יום רביעי, 9 באוגוסט 2017

חדש מעוף טוב דגים טעימים להנאה מובטחת לכל המשפחה...

עוף טוב מזוהה עם השניצלים הטעימים והאיכותיים שלה שהבן הבררן שלי הסכים לאכול רק אותם, ועכשיו בימים אלו חברת עוף טוב ממשיכה להפתיע את קהל הלקוחות ולראשונה לא רק "עוף טוב" גם דגים טובים וטעימים מאוד, עומס החיים וריבוי המטלות גורמות לי באופן אישי לחפש גם קלות הכנה אבל אני לא מתפשרת על הטעם ועל הערכים התזונתיים, והדגים בהחלט חשובים לי באופן אישי בתפריט המשפחתי.
לראשונה - קב' 'עוף טוב'' המובילה מהלך של גידול ללא אנטיביוטיקה – מהחב' המובילות בישראל בתחום מוצרי עוף נכנסת לתחום ייצור ושיווק מוצרי דגים.
בשלב הראשון תייצר ותשווק הקב' פילה אמנון מצופה וקציצות דגים אפויות, כאשר במהלך החודשים הקרובים המוצרים ישווקו לשוק המקצועי (מסעדות, אולמות ארועים ובתי מלון ) ולאחר מכן גם לשוק הקמעונאי, ולייצוא.
יוסי ניר מנכ''ל קב' ''עוף טוב'' : ''בתום תהליך של כשנה וחצי של פיתוח מוצרים, בחינת  השוק והתקשרות עם מגדלי דגים מישראל ומחו''ל עוף טוב גאה להשיק את מוצרי הדגים ולהיכנס  לתחום זה''.
קיבלתי להתנסות את הפילה אמנון מצופה ואת הקציצות דגים האפויות, והכנתי לארוחת צהריים בקלי קלות את הפילה אמנון שמצופה בפירורים זהובים כמו בשניצל, הוספתי אורז מתובל, סלט ירוק והרי לפניכם ארוחת צהריים נהדרת בקלי קלות, והטעם מושלם מאוד אהבנו את הדגים המצופים לאחר אפייה של 15 דקות בלבד בתנור הטעם משגע והשניצל דג מאוד קריספי ,ואני מחכה שהפילה אמנון של עוף טוב יגיע לרשתות השיווק בהחלט יש למה לצפות.
הקציצות דגים האפויות גם נהדרות לבישול כארוחה מזינה ומשביעה ומכילות רק 18 קלוריות לקציצה,שזה ממש נהדר.
עוף טוב מרחיבה את מגוון המוצרים גם למוצרי הדגים על מנת לתת מענה רחב וסל מוצרים לצרכנים אשר מחפשים לגוון את התפריט היומי, ובכך מספקת חלבון איכותי הן מעוף שגדל ללא אנטיביוטיקה והן מדגים.
כמו כן, מחקרים רבים מצביעים על כך שאכילת דגים תורמת לבריאות ואכילת דגים ממולצת כחלק מתפריט מגוון ובריא, בזכות שני המוצרים החדשים של עוף טוב אפשר להנות מדגים בקלי קלות וגם לגוון את התפריט השבועי לכל המשפחה.
מוצרי הדגים של קב' ''עוף טוב''  מיוצרים תוך עמידה בסטנדרט האיכות הגבוה ביותר, בתהליך ייצור מוקפד ועמידה בתקנים המחמירים בישראל  (לפי תקני( ISO 14000, ISO 9001, HACCP  וכן תקנים אירופאים ואמריקאים , USDA, EFSA
צריכת הדגים השנתית בישראל הינה כ-70,000 טון ונמצאת בגידול בשנים האחרונות.
צריכת הדגים הממוצעת לאדם בישראל הינה כ-12ק''ג, לעומתה-  צריכה ממוצעת לאדם בשנה במערב אירופה הינה כ-20 ק''ג ביוון,  באיטליה כ-35 ק''ג לנפש , וביפן כ-65 ק''ג לנפש.
קבוצת ''עוף טוב'' שבבעלות משקי עמק הירדן ומשקי עמק המעיינות, הינה יצרנית מוצרי המזון מעוף  שגדל ללא אנטיביוטיקה ומהודו המובילה בישראל.
"עוף טוב" מובילה מהלך של גידול עופות ללא אנטיביוטיקה וללא תוספת הורמונים ושימוש ב-100% רכיבים טבעיים, המתאפשר בשל היותה אינטגרציה חקלאית, בעלת שליטה ואחריות מלאות כבר משלב התזונה ואופן הגידול.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה