יום שלישי, 15 באוגוסט 2017

מתחם ההסעדה "מרקדו" נפתח בקניון עזריאלי ראשונים....

שבוע שעבר הוזמנתי לפתיחה חגיגית של מתחם ההסעדה החדש "מרקדו" בקניון עזריאלי ראשונים בראשון לציון, חגיגה שלמה של אוכל טוב ומשובח, מגיעים לקניות בקניו עזריאלי ראשונים ונהנים גם מחוייה קולינרית.

קניון עזריאלי ראשונים נפתח במרץ האחרון , מדובר בקומפלקס רחב היקף בשטח של כ-50 אלף מ"ר, הכולל קניון המשתרע על פני 3 קומות, מגדל משרדים על פני 13 קומות וחניון תת קרקעי המכיל כ-1,500 מקומות חניה, אני רגילה לקניונים אך אני חייבת לציין שקניון עזריאלי ראשונים מאוד יפה ומרשים ובהחלט ישנה חוויה נעימה להסתובב בקניון הרחב.
הקניון מתאפיין בחנויות ודוכנים בדגש על תחומי האופנה, הקולינריה והלייף סטייל, זאת בהתאמה לאופייה של ראשון לציון וסביבתה, המאופיינת באוכלוסייה צעירה ועדכנית.
כחלק משדרוג החוויה עבור באי הקניון,נפתח קונספט הסעדה חדשני, ראשוני ומיוחד, תחת המותג "מרקדו", אשר מכיל דוכני הסעדה איכותיים במחירים נגישים,המתחם הינו בהשקעה של 10 מיליון שקלים ומתפרש על שטח של כ-1,200 מ"ר.
ה"מרקדו" מציע חווית הסעדה בקונספט מעוצב וייחודי שעוצב על ידי האדריכל, דן טרוים, החלל הינו גולמי, תעשייתי ומחוספס בשונה מתחושת הקניון, הממחיש אלגנטיות,ניגודיות זו תורמת לחוויה שונה באמצעות מעבר חזק בין שתי העולמות,כמו כן, החלל עוצב בקווים פשוטים ושקטים על מנת שכל דוכן יוכל ליהנות מהפוקוס.
הסתובבתי להנאתי במתחם המרקדו וממש אהבתי את האוירה את האוכל האיכותי, היה כיף וזה ממש מרגיש כמו מתחם אוכל משווקים בעולם, ברצלונה, ברלין, לונדון ועוד, בערב ההשקה של המתחם נהנתי מחוייה קולינרית בבר הדגים, שירות מעולה, אוכל טעים, מוזיקה משובחת, והרבה אלכוהול, בהחלט עבר ערב נפלא.
טעמתי את החומוס של רשת חומוס אליהו ונהניתי מכל ביס, חומוס ביתי טרי שהרבה אהבה הושקעה בו.
באי המקום יכולים להנות מגלידה איכותית, מהמבורגר מעולה בדוכן של השף צחי בוקששתר ועוד מגוון הפתעות.
על המוזיקה היה אחראי הדי.גיי השף אהרוני שהנעים לנו את החגיגה הקולינרית,
מבחינה קולינרית, המרקט יציע דוכני מזון וחומרי גלם איכותיים כמו:
  1. בר דגים: מטבח שף מהיר, סניף מספר 4 במספר של הרשת, אשר יציע מנות מקוריות כמו קבב ים, שווארמת-ים ופיש בורגר לצד מנות קלאסיות כמו פיש אנד צ'יפס וסלמון על הפלנצ'ה. טווחי המחירים הינם 29-79 ₪.
  2. המעדנייה: מאות דליקטסים ומוצרים מאגן הים התיכון שיהפכו כל ארוחה לחגיגת גורמה. בשרים משובחים, גבינות בוטיק, שמני זית, חמוצים, פסטות, דגים מעושנים ועוד לצד כריכים וסלטים בהרכבה אישית.
  3. PORTO: מטבח איטלקי, טרי, בריא ומהיר אשר יציע פסטות, פיצות וסלטים הנעשים במקום. טווח המחירים הינם 15-64 ₪ .
  4. GELATO FACTORY: דוכן גלידות איטלקיות וטריות בטעמים שרק חלמתם עליהם. הגלידות מוכנות יום יום לעיניי הלקוחות יחד עם סורבטים וגלידות ללא סוכר אשר יימכרו החל מ-15 ₪.
  5. סאנסה סושי בר: מציע תפריט עשיר, מלא בטעמים טובים ומוכרים היישר מהמטבח היפני, באווירה צעירה וחדשנית. זהו הסניף השני של הרשת וטווחי המחירים הינם 35-65 ₪  ותפריט עסקיות החל מ38 ₪.
  6. חומוס אליהו: זהו הסניף ה-55 של הרשת המציעה חומוס איכותי המיוצר ונטחן במקום לפי מנה, החומוס מיוצר עם המון אהבה ושמחה לפי הסלוגן "ואהבת לרעך כמוך".
  7. JACK BY BLACK: דוכן של השף צחי בוקששתר, מדובר במסעדה המשמשת כ"אחות הקטנה" של רשת BLACK , המסעדה מציעה המבורגרים מבשר טרי אשר נטחן במקום וטווחי המחירים הינם 15-55 ₪.

בהחלט ממליצה מאוד להגיע לקניון עזריאלי ראשונים ולהנות מיופי של יום....

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה