יום ראשון, 6 באוגוסט 2017

חברת "אחוה" משיקה חטיפי חלוה באריזות 50 גרם בטעמים וניל ושוקו-וניל

חברת אחוה, היצרנית המובילה בישראל של מוצרי חלווה, טחינה ודברי מאפה, משיקה שני חטיפי חלוה חדשים:  חטיף חלוה בטעם וניל וחטיף חלוה בטעם שוקו-וניל באריזות 50 גרם. החטיפים החדשים מכילים 50% טחינה גולמית מתוצרת "אחוה", הידועה בערכים התזונתיים הגבוהים שלה ושהינה דלת נתרן. כל מוצרי הטחינה והחלוה מתוצרת "אחוה" ללא חומרים מהחי ומתאימים לטבעונים, החטיפים יימכרו ברשתות המזון בתוך מעמד מיוחד ומעוצב שכולל 24 יחידות. מחיר כל חטיף 1 – 1.5 שקלים בלבד.

קרדיט צילום:יעל האן.
אני מאוד אוהבת לאכול חלוה, מבחינת הערכים התזונתיים אני מעדיפה להנות מחלוה הרבה יותר מאשר מחטיפים מתוקים שחוץ מערך קלורי אינם מוסיפים לי דבר, חטיף החלוה החדש של חברת אחוה מאוד טעים ומאוד נוח גם לקחת בתיק שמרגישים רעב ועכשיו בעונת החופשות בהחלט מתאים גם לשים במזוודה, בהחלט עוד מוצר מוצלח מאוד של חברת אחוה.

החלוה נחשבת כמזון בריאות הכי מתוק, בזכות תכולת הטחינה הגולמית שמהווה מרכיב עיקרי במוצר, טחינה גולמית של חברת "אחוה" ידועה ביתרונות הבריאותיים ובכמות הוויטמינים, המינרלים, הסידן והברזל שהיא מכילה.
לדברי יובל מלאך, סמנכ"ל שיווק ומכירות של חברת "אחוה", חלוה מתוצרת "אחוה" הנה החלוה הנמכרת ביותר בישראל לשנת 2016, "אנו רואים עלייה גוברת בביקוש למוצרי חלוה, השומרת על הפופולאריות שלה לאורך שנים רבות. הצרכנים לא מוותרים על החלוה ומזהים בה יתרון תזונתי בשל רכיב הטחינה הגבוה בה. אנו שמחים להמשיך ולהביא לקהל לקוחותינו מגוון מוצרים גם באריזות נוחות ובדגש על מחירים השווים לכל נפש. 
     כשר פרווה בהשגחת בד"צ העדה החרדית ירושלים.
     מחיר מומלץ לצרכן 1.5-1 שקלים לאריזת 50 גרם. 
     להשיג ברשתות השיווק המובחרות
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה