יום שישי, 3 בנובמבר 2017

לאונרדו קוסמטיקה מציגה את החידושים האחרונים בתחום טיפולי היופי והקוסמטיקה...

השבוע הוזמנתי לחברת לאונרדו כדי לראות מקרוב את החידושים האחרונים שלה בתחום הקוסמטיקה, הסרת שיער בכל הגוף במהירות האור בזכות מכשור חדיש במיוחד, ללא כאבים ובקיצור זמן מהפכני פחות טיפולים ופחות שיער,כבר מהטיפול הראשון תוצאות מושגות, בנוסף המכשור החדש מטפל באקנה,מתיחות תווי פנים, הצערת עור ועוד.
בנוסף לאונרדו גאה להציג את הטיפול החדשני שלה להקפאת מצבורי שומן רקמתי לחיטוב והצרת היקפים, מערכת שנקראת Meni Cal ,  טיפול יעיל שאינו פולשני שמעלים מצבורי שומן מיותרים, אתם מכירים את התופעה שמתאמנים ומחוטבים אבל עדיין יש קצת צמיגים בצדדים שלא מצליחים להיפטר מהם בשום מצב, הטכנולגיה והמכשור החדיש של חברת לאונרדו בדיוק עוזר למצבים הללו.

אחד מהמכשירים המיוחדים של חברת לאונרדו הינו מכשיר להסרת שיער במהירות שיא Super LRI, טיפול ראשון של 20 דקות מביא לתוצאות נהדרות הסרת שיער ללא כאבים ובמהירות גבוהה שמקצרת את זמן הטיפול בחצי, כך נחסך זמן ללקוחה וגם יותר משתלם, כיסוי מהיר של שטחי עבודה גדולים כמו רגליים, ובנוסף יחידות אלחוש של קירור לטיפול נעים ויעיל.

ואם חשקה נפשכם בטיפולי אסתטיקה עוצמתיים, חידוש והצערת העור,טיפולי העלמת קמטים,טיפולי פיגמנטציה,טיפולי אקנה,טיפולי עיניים,טיפולי הבהרה,החדרת חומרים טבעיים ללא זריקה, דימום וכאב, תכירו את המכשיר הבינלטומי שחברת לאונרדו מציגה Mesotix  .

בנוסף לאונרדו מציגה גם מוצרי טיפוח מובילים בתחום הליחוח והאנטי אייג'ינג למיצוק והצערת העור,

מנסיון שלי תכשירים מאוד איכותיים שבהחלט עושים נפלאות לעור, מתכשיר לניקוי יסודי של עור הפנים והצוואר,קרם לחות עוצמת פורומולה לחידוש מתיחה ומיצוק עור הפנים, מסיכה שקופה להזנת עור הפנים והצוואר ועוד שלל מוצרים, שהייחודיות שלהם איכות, וטיפול נהדר לעור הפנים והגוף.

אין ספק שבשנים האחרונות בהחלט יש התקדמות בטכנלוגיה ובמכשור לטיפולים רבים שקשורים בתחום הקוסמטיקה והיופי אך לעיתים אנו סובלים ממטרד שפשוט מקשה עלינו מאוד ומוריד לנו את הבטחון, כמו שיעור יתר נרחב בכל הגוף,אקנה בעייתית בפנים,פיגמנטציה, קמטים רבים בגיל צעיר, וממה שהתרשמתי מהטכנולוגיה החדשנית של לאונרדו בהחלט חשוב להם המקצועיות, אחריות, ובעיקר שהלקוחות יצאו עם תוצאות מדהימות ועם הרגשה טובה, כי זה הכי חשוב,ובעולם הזוהר הזה זה מאוד חשוב.

רוני בר, היזם והמייסד של החברה, הקים את לאונרדו לאחר שצבר ניסיון רב בתחום המכשור הקוסמטי-רפואי, משרדי החברה ממוקמים בגדרה וצוות החברה מונה מהנדסי פיתוח, מומחים טכניים וצוותי הדרכה מהשורה הראשונה.
הגורמים המקצועיים בחברה אמונים על פיתוח מתמיד של מכשירים חדשים, בקרה קפדנית על תהליכי הייצור ומתן שרות טכני צמוד ואישי ללקוחות.
כל תהליכי הפיתוח והמחקר נעשים תוך בחינה ולימוד מתמיד של הצרכים המשתנים של הקהל המקצועי ולקוחותיהם ומתוך מגמה להביא לתוצאה הטובה ביותר תוך העצמת חוויית הטיפול.
רוני ואיריס בר בעלי החברה מביאים איתם, מקצועיות ויצירתיות, חשיבה מחוץ לקופסה ובעיקר הרבה אהבה לתחום,מאז ומעולם השם ליאונרדו (דה וינצ'י) מציף תמונות של המצאות ופיתוחים שהביאו בשורה, חידוש וקידמה לעולם כולו. כיום, במבט לאחור על פני יותר מעשור של פעילות, אנחנו משוכנעים יותר מתמיד שלא יכולנו לבחור לעצמנו שם טוב יותר ואשר מייצג נאמנה את סוג הפעילות שלנו ואת האופן בו אנחנו עובדים.
ללאונרדו קוסמטיקה מגוון מכשירים המיועדים לשימוש ע"י קוסמטיקאיות, מכוני יופי ואף רופאים.
מצרפת קישור לאתר,
http://www.leonardo360.co.il/page/vdvt

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה