יום חמישי, 31 באוגוסט 2017

"תבואות" מציעה לחגים תערובת מיוחדת אורגנית: "מג'דרה קינואה אורגנית" להכנת מנה חגיגית, צבעונית ומזינה

חברת "תבואות", המתמחה במוצרי מזון אורגניים וטבעיים, מציעה לחגי תשרי  "מג'דרה קינואה אורגנית" – תערובת מיוחדת ואורגנית של קינואה לבנה, עדשים כתומות ובורגול, להכנת תבשיל חגיגי, צבעוני ועשיר בערכים בריאותיים.
חגי תשרי מתקרבים ואפשר לגוון בשולחן החג עם תבשיל מיוחד של "מג'דרה קינואה אורגנית", ובכך להנות גם מתבשיל טעים ומזין וגם בערכים תזונתיים נפלאים, הרעיון של שילוב קינואה עם עדשים כתומות ובורגול ממש נהדר ויוצר גיוון נפלא מבחינת המתכונים לערב החג ובכלל לכל השנה.
אופן ההכנה פשוט וקל: מוסיפים לתערובת 2 כוסות מים, 2 כפות שמן ותבלינים, ומבשלים על אש קטנה כ-20 דקות בסיר מכוסה, לפני הוספת התערובת, אפשר לטגן בצל עד להזהבה ואז להוסיף את התערובת ואת המים, כמו כן אפשר לתבל במגוון תבלינים שאוהבים: שום, כמון, כורכום, פפריקה, מלח ופלפל.   
את התבשיל אפשר להגיש כמו שהוא, ואפשר גם לשלב אותו במגוון מתכונים – פלפל או כרוב ממולא, כיסוני בצק ממולאים (אפשר לשלב גם בשר טחון מבושל), להכין בורקס פילו, להכין סלט קר עשיר (להוסיף חמוציות, פטרוזיליה, בצל ירוק וגרעיני חמנייה).
הנטורופתית טל בן דוד, מציינת כי המג'דרה בה משולבים קטניות ודגנים באותה מנה מספקת לגוף את כל חומצות האמינו הדרושות. כמו כן, מרכיבי המג'דרה עשירים בערכים תזונתיים: הקינואה עשירה בחלבון, ברזל, סידן, ויטמין E, סיבים תזונתיים וויטמיני B,עדשים כתומות עשירות בחלבון, ויטמיני B, סידן, ברזל, נוגדי חמצון וחומצה פולית, ובורגול – הוא מקור טוב לפחמימות, סיבים תזונתיים, מגנזיום ואשלגן, תערובת המג'דרה מצוינת לטבעונים ולצמחונים לקבלת חלבון מלא מהצומח.
בנוסף, הקטניות והדגנים גודלו באופן אורגני, כך שהם נקיים מכימיקליים וחומרי הדברה המזיקים לבריאות.
כשרות: בהשגחת הרבנות ובד"צ בעל"ז.
מחיר לצרכן: 19.90 ש"ח לאריזה של 500 גרם.
להשיג ברשתות השיווק, בתי טבע ובחנויות מובחרות ברחבי הארץ. לפרטים: www.tvuot.co.il.
קרדיט  צילום – אנטולי מיכאלו            

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה