יום שבת, 27 במאי 2017

לראשונה בישראל: ד"ר פישר משיקה את אולטרסול MEN סדרת תכשירי הגנה משמש המותאמים לגברים...

ביום חמישי האחרון נסעתי לסיור מיוחד ומעניין במפעל של ד"ר פישר כדי לראות מקרוב את תהליך הייצור של תכשירי ההגנה מהשמש, היה מאוד מעניין ומרתק להבין את תהליכי הייצור של המוצרים הנפלאים של ד"ר פישר שאני מאוד אוהבת להשתמש בהם, סבונים, תכשירי קוסמטיקה, תכשירי הגנה מהשמש ועוד ועוד.


במהלך הסיור ראיתי איך מכינים את המוצרים, את תהליך האריזה, עולם שלם של טכנולוגיה מתקדמת,




מאוד חשוב להשתמש בתכשירי הגנה לעור כל השנה ולא רק בקיץ, אני מקפידה למרוח את פניי ואת כל המקומות בגופי שחשופים לשמש על בסיס יומיומי גם שאני הולכת לסידורים, השמש הישראלית חזקה מאוד ומודעות גבוהה עושה את ההבדל, בד"ר פישר מציעים תכשירי הגנה לשמש לאנשים רגישים, לספורטאיים, לילדים, לכל המשפחה, ועכשיו חדש חדש השקת סדרה חדשה שמיועדת לגבר, ושמחתי להכיר את הסדרה הנפלאה הזו.

ד"ר פישר משיקה לראשונה בישראל את סדרת אולטרסול MEN הייחודית, המיועדת לגברים המחפשים פתרון בדוק להגנה מפני השמש, בסדרה שני תכשירים להגנה גבוהה ורחבה מהשמש: קרם פנים במרקם קרם ג'ל נעים בתוספת רכיבים להרגעת העור ותרסיס שקוף הנספג במהירות בתוספת רכיב ייעודי למניעת ריחות גוף וזיעה.

התכשירים הינם בעלי מקדם הגנה SPF50 בריח גברי ומרענן, היפואלרגנים,sensitive  - נבדקו לעור רגיש בקרב גברים, עמידים במים ובעלי הגנה משולשת:

הגנה מפני קרינת  UVA  ו- UVB וסיוע בהגנה מפני קרינת IR.
הגנה מפני נזקי אקלים, סביבה ומניעת רדיקלים חופשיים בעזרת קומפלקס אנטי אוקסידנטים ייחודי המשלב ויטמין E ותה ירוק.
הגנה מפני ריחות גוף וזיעה, הרגעת העור ומניעת גירויים.
בשנים האחרונות חל שינוי משמעותי בהתייחסותם של גברים לתחום הטיפוח ומודעות הגוף. אם עד לפני מספר שנים מוצרי הטיפוח שבהם השתמש הגבר הסתכמו בדאודורנט, ג'ל גילוח ואפטר שייב, היום ניתן לראות סדרות שלמות המותאמות לגברים, ובהן מוצרים לטיפוח העור, השיער ואף הזקן.
על פי פרסומים בינלאומיים, 74% מהגברים מעידים כי הם רוכשים מוצרי טיפוח המיועדים לגברים. בד"ר פישר החליטו שהגיעה העת לפתח סדרת הגנה גבוהה ורחבה משמש המותאמת במיוחד לגברים.
חשיפה מוגברת לשמש גורמת לנזקים מידיים כמו אדמומיות, כוויות שמש ושלפוחיות. כמו כן, קיימים נזקים בריאותיים לטווח הארוך, כדוגמת הופעתם של נגעים קדם סרטניים, העלאת הסיכון להתפתחות מלנומה ודיכוי המערכת החיסונית. במחקר שנעשה בשנים האחרונות נמצא כי שהייה ממושכת בשמש לצורך שיזוף היא הסיבה המרכזית לשכיחות הגבוהה של מלנומה. עוד נמצא כי חלה עלייה בשיעורי התחלואה במלנומה בקרב גברים וכן מגיל ארבעים ומעלה אחוז הגברים החולים במלנומה גדול מנשים.
בנוסף לנזקי בריאות, יש לקחת בחשבון גם את השפעת השמש על מראה העור: הזדקנות מוקדמת של העור הבאה לידי ביטוי גם בקמטים, קמטוטים, כתמים, פגיעה בגמישות העור, רפיון עור, יובש, חספוס, מראה חסר ברק וגוון לא אחיד.
העובדות בנוגע לחשיפה לשמש מעוררות חשש אמיתי: על פי מחקרים שנעשו בשנים האחרונות נמצא  כי כ- 70% מנזקי השמש נגרמים כתוצאה מחשיפה יומיומית לשמש במשך כל עונות השנה ולאו דווקא בעת בילוי בשפת הים, בבריכה ובטיולים. עוד נמצא כי כ- 90% מסימני ההזדקנות המוקדמת של העור, שאינה תורשתית, נגרמת מחשיפה לא מוגנת לשמש. גברים קרחים צריכים להיות מודעים במיוחד, כל חשיפה של הקרקפת לשמש ללא הגנה מעלה את הסיכון לפגעי עור ולסרטן העור.
בסדרה שני תכשירים:
אולטרסול MEN - קרם פנים במרקם קרם ג'ל ייחודי נעים למריחה ונספג בקלות, בתוספת תמציות צמח ההממליס ואלוורה המסייעות בהרגעת העור ומניעת גירויים. ניתן לשימוש לאחר גילוח ומעניק תחושת רעננות לעור. תכולה: 75 מ"ל, מחיר השקה: 39.90 ₪.
אולטרסול MEN - תרסיס רציף שקוף המיוצר בטכנולוגיה PURE SPRAY  הייחודית המאפשרת התזה רציפה ללא גז, המעניקה 25% יותר ספריי הגנה והתזה אפקטיבית, נוחה ובטוחה יותר בכל זווית. התרסיס אינו שומני, מעניק תחושת רעננות לעור ומסייע במניעת ריחות גוף וזיעה. תכולה: 200 מ"ל, מחיר השקה: 49.90 ₪.
ד"ר פישר אולטרסול הנה סדרת ההגנה משמש מס' 1 בישראל. סדרת תכשירי ההגנה משמש המקיפה והמגוונת ביותר, המעניקה הגנה גבוה ורחבה (UVA&UVB) לכל סוגי העור, לכל גיל, בכל זמן ובכל מצב, בכל ימות השנה ומציעה תכשירים בעלי עמידות גבוהה למים. שימוש יומיומי במשך כל ימות השנה בתכשירי הגנה משמש של ד"ר פישר מסייעים להגנה מנזקי השמש, לשמירה על הבריאות ולהאטת ההזדקנות המוקדמת של העור.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה