יום ראשון, 5 בנובמבר 2017

זמן קריאה - "אמא מא' ועד ת'" מאת טל שיינפלד-קול ....

קיבלתי לסקירה את הספר המקסים "אמא מא' ועד ת'" שכתבה עו"ד טל שיינפלד - קול, ספר שכל אמא תשמח לקרוא ואני כל כך הזדהתי עם הספר שהחזיר אותי כמה שנים אחרונית שילדיי היו קטנים, והספר הזה ממש גורם לעצור להתבונן ופשוט לחייך ולקחת את גידול הילדים בצורה חיובית.

הסיפור שמאחורי "אמא מא' ועד ת'" – ספרה החדש של עו"ד טל שיינפלד-קול , בת 37 אמא ל-3 שמצאה עצמה יום בהיר אחד עם שלושה ילדים צורחים סביבה והחליטה לכתוב על האימהות שלה  ממקום אישי, במקביל לכתיבת ספרה הראשון היא גם הקימה קבוצת אימהות בפייסבוק הכוללת 3,700 נשים, שבה מותר לאימהות להעלות פוסטים ולקטר אחת לשנייה רק לפי ה-א' ב'.
כעת הספר עתיד להפוך ללהיט הספרותי החדש לאימהות ולאלו שבדרך ספר מעולה לכל אמא עם ילדים קטנים שחייה מלאים במטלות, ובחוסר זמן, ובתחושת יאוש שהולכת וגוברת מכל המשימות והחיים של אמא, בלאגן בבית,צרחות של הילדים,חוסר זמן,הריון,גדילת הילד ועוד, ספר פשוט מקסים שמעלה חיוך, אני אישית נותנת את הספר במתנה לאחותי אמא לילדה בת שלוש ותינוקת בת חודשיים שמוצאת את עצמה יום יום מתמודדת עם הסיטואציות שמובאות בספר, פשוט יהיה בשבילה נהדר היא תקרא תזדהה ותצחק כמה כולם נמצאות בעצם באותה סירה,אותם סיפורים ואותה התמודדות.
הספר "אמא מ-א' ועד ת'" הוא בעצם מילון המסודר לפי הא' ב', ספר חוויתי, המתאר בחרוזים ובצורה הומוריסטית סיטואציות שונות ולא תמיד פשוטות מחיי האימהות. זהו ספר חובה לכל אמא שרוצה לצחוק על הקשיים ולהבין שלמעשה - כולן חוות יחד את אותן סיטואציות ומחפשות מקומות קטר ולהציף מה עובר עלינו.
בספר תמצאו הרבה הומור ואינספור סיטואציות המוכרות לכן מהיומיום, את הספר פותח טקסט על "אמא", כנדרש לפי סדר האלף-בית והוא מסתיים ב"תודה" והערכה למה שיש לנו.  מטרת הספר היא לגרום לאימהות להוציא קיטור ולהעז יותר ויותר להגשים את עצמן וליהנות מכל העולמות. דרך הצחוק מאפשרת טל לתת ביטוי לקשיים, לדבר על סקס, לבחון את הקריירה מנקודת מבט אחרת ולפרוק את כל מה שאתן מרגישות תוך כדי ב' בלאגן, ג' יום ג'ימבורי בקניון, ד' דיכאון, ה' ההנקה, ועוד סיטואציות שכולנו עוברות כמו המרדף אחר צעצועי התפתחות, עקומת הגדילה של הילדים, וירוסים ומחלות ואפילו "טפשת הריון".
עו"ד טל שינפלד-קול המתמחה בביטוח ונזיקין, היא אם לשלושה ילדים - שלא פעם מצאה עצמה בסיטואציות כאוטיות. בעיקר לפני שנה כשבנה השלישי נולד ובעקבותיו החלה בכתיבת הספר בלילות, על מה שעבר לה בראש כשהיתה מוקפת בשלושה ילדים צורחים, על השילוש הקדוש: אימהות-זוגיות-קריירה, על העובדה שמותר לנשים לקטר והכל מוגש בחרוזים עם איורים מדליקים ובאופן מקורי .
"בעולם המודרני אימהות מתחילות להבין שמגיע להם הכל: גם להיות אימהות, גם להגשים את עצמן, גם להיות אשת קריירה. הספר הזה בא לתת תשובה לכל התגובות הלא מפרגנות שצצות ברגע שאנחנו מעזות לקטר" מסבירה טל.  
זהו ספר נוסף מהספרייה של מדיה 10 - הוצאת ספרים לאנשים פרטיים הרואה את עצמה כמקום להגשמת חלומות ספרותיים של כותבי פרוזה, סיפורת מקורית, שירה, ספרי ילדים ועוד.
ספר נהדר להביא כמתנה לאמא הצעירה, ליולדת , ליום הולדת ועוד, פשוט הופך את החיים ליותר קלים.
ניתן לרכוש את הספר במחיר 60 ₪  ברשתות צומת ספרים וסטימצקי או ישירות מאתר החברה  http://www.media-10.co.il/

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה