יום ראשון, 25 ביוני 2017

מותג הקוסמטיקה הטבעית "Ama Lurra" מציע לקיץ "קרם יום לחות והגנה לעור" להגנה מפני קרני השמש...

מותג הקוסמטיקה הטבעית Ama Lurra ("אמה לורה") מציע לימי הקיץ "קרם יום לחות והגנה על עור" – במיוחד לעור הפנים, להזנת העור ולהגנה מפני קרני השמש.
אני משתדלת בכל ימות השנה לשמור על עור פניי מקרינת השמש ובימי הקיץ בייחוד, הפנים הם כרטיס הביקור שלנו ונזקי השמש מזיקים לאורך השנים, קיבלתי להתנסות את הקרם לחות להגנה על עור הפנים של מותג הקוסמטיקה המצויין אמה לורה.

הקרם מכיל רכיבים פעילים המבוססים על שמנים צמחיים ותמציות צמחים  ייחודיים המסייעים להגנה על העור מפני קרינת השמש, להזנת העור ומניעת נזקי השמש, על פי הרפואה הטבעית.  
בין המרכיבים: תמצית תה ירוק המכילה ריכוז גבוה של נוגדי חמצון המגנים על העור מפני קרני השמש ומסייעים לטיפול בבעיות עור; שמן אובליפיחה הידוע כמועיל לריפוי העור, להגנה מפני קרני השמש ולעיכוב תהליכי הזדקנות על פי הרפואה הטבעית. שמן אובליפיחה עשיר בבטא קרוטן (חומר מוצא לוויטמין A), וויטמין E התורם לשיפור בריאות העור, ומונע התחמצנות של התאים והזדקנות מוקדמת של העור. השמן אף עוזר לטיפול במגוון בעיות עור, כגון אקנה, דלקות עור, סבוריאה ועוד.  
לאחר התנסות בקרם על בסיס יומיומי אני חייבת לציין שממש אהבתי הקרם נמרח היטב על עור הפנים, המרקם שלו מצויין והכי חשוב הרכיבים שבו מבוססים על שמנים צמחיים שבעיניי זה ממש מעולה, התחלתי להרגיש שהעור נעים מאוד למגע ומוזן טוב ועור פניי נראה קורן ורענן, יצאתי גם לשמש ובהחלט ראיתי שיש הגנה מיטבית על עור הפנים שלי,יופי של מוצר שבהחלט אני מאמצת אותו.
כמו כן, הקרם מכיל שמנים מעולים נוספים המסייעים לטיפוח העור ולעיכוב תהליכי הזדקנות, בהם: שמן זרעי ענבים – עשיר בנוגדי חמצון רבי עוצמה ומסייע לשמירת הלחות; שמן שקדים מתוקים – מכיל ויטמין E ונוגדי חמצון ומסייע במניעת נזקי השמש; שמן קלנדולה – מרגיע גירויי עור, אנטי דלקתי ומחטא; חמאת שיאה – עשירה בחלבונים, ויטמינים ומינרליים המזינים את העור ומעודדים חידוש וצמיחה של תאים חדשים.
מרכיב חשוב נוסף בקרם של "אמה לורה" הוא חומצה היאלרונית - התורמת להרוויית העור בלחות בהיותה מסוגלת לספח כמות גדולה של מים, יש לציין שחומצה היאלרונית מיוצרת באופן טבעי בגופנו והיא זו שמקנה לעור את המראה החלק והתפוח, אלא שעם השנים רמת הייצור שלה פוחתת והעור נוטה להתקמט.
מחיר: 120 ₪ למיכל של 50 מ"ל.

מוצרי "אמה לורה" הם פרי פיתוח של הנטורופתית ד"ר דורית יוסף המתמחה בקוסמטיקה טבעית ובטיפול בבעיות עור. המוצרים מבוססים על שמנים צמחיים, תמציות צמחים, בוץ מים המלח ועוד, ללא כל דטרגנטים. בין המרכיבים במוצרים: שמן זית, שמן קוקוס, שמן גזר, שמן אורז, חומצה היאלרונית, חמאת שיאה, ג'ל אלוורה, זרעי רימונים, אדמת חוואר צהובה, שמן זרעי ענבים ועוד. 
את מוצרי "אמה לורה" אפשר להשיג בחנות "אמה לורה" ודרך האתר:

מתאים מאוד לקניית מתנה לימי הולדת, לפינוק יולדת, ועוד...
http://www.ama-lurra.com, לפרטים על מיקום החנות בטלפון: 077-3214063.
קרדיט צילום: אבי ולדמן.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה