יום חמישי, 5 באוקטובר 2017

חדש ב- AHAVA: דאודורנט רול מינרלי לאשה ולגבר...

חדש ב -AHAVA:  דאודורנט רול מינרלי לאשה ולגבר,זהו חידוש נהדר ותוספת מבורכת למגוון המוצרים המעולים של חברת אהבה, אני לא רואה את חיי ללא דאודורנט אך חשוב לי גם מאוד הרכיבים שיש במוצר, והיעילות לאורך היום, ממש לא נעים בחודשי הקיץ  ולאורך השנה להזיע ולהריח בריחות של זיעה, ויש דאודורנטים שאינם מונעים את ריח הזיעה למשך כל היום, לכן מאוד הסתקרנתי לראות את התוצאות לאחר 24 שעות, והתוצאות נהדרות הגנה מושלמת ומוצר מעולה.

הדאודורנט Roll-on לגבר ולאשה מועשר במינרלים מים המלח, בוויטמין E באלוורה ובקמומיל המרגיעים את  אזור בית השחי ומעניקים לו נוחות ורעננות לאורך היום, הפורמולה נספגת מהר, אינה דביקה ואינה מכתימה את הבגדים.
היתרונות של הדאודורנט רול מינרלי של AHAVA
נטול אלכוהול
נטול אלומיניום
נטול טריקלוזן
נטול פארבנים
בשנים האחרונות, עם צמיחת המודעות ל,wellbeing- עולה הצורך מצד הצרכנים לדיאודורנטים  'ידידותיים לעור,'  נטולי כימיקלים הנחשדים כמזיקים לבריאות.דיאודורנטים,  הנמצאים בשימוש יומיומי על ידי נשים וגברים בכל הגילאים,  מכילים מרכיבים שכיחים כגון אלומיניום, פארבנים וטריקלוזן ,שנויים במחלוקת ומוחרמים על ידי חלק מהלקוחות.
אלומיניום: אצל נשים, אלומיניום יכול להיאגר ברקמות השד,  ולהעלות את הסיכון לחלות בסרטן השד. אלומיניום הוא גם (נוירוטוקסין (רעלן המשפיע על מערכת העצבים ולכן אף נקשר בחשד למחלת האלצהיימר.
פארבנים: מרכיבי שימור כימיים בעלי אפקט אסטרוגני הורמונלי על הגוף, בשנים האחרונות נקשר שמם לעלייה אפשרית בסיכון לחלות בסרטן השד וסוגים אחרים של סרטן.
טריקלוזן:  תרכובת כימית אנטיבקטריאלית המצויה במוצרי צריכה רבים, סבונים, משחות שיניים, צעצועים, מוצרי חיתוך למזון, מוצרי הגיינה לרופאים ועוד. הטריקלוזן נחשד בשיבוש הורמונלי ושיבוש בתהליכי הגדילה של תאים המוביל לייצור תאים סרטניים בגוף,לא מעט חברות הפסיקו את השימוש בטריקלוזן וה FDA אסר על השימוש בו החל מספטמבר2017.
ממש חשוב בעיניי להשתמש במוצר בטוח ולא לזלזל, מודעות מאוד חשובה, ולאחר השימוש בדאודורנט רול מינרלי לאישה, מעבר לכך שהייתה לי הגנה נהדרת מריח זיעה, גם לאחר פעילות ספורטיבית, אהבתי את הריח ובעיקר אהבתי את הרכיבים הבטוחים, מוצר נוסף מעולה מבית AHAVA וגם בטוח לשימוש.
אופן השימוש:  למרוח מידי יום על בית שחי נקי.
מעניק לגוף:
הגנה ורעננות לאורך היום.
נטול מרכיבים הנחשדים כלא בריאים לגוף.       
אינו משבש תהליכים פנימיים בגוף.
נספג מהר, אינו דביק ואינו מכתים את הבגדים.
מתאים לעור רגיש.
את הדאודורנט ניתן להשיג ברשת חנויות AHAVA, רשת סופר-פארם, חנויות פטור ממכס וחנויות נבחרות.
מחיר מומלץ לצרכן:
דיאודורנט 50 מ"ל,  לאישה ולגבר, מחיר מומלץ לצרכן: 69 ₪

למידע נוסף, בקרו באתר:  www.ahava.co.il  והצטרפו אלינו בדף הפייסבוק
AHAVA מעבדות ים המלח היא החברה המובילה בעולם בטיפוח מינרלי מים המלח.
AHAVA משלבת במוצריה טכנולוגיות חדשניות יחד עם כוחם של המינרלים מים המלח.
חטיבת המחקר והפיתוח של AHAVA הממוקמת לחופי ים המלח, שוקדת כ-30 שנים בחקר המינרלים, רשמה למעלה מ- 15 פטנטים בינלאומיים ופרסמה מאמרים מדעיים חשובים אודות תרומתם המובהקת של המינרלים מים המלח לטיפוח העור,האיכות הגבוהה והלא מתפשרת של המוצרים הקנו ל-AHAVA שם עולמי, ובקרב הישראליםAHAVA  היא המתנה המבוקשת ביותר לנוסעים  לחו"ל. מוצרי AHAVA נמכרים בלמעלה מ-30 מדינות, ברשתות מובילות ברחבי העולם ובחנויות קונספט ייחודיות בבודפשט, ברלין, סינגפור ועוד..
קרדיט צילום מוצרים:מוטי פישביין

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה