יום שלישי, 17 באוקטובר 2017

בירה גרמנית איכותית WOLTERS - DIFFERENT BEER

בקיץ האחרון ביליתי את חופשת הקיץ בברלין, ואחד מהדברים שזכורים לי לטובה זה הבירות המעולות שלהם, בכל מקום שפע של בירות באיכות מעולה, לכן שביקשו שאסקר בבלוג את הבירה החדשה של חברת WOLTERS שהגיעה לישראל מגרמניה אמרתי בשמחה כן, וחיכיתי לטעום את הבירה.

אז קצת רקע הבירה המעולה הזו של חברת WOLTERS מיוצרת  במבשלת בירה מסורתית אשר מייצרת כבר מאות שנים סוגי בירה שונים באותה מתכונת עתיקה במפעל קטן באחד מפרבריה של בראונשווייג אשר בגרמניה, עם השנים רכשה לה מוניטין של חברה בינלאומית וכעת משווקת את מוצריה בלמעלה מ- 40 מדינות ברחבי העולם וביניהן ארה"ב, סין, ברזיל ועוד, WOLTERS מייצרת את מוצריה תחת תקן גרמני מחמיר לייצור בירה ובשיטה המסורתית מאז שנת 1627 וידועה כבירה בינלאומית - איכותית .
כשטעמתי את הבירה מאוד אהבתי נזכרתי בחופשה בברלין ואני מאוד שמחה שניתן להנות מבירה נהדרת גם בארץ, בירה מאוד איכותית שבהחלט יש לה מקום של כבוד על המדף, לשתות בירה זה כיף זמן מנוחה עם הבן זוג, חברים, מוזיקה טובה מה צריך יותר, תפנקו את עצמכם ותהנו מכל יום שעובר, כי בסוף נשארים הזכרונות והחוויות בחיים.
WOLTERS PILSNER מבושלת באופן קפדני ובהתאם ל"חוק הטוהר האיכותי לבירות" אשר נוסד בגרמניה מאז שנת 1516,חוק זה הינו מבין חוקי המזון העתיקים בעולם ועל פיו בירה יכולה להיות מיוצרת אך ורק מארבעת רכיבים בלבד : מים, שעורה, כשות וחיטה. הקפדה עד ימים אלו על חוק זה לייצור בירה הפך להיות  הסיבה העיקרית למוניטין הבינלאומי הרחב של הבירות הגרמניות.
בירה WOLTERS PILSNER המשווקת בימים אלו בארץ ע"י חברת AVEL היא בירה בינלאומית איכותית המשלבת מסורתיות בשילוב של ייצור על פי מתכון עתיק יומין ,מוניטין וניסיון נרחב והקפדה על רכיבים איכותיים וכמובן עמידה בסטנדרטים המחמירים של :"GERMAN PURITY LOW".
נתונים אלו מובילים לטעם והייחודיות של WOLTERS ואף לעניין רב בקרב צרכני הבירה בישראל. נמכרת כיום ב24 רשתות שיווק ולמעלה מ- 620 נקודות מכירה שונות הפזורות בכל רחבי הארץ, עלות שישיה נמכרת ברשתות השיווק ב-29.90 ₪, מחיר בקבוק בודד נמכר בעלות של 7 ₪ -8 ₪ ומחירה של פחית 5-6 ₪. כאמור מחירים אלו משתנים ברשתות השונות וניתן לקנות את המוצר בהוזלה נוספת.
חברת  HOFBRAUHAUS WOLTERS מייצרת את הבירות שלה בהתאם לכללי מערכת ניהול איכות קפדנית אשר משמרת לאורך זמן ובצורה עקבית את ייצור הבירה באיכות הגבוהה ביותר ובכפיפות לתקנים בינלאומיים   IFS, FDA ועוד.  
אבי רווח, מנכ"ל ובעלים של חברת AVEL אשר הביא את הבשורה החדשה לשוק הבירה בישראל מאמין כי קהל צרכני הבירה בישראל הינו קהל דינמי אשר פתוח לשינויים ומחפש גיוונים חדשים במותגיות ובטעמי הבירה. "קהל זה מחפש אחר ייחודיות ומנסה כל העת להוביל ולנכס לעצמו את הטרנד הבא בעולם הבירות. בירה WOLTERS   מעניקה לכל אחת ואחד מצרכני הבירה בישראל את היכולת ליהנות ממותג בירה גרמני בינלאומי במחיר אטרקטיבי. כבר היום לאחר פרק זמן קצר מאוד אנו רואים כי באמצעות החשיפה הנרחבת של WOLTERS בקרב רשתות השיווק, חנויות היין והאלכוהול, מכולות, פיצוציות, חנויות נוחות ועוד בכלל רחבי הארץ אנו בכיוון הנכון להפוך ולהיות אחד ממותגי הבירה המובילים בישראל".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה