונות הכינים גם פיתחו עמידות למרות התכשירים הרבים שקיימים, וכך נמשך לו גלגל שחוזר על עצמו, מטפלים בראשו של הילד ועדיין לא מצליחים להתגבר על הכינים ועל הביצים, וכך זה הופך להיות מטרד וסבל גם להורים וגם לילדים שלא מפסיקים להתגרד.
לשמחת ההורים חברת חברת פלוריש הישראלית, משיקה בימים אלו את "ראש שקט" - תרסיס לכינים, טבעי, אפקטיבי, מהיר ובעל השפעה ארוכת טווח, בהחלט תכשיר מעולה שיגרום לראש שקט להורים ולראש נקי מכינים לילדים המתוקים.

תרסיס "ראש שקט" מבוסס על מנגנון פעילות פיזיולוגי (בשונה ממנגנון הפעילות הכימי הנפוץ בשוק) המשפיע על תפקוד הכינה עד השמדתה מבלי שהכינים יפתחו נגדו עמידות וללא תופעות לוואי וגירוי עור המטופל.
במבחני מעבדה נמצא ששמנים טבעיים כשמן קוקוס ושמן אניס, בתוספת שמן ילנג ילנג, משמידים 100%  מהכינים ויותר מ- 95% מהביצים!
מחקרים קליניים שבחנו את יעילות התכשיר, הראו הצלחה של  92%-98% בניסויים חוזרים, ללא גירוי או תופעות לוואי בקרב הנסיינים.
ראש שקט, מבוסס על השפעתם של השמנים השונים בתרסיס, על יכולת התפקוד של הכינה, החל מהמסת הדבק המחבר בין הביצה לשערה המאפשר את הסרתה בקלות וללא תחושת מריטה ועד אטימת דרכי האוויר של הכינה והשמדתה.

הטיפול ב"ראש שקט" פשוט ומקנה אפקט מהיר הנשמר לאורך ימים: ריסוס על שיער יבש, המתנה של כ 15 דקות וחפיפה בשמפו הרגיל וסירוק,השמנים הטבעיים מזינים את השיער, נשטפים בקלות ומשאירים אותו נקי מכינים, רך וקל לסירוק לאחר החפיפה, בניחוח שמנים ארומתיים.
בזכות העובדה שהכינים אינן מפתחות עמידות לתכשיר, ניתן להמשיך ולהשתמש בו לאורך זמן, גם בהידבקויות חוזרות ונשנות, ללא תחושת גירוי או תופעות לוואי.
ראש שקט מיועד לבני שנתיים ומעלה, לשימוש חיצוני בלבד.
תרסיס "ראש שקט" הינו אביזר רפואי, מיוצר ברשיון משרד הבריאות על ידי פלוריש - חברת תרופות ישראלית, ניתן לרכישה בבתי המרקחת הנבחרים ובפארמים, במחיר של 60 ש"ח לאריזת 60 מ"ל.
מוצרי פלוריש, בעלי כשרות העדה החרדית ירושלים ומיוצרים לפי תקני איכות מחמירים וסטנדרט של חברת תרופות.  אחסנה במקום קר ויבש.  פרטים נוספים - www.floris.co.il  או בקו יעוץ והדרכה  1-800-336636
 קרדיט צילום: " בני גם זה לטובה "

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה