יום שני, 12 ביוני 2017

חדש מהאגיס תחתוני חיתולים Huggies Freedom Dry Pants

סדרת החיתולים החדשה של האגיס  Huggies Freedom Dry Pants,


תחתוני חיתולים פשוט גאונה בעיניי, ואיזה כיף להורים שחשבו על מוצר מהפכני שכזה, הרבה הרבה יותר נוח להורים ולדעתי נהדר גם לפעוטות, מדובר בחיתול המולבש כמו תחתונים מגיע עם מותנית גמישה 360 מעלות כדי לאפשר נוחות מירבית לתינוק המתוק לאורך היום.


כאמא שגידלה שלושה ילדים אני ממש מקנאה בהורים של היום, החיים הרבה יותר פשוטים מבחינת השכלולים, חיתול תחתון זוהי המצאה מהפכנית מבחינתי,הבאתי את תחתוני החיתולים לאחותי כדי שתבדוק אותם עם הפעוטה המתוקה והאהובה האחיינית שלי רומי, ולאחר התנסות היא דיווחה שהתחתון חיתול מאוג נוח, מולבש בקלות ובנוחות, בשכיבה עמידה, בדיוק כמו תחתונים, בעיקר נוח גם שיוצאים מחוץ לבית אין צורך לחפש שידת החתלה, פשוט מוצר גאוני של האגיס שהולך לעשות להורים את החיים קלים ביותר.


שאלתי גם לגבי הסרת התחתון חיתול ועודכנתי שההסרה פשוטה ונוחה באמצעות הקריעה של המותנית בשני צדי גוף התינוק וגם בצידו האחורי של התחתון חיתול טייפ מדבקה לסגירה והשלכה נוחה של התחתון חיתול המשומש.
רומי התלהבה מאוד והסתובבה בחופשיות ובנוחות עם התחתון חיתול החדש שעוטף את הגוף בגמישות ורכות ומונע נזילות, והכי חשוב מפתח עצמאות אצל הפעוטות, הם מרגישים יותר בוגרים, האריזות והחיתולי תחתון החדשים מעוצבים עם דמויות דיסני האהובות, פו הדוב, טיגר וחברים.


בסדרת Huggies Freedom Dry Pants יש שימוש בטכנולוגיה מתקדמת לקליטה מהירה של הנוזלים והרחקתם מגוף התינוק, ההורים יכולים להיות שקטים בנוגע לנוחות של התחתון חיתול בכך שהוא מגיע עם מותנית ייחודים 360 מעלות גמישה ורכה לתחושת נוחות מירבית במהלך היום, התחתון חיתול נהדר גם לפעוטות שעדיין לא נגמלו מחיתולים שהולכים לגן הרבה הרבה יותר נוח לכולם מאשר חיתול רגיל, אין ספק שזהו חידוש בלתי רגיל.
הסדרה החדשה תשווק במידות, 3,4,5,6, ניתן להשיג בכל רשתות השיווק והפארמים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה