יום חמישי, 20 ביולי 2017

חדש על המדף: חברת Com מציגה מוצרים חדשים של המותגים ABC ו- FIX

כשיצא לי להתנסות לראשונה במוצרי הנקיון של חברת com ממש התפעלתי  מהאיכות של המוצרים וגם מהמחיר ובחלק מהמוצרים אני משתמשת באופן קבוע בשגרת הנקיון אצלי בבית, כשמשתמשים במוצרים איכותיים אז גם מלאכת הנקיון נראית קלה יותר, אני מודה שאני לא אוהבת במיוחד לנקות אבל זה חלק ממטלות הבית שחייבים לעשות גם אם לא אוהבים במיוחד.
השבוע קיבלתי מוצרים חדשים של המותגים ABC ו- FIX  שבהחלט הופכים את שגרת הנקיון להרבה יותר נעימה ויעילה.

אטבי כביסה FIX:

אטבי כביסה איכותיים, אוחזים היטב, בעלי הזרקת גומי כפולה, אינם משאירים סימנים על הבגדים וגדולים במיוחד, אהבתי את זה שלאחר התלייה והייבוש בשמש לא נשארו לי סימנים של האטב על הבגדים, האטבים צבעוניים בצבעי הקיץ, מגיעים באריזה 15 יחידות, מחיר צרכן: 7.9 ₪.
מבשם אויר FIX :
מבשם אויר FIX לבישום חדרי הבית, לנטרול ריחות רעים, יעיל בחדרי אמבטיה ושירותים, אני אוהבת להחזיק מבשם אויר בכל חדרי הבית, במיוחד לאחר טיגון, ולניחוח נעים למשך כל היום בחדשי השירותים, אהבתי את הניחוח של מבשם האויר של  FIX המבשם מגיע בבקבוק התזה של 400 מ"ל וב-3 ניחוחות קיץ מרעננים: פרחים, וניל ולבנדר, מחיר צרכן: 8.9 ₪.
קרם לניקוי כללי ABC:
קרם לניקוי כללי ABC עם קפסולות הניקיון לניקוי מושלם, לאחר שימוש במטבח ובחדרי האמבטיה והשירותים, הקרם מבריק ומנקה משטחים באופן יעיל וקל, ובהחלט מסייע לשגרת נקיון קלה ונעימה, הקרם מגיע בניחוח לימון רענן, בבקבוק לחיץ של 750 מ"ל לנוחות מרבית. מחיר צרכן: 9.9 ₪
נוזל רב תכליתי לניקוי והברקה ABC:
מנקה ומבריק, מתאים לכל סוגי המשטחים בניחוח לבנדר רענן, מגיע בבקבוק התזה של 750 מ"ל. מחיר צרכן: 9.9 ₪
מסיר שומנים ABC:
מסיר שומנים  ABC ללכלוך עקשן ושומן שרוף, ניקיתי איתו את הכיריים של הגז שלאחר הניקוי הבריקו יותר מתמיד, היה מאוד קל לנקות עם מסיר השומנים,מתאים לניקוי תנורים והסרת שומנים קשים, מתאים לשימוש על גבי משטחים בטמפ' החדר לניקוי יעיל וללא מאמץ, מגיע בבקבוק התזה 750 מ"ל.
ג'ל אקונומיקה מקציפה FIX:
אקונומיקה מקציפהFIX  עם קצף פעיל להמסת שומנים, מלבינה, מחטאת ומנקה, בניחוח לימון, אני מאוד אוהבת את הג'ל אקונומיקה מקציפה מאוד נוח לעבוד איתו והתוצאה נהדרת, מעולה לניקיון הבית באופן יסודי ולהשמדת חיידקים,ניתן להשיג ברשתות השיווק המובילות, השוק פרטי וסיטונאים בכל הארץ, מחיר צרכן: 11.9 ₪.
אודות ABC:
עם פריסה ביותר מ- 40 מדינות ברחבי העולם, המותג הבינלאומי ABC הוא אחד ממותגי הפרימיום החזקים ביותר בשוק מוצרי הניקוי והצריכה לבית. המותג הושק בשנת 1985, כמיזם משותף של חברת ג'וינט ונצ'ר עם חברת קולגייט פלמוליב העולמית, כאשר בשנת 2008 הסתיים המיזם המשותף בין החברות,ABC  הושק מחדש והורחב כמותג חזק ודומיננטי למתן פתרונות ניקוי ביתי, והפך לשחקן מרכזי במאות מיליוני בתים ברחבי העולם. המותג ABC מיוצר בטורקיה תחת הסטנדרטים הגבוהים והאיכותיים ביותר, ובנוסף מייצר מגוון רב של מוצרים במיתוג פרטי: ניקוי רצפות, מרכך כביסה, נוזל כביסה, סבון כלים, אבקת כביסה ועוד. חזון החברה עומד על המוצרים ברמה הגבוהה והאיכותית ביותר ובמחירים אטרקטיביים.
אודות FIX
המותגFIX  הינו מותג פרטי של חברת קומ תיאום בינלאומי לסדרת מוצרי ניקיון המשווקים בפריסה ארצית. רוב מוצרי FIX מיוצרים בתורכיה ובעלי כשרות חתם סופר למשך כל ימות השנה, כולל חג הפסח.
המותג נוסד בשנת 1996 ומייצג מוצרים ברמה טובה מאוד שמתחרים ברמת מחיר ואיכות. המותג נבנה ברוח המחאה החברתית ולכן מתחרה על כיסו של הצרכן, ולא מתפשר על איכות.
סדרת מוצרי FIX  כוללת: נוזל לניקוי חלונות, נוזל לניקוי אסלות, אקונומיקה ריחנית, אקונומיקה מקציפה, נוזל כלים 1.5 ליטר ב-4 ניחוחות, מסיר שומנים קר, אבקת כביסה לכביסה לבנה וצבעונית במשקלים 1.25 ק"ג, 6 ק"ג ו-10 ק"ג ומגוון מוצרים משלימים כגון: מטליות מיקרופייבר לניקוי כללי ולניקוי רצפות, ספוג הפלא, כריות יפניות, מטליות רב שימושיות וספוגיות אל חלד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה