יום שלישי, 15 באוגוסט 2017

צבר משיקה את סדרת ה"מאזטים", עושר טעמים במרקם קרם ייחודי...

נכון שרובנו מתלבטים מה להכין לארוחות המשפחתיות? אני בכל אופן מאלו שתמיד חושבים מה אני יכולה להעשיר את השולחן המשפחתי ומאוד חושבת שגיוון בארוחות זה נהדר, אבל לעיתים השחיקה השגרה גורמים לי ללכת על המוכר והקל, וברגע שיש מוצרים מעניינים על המדף אני ממש מתלהבת, סדרת המאזטים החדשה של צבר בהחלט גרמה לי להתרוממות רוח.

צבר משיקה בימים אלו את סדרת המאזטים, סדרה חדשה וטעימה המבוססת על ירקות, ובאמת כיף אמיתי שאני יכולה בזכותם לגוון את הארוחות המשפחתיות, לארוחת הצהריים הוספתי לשולחן את קרם הפלפלים , טעם עשיר ומרקם קרמי וחלק, וזה ממש שדרג את הארוחה המשפחתית, לצד הקבב , פיתות  סלט יקרות קצוץ היה ממש טעים, בהחלט חידוש מדהים ומבורך מצבר.

הסדרה המעולה הזו פותחה בשיתוף עם השף אבי לוי, ובעזרת מתכונים מסורתיים ומסע במטבחי עדה שונים, נוצרה סדרה חדשה ומקורית של מאזטים, התוצאה טעם עשיר ומרקם נימוח, המאזטים מפתיעים וטעימים בזכות עצמם כמריחה על לחם או פיתה וגם כתוספת ייחודית שמשדרגת כל ארוחה.
המאזטים החדשים מצטיינים גם בערכים תזונתיים, הודות לעובדה שהם מכילים לפחות 50% ירק ואף יותר, כך, לדוגמה, קרם החצילים מכיל 83% חציל קלוי וקרם הסלק מכיל 76% סלק.
בסדרת המאזטים חמישה טעמים שונים, בהתאם לשורשי המטבח ממנו נשאבה השראתם:
קרם חצילים- מאופיין בטעמי קלייה עדינים ובתיבול המשלים את טעמי המטבח האלג'יראי.
קרם פלפלים- עם טוויסט פיקנטי- מהמטבח הטריפוליטאי העשיר בטעם וצבע.
קרם ארטישוק- מאזט ייחודי, בהשראת המטבח הטוניסאי, בעל מרקם נימוח שישדרג בקלות כל מנה.
קרם סלק- מקורו במטבח המרוקאי, בעל טעמים אופייניים וצבעוניות עזה ומגרה.
קרם עגבניות- בעל טעם מתקתק, המגיע מהמטבח הבלקני, צפוי להיות אהוב במיוחד גם על ילדים.
לאחר טעימה של קרם פלפלים, קרם ארטישוק, וקרם חצילים, מאוד אהבנו אצלנו בבית ובהחלט נמשיך לקנות ולהנות מסדרת המאזטים החדשה אין ספק שהיא הולכת להיות אהובה בהרבה בתים.
המוצרים כולם טבעוניים ובעלי תו VEGAN FRIENDLY.
המוצרים בהשגחת הבד"צ של העדה החרדית, למעט קרם הארטישוק שהינו בהשגחת הרבנות הראשית קרית גת.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה