יום רביעי, 3 במאי 2017

מותג תוספי התזונה NOW מציג את התחליף הבריא והטבעי לסוכר, ללא קלוריות -"Better Stevia"...

צמח הסטיביה הוא האלטרנטיבה הטבעית לסוכר ולממתיקים המלאכותיים, מקורו של הצמח בדרום אמריקה ובמרכזה, טעמו מתוק לאין שיעור מסוכר, ואין לו כל ערך קלורי, טעמו הטבעי המתוק של הסטיביה מאפשר להמתיק בעזרתו משקאות חמים וקרים, מאכלים ומזון תוך שימוש בכמות זעירה של סטיביה.
מותג תוספי התזונה האמריקני NOW, מהמובילים בעולם בשוק תוספי התזונה, מציג את Better Stevia"" – "בטר סטיביה" ממתיק טבעי המיוצר מעלי צמח הסטיביה בתהליך ייחודי הכולל טיפול אנזימתי מיוחד (הרשום כפטנט) המאפשר לקבל מיצוי נקי של עלי הסטיביה כמעט ללא טעם לוואי האופייני לצמח.


בשנים האחרונות אני מקפידה להפחית סוכר כחלק מתודעת תזונה אך עדיין יש לי חשק להמתיק את כוס התה שלי ולהנות  מתחליף סוכר שארגיש איתו בנוח מבחינת הטעם,  השבוע ניסיתי את בטר סטיביה והופתעתי לטובה נשאר הטעם הנהדר והמתוק וממש לא הרגשתי שמדובר בממתיק של סטיביה, בהחלט מוצר שישנה להרבה את החיים, לאנשים שאסור להם סוכר ובכל זאת  רוצים להרגיש את הטעם של המתוק ללא טעמי לוואי, והכי קרוב לסוכר.



הכנתי לי כוס תה והוספתי שקית אחת של בטר סטיביה ובהחלט טעים, 


הנטורפתית ג'ולי ברוך מציינת כי "בטר סטיביה" היא אלטרנטיבה טבעית ובריאה לסוכר ולממתיקים מלאכותיים, ללא ערך קלורי, והיא מתאימה גם לחולי סוכרת. אפשר להשתמש ב"בטר סטיביה" כתחליף לסוכר בכל מתכון - במשקאות חמים וקרים, בבישול ובאפייה.

"בטר סטיביה" מוצע בטבליות מסיסות ובשקיקים (אבקה).
כשר פרווה בהשגחת הרב א' רלב"ג, ארה"ב ובאישור הרבנות הראשית לישראל.
מחירים: טבליות: 57 ₪  (לאריזה של 175 טבליות) .
אבקה: 57 ₪ (למארז של 100 שקיקים של 1 גרם).
להשיג ברשתות הטבע והפארם, בבתי הטבע ובבתי המרקחת המובחרים.
קרדיט צילום: יח"צ, גלית נתן

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה