יום שלישי, 25 ביולי 2017

מותג ההלבשה התחתונה DORINA משיק קולקציית הלבשה תחתונה סקסית לקראת חורף 2017

מותג ההלבשה התחתונה הגרמני DORINA משיק את המותג מחדש בכל העולם ועושה עלייה לישראל,

המותג הידוע באמינותו בנוחות מקסימלית, מגוון רחב של גזרות,  ומחירים ללא תחרות יעבור מתיחת פנים על ידי מיתוג והטמעת שפה חדשה בכל הנוגע לאריזות, לקולקציות ולצבעים,החברה ביצעה ריענון ללוגו המכור והאהוב עם הפרח הכחול המזוהה עם המותג מאז 1968.

חזיות מבחינתי חייבות להיות נוחות ויפות, על נוחות אני לא מתפשרת כי החזייה מלווה אותי להרבה שעות במשך היום, אך גם מחיר וקולקציה מודרנית בשילוב הנוחות בהחלט עושה את ההבדל, וממה שראיתי בהשקה שהוזמנתי אליה יש בהחלט למה לצפות לחורף הקרוב של 2017 ממותג ההלבשה התחתונה DORINA .

לכבוד החורף משיק המותג  DORINA קולקציה מודרנית, מפתה המשלבת התאמה מושלמת כך שכל אשה באשר היא יכולה להיראות ולהרגיש סקסית וחושנית,שילוב של תחרה ובדים רכים וחושניים בגימור מוקפד ובתיפורים מעודנים, הנצמדים לחמוקיים, ומעניקים מראה אלגנטי ומחמיא לכל אישה בכל מידת גוף.
הקולקציה משלבת בתוכה בדי סאטן עם הדפסים פרחוניים, רקמות וצבעים נשיים בגוונים חלומיים, תוך שימת דגש על העצמת הצד הנועז כאשר המוטו המוביל הוא שכל פריט  נוצר עבור האישה המודרנית והסגנון שלה.
הייחודיות בפריטי ההלבשה התחתונה היא כי מדובר בקולקציה הכוללת מבחר פריטי הלבשה תחתונה חיוניים בכל המידות, בסגנונות מגוונים שיתאימו לכל מטרה.
הקולקציה בנויה מקשת של צבעים: אדום, בורדו, כחול, מנומר, ירוק, אפור, שחור, לבן וצבעי גוף 
מידות:  מידות קאפ A-G מידות רוחב : 70-100
חזיות ספורט:
טווח מחירים:
חזיות:  99.90-239.90 תחתונים:  59.90-79.90
להשיג בחנויות ההלבשה התחתונה הנבחרות

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה