יום חמישי, 9 בנובמבר 2017

איפור וטיפוח מינרלי - gaya

הגעתי לקניון איילון ברמת-גן למקום שכל אוהבות הטיפוח והאיפור תשמחנה להגיע, לגאיה קוסמטיקס שהייחודיות במוצרים שהם מוצרי טיפוח ואיפור מינרליים עם כל הסגולות הטבעיות, מבחינתי זה מאוד חשוב איכות המוצרים והרכיבים הטבעיים שלהם, כי עור הפנים מאוד חשוב לכל אחת מאיתנו זה בעצם כרטיס ביקור שלנו.

אני מטפחת את עור פניי באופן קבוע לא מוותרת על קרם לחות, מייק אפ,סומק, פודרה,שפתון, ועם מזג האויר בישראל חשוב לי מאוד גם מסנני הקרינה וכמובן מוצרים שיחמיאו לעור פניי, לא פעם קרה לי שהשתמשתי במוצר מסויים ונהיו לי פצעים על הפנים כתוצאה מרכיבים שלא התאימו לי, קו המוצרים של gaya מכיל רכיבים מינרליים וטבעיים שמתאימים לכל סוגי העור, ואני חוזרת שוב שוב וקונה את מוצרי האיפור והטיפוח של gaya .

קו הטיפוח והאיפור המינרלי של gaya מועושר בחומרים טבעיים המטיבים עם עור הפנים,ויטמינים, מינרלים,שמנים, צמחים וחומצות , כל התכשירים ללא כימיקלים,פרבנים, וחומרי בישום, לאחר השימוש על עור הפנים, העור נראה זוהר,קורן, והכי חשוב המוצרים טבעיים.
בדוכן המקסים של גאיה בקניון איילון יש את כל מה שחשקה נפשכם, ליפסטיקים איכותיים,

מייק אפ, צלליות,ברונזר,שימר,סומק, קרם לחות ועוד שלל מוצרי איפור וטיפוח...

מגוון מברשות לאיפור,

קרם עיניים,

מייק אפ,

בתי המקסימה ירדן בת 23 ואוהבת ללכת  הרבה לים ,ובגלל עור הפנים הבהיר שלה היא חייבת להשמר מהשמש, בגאיה קוסמטיקס התאימו לה מייק אפ שמתאים לעור פניה המייק אפ מכיל מסנן קרינה ונותן הגנה נהדרת, מעל המייק אפ שמו לה את הברונזר המעולה של גאיה,

ליפסטיק שמחמיא לפנים, ועם טאצ כזה היא נראית מדהים, וגם מוגנת מקרינת השמש, היא מאוד אהבה את המוצרים ומקפידה להשתמש בהם יום יום, ודיווחה לי שהיא מקבלת הרבה מחמאות.

כל המוצרים מיוצרים באיטליה,מתאימים לכל הגילאים וסוגי העור, באישור משרד הבריאות ולא נוסו על בעלי חיים.
מצרפת לכם קישור לאתר של gaya :
http://www.gayacosmetics.co.il/?utm_source=facebook&utm_campaign=bloggers_einat&utm_content=1

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה