יום שלישי, 25 ביולי 2017

ג’ויה מעבדות לקוסמטיקה מציגה מארז מפנק לט"ו באב....

ט"ו באב חג האהבה מתקרב ואין כמו לפנק את האהובים עלינו במתנה קסומה עם ריחות משגעים, מרקם מפנק ואיכות שאינה מתפשרת ערכת האהבה של חברת ג'ויה שתרומם את הרוח ואת הגוף. 


בערכה תוכלו למצוא מגוון מוצרים שייחודים לג'ויה:
קרם גוף מיקרו-קפסולות

קרם גוף מיקרו קפסולות מסדרת ONLY YOU , מבוסס על נוסחה ייחודית המכילה מיקרו-קפסולות בעלות קומפלקס ויטמינים עשיר בוויטמין  E, ,Aוחומצות שומן חיוניות.
מועשר בתמציות שמנים ייחודיות, שמן עץ התה, שמן  זית, שמן נבט חיטה ושמן אובליפיחה, המעניקות לעור לחות אינטנסיבית ותורמות לאלסטיות וגמישות העור.
בעת מריחת הקרם משתחררים לעומק העור ויטמינים ושמנים המזינים ומעשירים אותו בלחות, שומרים על עורך רך וחיוני למשך שעות ארוכות ומעניקים לו מראה רענן , לאחר התנסות מאוד אהבתי את המרקם המעולה, הקרם נמרח היטב ונשאר ניחוח נעים לשעות ארוכות במהלך היום ולמרות הקיץ המהביל.
הקרם בעל מרקם קליל הנמרח בקלות ונספג במהירות בעור ומשאיר על עורך ניחוח נעים, עשיר ומיוחד לאורך זמן.
מתאים לשימוש בכל גיל ובכל מזג אוויר.
שמן בושם

שמן בושם מסדרת  ONLY YOU בנחיחות בשמים מומילים ועדינים עם תמצית שמן שקדים מתוקים עשירה בויטמיןE  ונגודי חמצן ושמנים ארומטיים נוספים הנספחים בגוף, מזינים את העור ומעניק לו מגע משי ורכות עם ניחוח משכר, אני מאוד אוהבת להשתמש בשמן בושם, בעיקר בגלל שהניחוח נשאר לאורך זמן ,אהבתי מאוד את שמן הבושם במיוחד את הניחוח שנשאר לאורך זמן ארוך ביותר, כך שלא הייתי צריכה להתבשם שוב במהלך היום.
דאודורנט

דאודורנט רול און אנטיפרספירנט אונלי יואו מונע זיעה ,מנטרל ריחות, מעניק הגנה מוגברת הנשמרת לאורך כל היום. בניחוח רענן, דאודורנט חשוב מאוד מאוד ובעיקר העמידות שלו בימים חמים במיוחד שבהם אני מזיעה מאוד, לא נעים שיהיה ריח רע מבית השחי ועדיף שהניחוח ישאר לזמן ארוך, אהבתי את הדאודורנט רול און של חברת ג'ויה עמיד מאוד.
תרסיס בושם

תרסיס בושם, מרענן אידיאלי לגוף ולבגדים בעל ניחוח נפלא הנשאר לאורך זמן.,אינו מתייבש ואינו מכתים את הבגדים, התרסיס מאוד קליל ואין כמו להתפנק לאחר מקלחת צוננת להתיז את התרסיס ולצאת רעננה ומריחה.
הערכה של ג'ויה נהדרת למתנות, למתנת פינוק ליולדת, לתשומת לב לאירועים מרגשים ובכלל לכל מטרה, מאחלת לכם ט"ו באב מלא באהבה וניחוחות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה