יום חמישי, 5 באוקטובר 2017

חדש ב AHAVA: מסכת שיער להזנה עמוקה...

חדש מחברת AHAVA מסכת שיער עשירה וקרמית להזנה עמוקה המיועדת לכל סוגי השיער, המסכה מחדירה לשיער לחות, מזינה אותו לכל  אורכו מהשורש ועד הקצה, השיער נותר חזק, רך, מבריק,  נוח לסירוק וקל לטיפול, המסכה מכילה תערובת של 7 שמנים חיוניים,  כולל שמן ארגן, חוחובה, היפופאה, עץ התה ועלי רוזמרין,  ומועשרת ב,Osmoter™-  תערובת מינרלים מים המלח של,.AHAVA השימוש במסכה מגן על ומותיר אותו מבריק, חזק,  רך וחלק למראה ולמגע , נבדק לאלרגיה, ללא פרבנים ,מתאים לבעלי עור רגיש.
אני מאוד אוהבת את המוצרים של AHAVA והחידוש של מסכת הזנה לשיער מאוד נפלא, אני חושבת שמסכה איכותית לשיער עושה את כל ההבדל, ולי באופן אישי לאחר צביעת השיער אני זקוקה לטיפוח שיגן על שערי וגם יתן לו את הלחות הנדרשת, לאחר שימוש במסכת השיער של ממש אהבתי, גם שהשיער נראה נפלא וגם שהוא נוח וקל לטיפול, מסכה נהדרת מבחינתי, ועם האיכות של חברת אהבה יש לנו פה מוצר מנצח.
מסיכת שיער להבדיל מקונדישנר משמשת לטיפול בשיער פגום שניזוק מסיבות שונות, החל משיער יבש שניזוק מאקלים ושמש, צבוע, גוונים, שיער אחרי החלקה, שיער שניזוק משימוש תכוף במייבש שיער, מחליקים ומברשות חום,  שימוש בתכשירי שיער כגון ספריי, ג'ל וכדומה, אני מוותרת על קונדישנר ומעדיפה את המסיכה לשיער באופן קבוע.
עובדות השיער:  השיער שלנו עשוי מחלבון קשה שנקרא קראטין,זקיק השיער נמצא עמוק בתוך העור, בדרמיס,  שם הוא מתפתח על ידי חלוקת תאים הבונים את השערה, כלי דם זעירים בבסיס כל זקיק מזינים את שורש השיער כדי לאפשר צמיחה. ברגע שהשיער בוקע התאים בו אינם חיים;  ולכן השיער שאנו רואים מכיל תאים מתים,השיער הוא ללא ספק האיבר המת המעניין ביותר בגוף שלנו, שתפקידו הפיזי הוא למנוע אובדן חום מראשו של אדם, אבל הטיפוח שלו גורם לנשים וגברים כאחד להשקיע כספים רבים מידי שנה על תחזוקתו.
מכיוון שצמיחה בריאה של השיער מתחילה עמוק בעור (בקרקפת), הטיפול המשקם לשיער יכלול גם טיפול בקרקפת מסכת השיער המזינה של AHAVA היא טיפול משקם שבועי לקרקפת ולשיער, התומך בצמיחת שיער בריאה וחזקה יותר, צמצום קצוות המפוצלים וחיזוק השיער כנגד פגעים חיצוניים והרגלי תחזוקה אישיים הפוגעים באיכות השיער.
אופן השימוש:   לאחר החפיפה בשמפו, יש למרוח מהמסכה על שיער רטוב מהקרקפת כלפי מטה, יש להשאיר את המסכה למשך 5-10 דקות ולשטוף במים פושרים, מומלץ להשתמש 1-2 פעמיים בשבוע.
יתרונות המסכה:
מזין לעומק, מלחח, מחייה שיער פגום
מעניק לשיער רכות,חלקות ברק ושיק
שומר על בריאות הקרקפת,לשיער בריא וחזק יותר נגד נזקי היום יום.
התועלת של המרכיבים במסכה: שילוב של שמנים צמחיים ו: Osmoter™ -  ,תמצית המינרלים של ים המלח בנוסחה הבלעדית ל AHAVA מפעיל את המשאבה האוסמוטית בעור ומנייד חומרי לחות והזנה מעומק העור לבסיס השער, על מנת לשמור על נוחות הקרקפת ולאפשר תנאי צמיחה טובים לשיער.
שמנים צמחיים - חשובים מאוד לשיקום והגנה של השיער, מסכת השיער של AHAVA מכילה 7 שמנים צמחיים: שמן ארגן, שמן זרעי חוחובה ושמן חמניות המגנים על השיער מפני הסביבה ונזקי יובש, שני גורמים עיקריים שפוגעים ברכות השיער, מזקינים אותו ונוטלים ממנו את הברק והחיוניות,  שמן היפופאה (אובליפיחה,) שמן פשתן, שמן רוזמרין ושמן עץ התה, משפרים את חוזק השיער ומחליקים אותו,מצמצמים קשקשת ומרגיעים כל אי נוחות  בקרקפת, מה שמסייע במניעת נשירת שיער ומעודד צמיחת שיער בריאה.
את המסכה ניתן להשיג ברשת חנויות AHAVA, חנויות פטור ממכס וחנויות נבחרות.מחיר מומלץ לצרכן:
מסיכת שיער 250 מ"ל, מחיר מומלץ לצרכן: 128 ₪

למידע נוסף, בקרו באתר:  www.ahava.co.il  והצטרפו אלינו בדף הפייסבוק
AHAVA מעבדות ים המלח היא החברה המובילה בעולם בטיפוח מינרלי מים המלח.
AHAVA משלבת במוצריה טכנולוגיות חדשניות יחד עם כוחם של המינרלים מים המלח.
חטיבת המחקר והפיתוח של AHAVA הממוקמת לחופי ים המלח, שוקדת כ-30 שנים בחקר המינרלים, רשמה למעלה מ- 15 פטנטים בינלאומיים ופרסמה מאמרים מדעיים חשובים אודות תרומתם המובהקת של המינרלים מים המלח לטיפוח העור,האיכות הגבוהה והלא מתפשרת של המוצרים הקנו ל-AHAVA שם עולמי, ובקרב הישראליםAHAVA  היא המתנה המבוקשת ביותר לנוסעים  לחו"ל. מוצרי AHAVA נמכרים בלמעלה מ-30 מדינות, ברשתות מובילות ברחבי העולם ובחנויות קונספט ייחודיות בבודפשט, ברלין, סינגפור ועוד..


קרדיט צילום: מוטי פישביין
 


 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה