יום שני, 4 בספטמבר 2017

מארזי אהבה מתנות מכל הלב לחגים...

המומחית העולמית בטיפוח מינרלי מים המלח, יוצאת עם קולקציית חג מקורית במיוחד!
המותג AHAVA שכל כך מזוהה עם ים המלח, שב ומזכיר לעולם מה זו אהבה ומציג קולקצייה שכולה אהבה לאלמנטים של הטבע רב העוצמה והקסום המסתתר באזור ים המלח.
AHAVA מאחלת שהאהבה שלנו תהיה עשירה ומזינה כבוץ המינרלי, עוצמתית ומעירה כמלח מים המלח, עמידה עם מבט קדימה כצמחי המדבר החזקים, זורמת ומחייה כמים המינרליים מים המלח. שתהיו עטופים באהבה טבעית, מכל הלב, לגוף ולנפש!
אין כמו לפנק את המשפחה ואת האהובים שלנו במתנות לקראת החג, וקולקציית החג החגיגית מאהבה פשוט יפה ומפנקת במיוחד עם המוצרים האיכותיים והאהובים של AHAVA  .
אני משתמשת קבוע במגוון מוצרים של אהבה שמאוד אהובים עליי ומאוד מפנקים, מבחינת המרקם הייחודי, הספיגה על הגוף והניחוח העדין, בקיץ חורף חשוב במיוחד למרוח את קרם הגוף, הרגליים למניעת יובש וכך בעזרת תחזוק נכון הגוף מתמלא באנרגיה והעור נראה לח וקורן.
AHAVA מציגה ארבעה פריטים מפנקים לטיפוח עור הפנים והגוף שיעטפו אתכן בכל האהבה הזו מן האלמנטים של ים המלח: מי ים המלח הקסומים, צמחי מדבר שורדים,בוץ עשיר ומרגיע ומלח מים-המלח.
כל הפריטים מכילים את המוצרים האהובים ביותר של AHAVA לפנים ולגוף, בכל מתנה תוכלו להעניק את סגולות הטיפוח אותם אנו מפתחים כבר כמעט 30 שנים.
כל המוצרים מועשרים ב- OSMOTER™,תמצית מרוכזת של מינרלים טבעיים מים המלח, פטנט רשום ופורץ דרך של AHAVA, המעלה את רמת הלחות, החיוניות והזוהר בעור ופועלת כנגד סימני הגיל הניראים לעין. 
טבע מרהיב, צבעוני וארוז ומוגש עבורך!
מארז לטיפוח עור ידייך:
כל מה שאת צריכה כדי להשיב לחות ורעננות לידייך לאחר יום עבודה מפרך – קרם ידיים מינרלי במגוון ניחוחות מרעננים, קרם ידיים מינרלי בניחוח קקטוס ופלפל ורוד 40 מ"ל, קרם ידיים מינרלי בניחוח מינרלי קלאסי 40 מ"ל, קרם ידיים מינרלי בניחוח צבר ומורינגה 40 מ"ל מחיר מומלץ לצרכן: 59 ₪
תחליב גוף במהדורה מוגבלת:
תחליב גוף המינרלי בניחוח הדגל המעודן של AHAVA, במהדורה מוגבלת ובגודל מיוחד, במקום 250 מ"ל – מיכל בעיצוב יוקרתי בגודל מיוחד 500 מ"ל. מחיר מומלץ לצרכן: 99 ₪
מארז DERMUD:
שלושה מוצרים במרקם עשיר, המזין מרכך ומחייה את העור עם הפטנט הרשום DERMUD המבוסס על הבוץ המינרלי העשיר,קרם גוף מזין DERMUD לעור יבש ורגיש 200 מ"ל, קרם רגליים DERMUD לעור יבש ורגיש 100 מ"ל, קרם ידיים DERMUD לעור יבש ורגיש 40 מ"ל. מחיר מומלץ לצרכן: 149 ₪
מארז פנים מפנק:
מארז טיפוח מלא הכולל את כל מה שאת צריכה כדי לקבל עור פנים נקי, קורן ורענן. קרם לחות עשיר ליום לעור רגיל עד יבש 50 מ"ל, מסיכת בוץ מטהרת 50 מ"ל, קרם ידיים DERMUD לעור יבש ורגיש 40 מ"ל. מחיר מומלץ לצרכן: 249 ₪
הישראלים ידועים כאנשים שמפנקים במתנות. באמצעות חברת הסקרים Ipsos Market  Watch עולה כי כששואלים ישראלים מה בעיניהם היא מתנה ישראלית אותנטית, 65% מצביעים על מוצרי AHAVA כמתנה ישראלית אותנטית ובמקום השני במבה עם 35%. קרוב ל-80% ענו כי יעדיפו לתת מוצרי טיפוח של המותג המסמל את ישראל - AHAVA  הנתפשים כמתנה המסמלת את ישראל, איכותית ויוקרתית.
תענוג צרוף ארוז ומוכן להגיש כמתנה מישראל, מתנה ייחודית שכל מכר מחו"ל ישמח לקבל.
ניתן להשיג ברשת חנויות AHAVA, ברשת סופר פארם, בחנויות DUTY FREE ובפרפומריות נבחרות.
למידע נוסף, בקרו באתר:  www.ahava.co.il , והצטרפו אלינו בדף הפייסבוק.

AHAVA מעבדות ים המלח היא החברה המובילה בעולם בטיפוח מינרלי מים המלח. AHAVA משלבת במוצריה טכנולוגיות חדשניות יחד עם כוחם של המינרלים מים המלח.
חטיבת המחקר והפיתוח של AHAVA הממוקמת לחופי ים המלח, שוקדת קרוב ל-30 שנים בחקר המינרלים, רשמה למעלה מ- 15 פטנטים בינלאומיים ופרסמה מאמרים מדעיים חשובים אודות תרומתם המובהקת של המינרלים מים המלח לטיפוח העור.
האיכות הגבוהה והלא מתפשרת של המוצרים הקנו ל-AHAVA שם עולמי, ובקרב הישראלים AHAVA   היא המתנה המבוקשת ביותר לנוסעים  לחו"ל. מוצרי AHAVA נמכרים בלמעלה מ- 30 מדינות, ברשתות מובילות ברחבי העולם ובחנויות קונספט ייחודיות בבודפשט, ברלין, סינגפור ועוד..
קרדיט צילום:מוטי פיישבין,גלית נתן.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה