יום חמישי, 29 ביוני 2017

זמן קריאה - התחילו לספר! מאת: אסנת גואז.....

קיבלתי לסקירת קריאה את הספר החדש של אסנת גואז שנקרא - התחילו לספר!


הספר ´התחילו לספר!´ חושף את הסוד הטמון ביצירת סיפורים, ומציע את הנוסחה שעל בסיסה נבנים סיפורים המייצרים קשב, מניעים לפעולה ונוגעים באנשים. וכך, בזמן חוויית קריאה מהנה ומלאת השראה, נחשפים בפנינו סודות ההשפעה ומתגלה כוחו של הסיפור ככלי אסטרטגי. בספר תמצאו שלל דוגמאות, הדרכה מפורטת וכלים יישומיים לבניית סיפורים אפקטיביים.
 לדעתי האישית כל אדם יכול לכתוב ויכול להרצות מעבר לכשרון וכריזמה אישית ניתן ללמוד ופשוט ליישם, הספר הנפלא שכתבה אסנת גואז עוזר מאוד להבין איך מתחילים, אני קיבלתי הרבה השראה וכלים מהספר ובתור בלוגרית תמיד כדאי ללמוד עוד כלים ועוד אסטרטגיות ובספר "התחילו לספר!" מצאתי שלל כלים שבהחלט עוזרים למהלך הכתיבה.
בנוסף אני תקופה ארוכה מתלבטת לגבי כתיבה שקשורה לעבודתי כנומרולוגית, מה לכתוב כדי לעניין את הקוראים בדף הפייסבוק שלי ובאתר ופתאום כשקראתי את הספר התחדדה לי נקודה מאוד חשובה שאני מהרהרת עליה תקופה די ארוכה ופשוט לא מבצעת שסיפורים מקדמים מאוד ומעוררים עניין רב אצל קהל השומעים ועליי לשנס מותניים ופשוט לעבוד על סיפורים מרתקים מעבודתי היומיומית, אין ספק שהספר נתן לי הרבה בטחון,כלים ועזרה באיך להתחיל.
אז לא משנה אם אתם מנהיגים השואפים לקדם סדר יום ציבורי, מרצים המבקשים ליצור חוויה אצל המאזינים, בעלי עסקים המעוניינים להציג טוב יותר את מרכולתכם או אם אתם כותבים תכנים למחייתכם או אפילו להנאתכם – זכרו, אם יש בכם הרצון לגעת בנמענים שלכם – עליכם לתבל את דבריכם בסיפורים. לא בסתם סיפורים, אלא בסיפורים שבכוחם לקדם את האג´נדה, את המטרות ואת היעדים שהצבתם לעצמכם.
רוצים לדעת איך עושים זאת?
קראו את הספר - - - והתחילו לספר! אני קראתי ואני ממש ממליצה בחום, מתאים לאנשים שעומדים מול קהל, אנשי עסקים, עצמאיים,מנהלים ולכל אדם שרוצה להשאיר חותם.
הספר: התחילו לספר!  מאת:אסנת גואז.
262 עמודים, מחיר: 89 ש"ח
הוצאת דיאלוג הפצה.
קישור ליוטיוב על הספר : https://www.poprite.co.il/book
קישור לאתר הספר: http://www.tell-it.co.il

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה