יום חמישי, 19 באוקטובר 2017

"תבואות" מציגה סדרת מלחי הימלאיה טבעיים ועשירים במינרלים חיוניים....

חברת "תבואות" המתמחה במוצרי מזון אורגניים וטבעיים, מציגה סדרת מלחים מהרי ההימלאיה: מלח קריסטל (גבישי מלח), מלח בטחינה גסה ומלח בטחינה דקה. המלח טבעי וטהור מהרי ההימלאיה ללא כל תוספות.
קרדיט צילום:אייל קרן
מלח הימלאיה עשיר במינרלים חיוניים לבריאות הגוף, כגון מגנזיום, אשלגן, ברזל, גופרית, סידן ויסודות נוספים, אלה מקנים לו את צבעו הוורוד,למלח הימלאיה טעם מעודן יותר מהמלחים האחרים, ובשל צבעו המיוחד אפשר לתבל ולקשט באמצעותו מנות מגוונות במטבח.
כבר תקופה ארוכה שאני משתמשת במלח ההימלאיה הדק באופן קבוע ואני מאוד מרוצה, מהאיכות ומהיתרונות של מלח, המלח משמש אותי לתיבול תבשילים, ונמצא באופן קבוע במלחיה הביתית להמלחה ואין ספק שאני יותר רגועה שאני משתמשת במלח הימלאיה בעיקר בזכות המינרליים שנמצאים במלח זה, ואני גם מאוד אוהבת את הצבע המיוחד של המלח צבע ורוד שמייחד את המלח הזה.
בסדרת המלחים יש מגוון סוגים, מלח גבישי,מלח גס, ומלח דק שמתאימים למגוון תבשילים ומזונות:
המלח הגבישי והמלח הגס מתאימים לכבישת ירקות ובשר, בהיותם מעולים לספיחת נוזלים של החומרים שאתם הם באים במגע. המלח הגס מתמוסס לאט יותר מהדק, ולכן הטריות והפריכות של חומרי הגלם נשמרות לזמן ארוך יותר, כמו כן, המלח הגס תורם להעשרת הטעמים ולאסתטיקה של המנה. במהלך הבישול גרגירי המלח העבים מתמוססים פנימה לתוך חומרי הגלם ומעניקים למנה טעם עשיר, המלח הדק לעומת זאת, העשוי מגרגירים קטנים, מתמוסס בצורה אחידה ומתאים לתיבול ו"לפתיחת" הטעמים של המנה.
בנוסף לתיבול, אפשר להשתמש במלח הימלאיה גם לטיפוח העור – לטיפולי פילינג, לאמבטיית מלח מפנקת ועוד.
כשר בהשגחת הבד"צ בעל"ז, וכשרות רבנות מטה יהודה.
מחיר: 19.90 ₪ לאריזה של 1 ק"ג.
להשיג ברשתות השיווק וחנויות טבע, ובחנויות מובחרות ברחבי הארץ. לפרטים: www.tvuot.co.il



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה